Recenzja

Pisemny: 30 lipiec 2012
Czas podróży: 1 — 7 lipiec 2012
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Hotel jest dobry, cichy i wygodny. Jedzenie jest zró ż nicowane. Ogó lnie wszystko jest w porzą dku. Jednak jedna okolicznoś ć przyć mił a ś wię to. W dniu przyjazdu dostaliś my pokó j i odpowiednio kartę od drzwi. Od razu zauważ ył em, ż e karta ma mał e pę knię cie na gó rze. Naiwnie nie przywią zywał em do tego ż adnej wagi, bo myś lał em, ż e hotel to "trzy ruble" i mapy tutaj są takie same. Ale najważ niejsze jest to, ż e karta dział ał a. Uż ywaliś my go przez cał y dzień i wieczorem bez ż adnych problemó w. Jednak bliż ej obiadu karta z niewiadomego powodu przestał a dział ać , drzwi się nie otworzył y. Natychmiast poszedł em do recepcji. Jak się w tym momencie okazał o, był a tam dyrektor hotelu i obsł ugiwał a goś ci. Kiedy zobaczył a moją kartę , od razu oskarż ył a mnie o jej zł amanie! ! ! Nie dopuś cił a do faktu rozmagnesowania karty, nie pró bował a „magnetyzować ” karty, jak to się zwykle robi na specjalnych urzą dzeniach. I od razu oskarż ył mnie, ż e go zł amał em! Kazał mi zapł acić.10 dolaró w grzywny. W przypadku odmowy zapł aty kary powiedział a, ż e ​ ​ moż emy kontynuować wakacje w lobby hotelowym w recepcji. Na począ tku 19.00 dyrektor, bez dokoń czenia ze mną rozmowy, bez dokoń czenia rozwią zania problemu, spokojnie opuś cił hotel! Napisał em skargę do dyrekcji hotelu, w któ rej mó wił em o fał szywych oskarż eniach przeciwko mnie io wymaganiach zwrotu mi 10 dolaró w. Przewodnik hotelowy przetł umaczył moją skargę na ję zyk rosyjski innej recepcjonistce, któ ra rano obiecał a przekazać ją dyrektorowi. Rano, czekają c na przyjazd dyrektorki, pró bował em ponownie z nią porozmawiać o karcie, mó wią c, ż e karta jest już zł amana, ale zadział ał o. dyrektorka w odpowiedzi odezwał a się do mnie bardzo niegrzecznie, krzyczał a na mnie, nazwał a mnie szaloną i sił ą wyrzucił a za drzwi. dodatkowo powiedział a, ż e ​ ​ mogę pisać i narzekać wszę dzie i do każ dego, i ż e prawda jest za nią i nie zwró ci 10 dolaró w. potem zwró cił em się do przewodnika hotelowego, któ ry obiecał przekazać moje roszczenie do centrali gospodarza (Odeon Tours), skontaktował się bezpoś rednio z Odeon Tours, zadzwonił na infolinie. ale wszystko na pró ż no, wszyscy obiecali przyjrzeć się sytuacji, ale w koń cu zapadł a cisza. Zrobił em to nie dla pienię dzy, ale dla zasady. bo tak moż na traktować Rosjan, krzyczeć na nich i nazywać ich szalonymi. bą dź ostroż ny! ! ! zawsze sprawdzaj karty natychmiast po zameldowaniu się w pokoju! najprawdopodobniej zrobiono to celowo. to jest „sztuczka” hotelu?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał