Świetna lokalizacja hotelu, obrzydliwy hotel?

Pisemny: 1 październik 2017
Czas podróży: 20 — 27 wrzesień 2017
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 7.0
Plusy:
1. Bardzo pię kna przyroda wokó ł hotelu, wokó ł gó r, pokoje z widokiem na morze.
Minusy :
1. Obiecanego Wi-Fi na cał ym terytorium nie ma i nigdy tam nie był o. Nawet w recepcji Wi-Fi nie dział ał o z powodu rzekomo nagł ych problemó w z Internetem. Ale warto zauważ yć , ż e recepcjonista hojnie oddał mi swó j komputer, abym mogł a doł adować swoje konto mobilne przez Internet. I dzię ki za to
2. Teren hotelu jest brudny, zaniedbany, wszę dzie ś mieci.

3. Sprzą tanie - ocena 2+. Usuwano tylko duż e zanieczyszczenia (kosz na ś mieci, duż e paczki itp. ). Od pierwszego do ostatniego dnia na podł odze leż ał y drobne szczą tki, podobnie jak kawa rozlana na podł odze. Trzeciego dnia nie mogł em tego znieś ć , zostawił em napiwek. Zabrano napiwek - pozostawiono ś mieci. To prawda, ż e ​ ​ otrzymawszy napiwek, zł oż yli rę czniki za pomocą kokardki. Ale do cholery, nie chciał em ł uku, ale banalne sprzą tanie.
4. Bardzo twarde arkusze waflowe został y podane jako koce.
5. Zmiana ł ó ż ka co dwa dni (czyli 5*! ! ), nikt nie ś cielił ł ó ż ka pomię dzy.
6. Sprzą tanie nie jest rano, ale zwykle pó ź nym popoł udniem
7. Przy barze piwo, wó dka i rozcień czona podobizna coli i fanty i lodu i nic wię cej
8. Pó ź ny obiad to chleb i jakiś bulion.
9. Menu - mię sa był o bardzo mał o i rzadko dawano ryby raz dziennie. I pierwsze zupy, drugie – najczę ś ciej ryż w ró ż nych jego postaciach. Owoce - tylko arbuzy, melony, jabł ka, winogrona. A potem 2 rodzaje na raz. Jednocześ nie był o duż o biał ego sera jak feta, któ ry za każ dym razem był przygotowywany na wiele sposobó w (zaró wno w czystej postaci, jak i smaż ony i z przyprawami). W restauracji dostę pne jest straszne wino, pachną ce jak kolorowe alkohol. Bar przeką skowy - burgery, frytki. W przeką sce - był o to znoś ne jako przeką ska. Ogó lnie rzecz biorą c, jedzenie jest problemem.
10. Personel prawie nie mó wi po rosyjsku ani nawet po angielsku (5 * i bez angielskiego). Podczas meldowania się w hotelu wyjaś nione gestami. Znają tylko MOJEGO PRZYJACIELA i OK. I wszystkie
11. Od dwó ch dni papier toaletowy znikną ł w pokoju i toaletach publicznych. Kiedy poszedł em do recepcji, wł oż yli mi papier i zaproponowali, ż e napiszę skargę do dyrektora generalnego w tej sprawie. 5* nie zabrakł o papieru toaletowego. Lubię to??? ?

12. Obsł uga jest zaję ta wł asnymi sprawami, barmani stale przy telefonach i przy barze, ż eby coś dostać , trzeba zmusić barmana do odejś cia od telefonu. Doroś li wcią ż reagują , a dzieci są ignorowane. Ratownik w aquaparku - podobnie, albo przez telefon, albo sama pł ywa, zamiast kontrolować to, co dzieje się na zjeż dż alni.
13. Park wodny oraz windy i bary w hotelu ż yją wł asnym ż yciem. Winda zjeż dż ają ca na plaż ę – zamiast o 20:00 mogli nagle wył ą czyć się o 19 lub 19:30. Bar, zamiast 19, mó gł zamykać się o 18-18:30, a otwierać zamiast 10 o 10:30-11. Podobnie park wodny.
14. Dziewczyna z angielskiej rodziny poś lizgnę ł a się na terenie w jakiejś kał uż y, któ rej nie usunię to, poprosili o wezwanie lekarza, ponieważ zranił a się w rę kę . Zamiast lekarza przyszedł kierownik i zaczą ł krzyczeć , ż e nie ma co jechać tam, gdzie jest mokro, ale trzeba iś ć tam, gdzie jest sucho. Lekarza nigdy nie podano.
Ogó lnie wyrzucone pienią dze, zepsuty nastró j. Nie jest wart nawet poł owy tego, co zapł acił em.
Jedyną dobrą rzeczą był widok z okna, to wszystko.
Nie ma tam już stopy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał