3-gwiazdkowy hotel?

Pisemny: 28 sierpień 2011
Czas podróży: 1 — 7 sierpień 2011
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
odpoczywał em z rodziną w hotelu Rixos Bodrum przez 10 dni, morze i sł oń ce są pię kne! Reszta - obsł uga, obsł uga, rozrywka - obrzydliwe. Za każ dą usł ugę , za któ rą zapł aciliś my, czyli sprzą tanie pokoi, zmiana poś cieli, dostę pnoś ć szlafrokó w itp. sam musiał eś cią gle dzwonić i przypominać leniwemu personelowi. Obsł uga nie jest przyjazna, nikt cię nie wita. Jednym sł owem - kompletne niedopasowanie 5 gwiazdek. Mini bar robi dodatki, wiemy na pewno, ż e nie pijemy napojó w gazowanych, ale wł oż yli je do naszego czeku. Kł ó cili się , ale bezskutecznie! Zadzwonili i poprosili o odbió r bagaż u, czekali godzinę , nikt nie przyszedł . Walizki spuszczaliś my sami z drugiego pię tra, nikt nie przeprosił w recepcji! Kierownictwo hotelu musi zastanowić się , czy jego menedż erowie speł niają wymagania, któ rych potrzebują pracownicy hotelu pię ciogwiazdkowego, ponieważ jest to obarczone duż ymi stratami finansowymi. Byliś my w szczycie sezonu, ale hotel był w poł owie pusty, wszystkie restauracje był y puste, nie był o atmosfery zatł oczonego hotelu. W restauracji jest wię cej kelneró w niż ludzi.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał