Piękne widoki, morze, ale fatalny stosunek do gości

Pisemny: 12 czerwiec 2021
Czas podróży: 8 czerwiec 2021
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 6.0
Wł aś cicielem/kierownikiem hotelu jest „produkt numer 1”. Mają w swoich rę kach hotel, któ ry mó gł by być perł ą wybrzeż a, a nie starą , brudną , umierają cą muszlę .
Wystarczy zmienić administrację ! Obsł uga klienta to koszmar! Z pewnymi wyją tkami pracownikó w indywidualnych. Na przykł ad w restauracji administrator i Ibrahim (nie wiem dla kogo pracuje).
Pierwsze wraż enie był o takie, ż e hotel jest lepszy niż piszą w recenzji. Dobra lokalizacja, wspaniał e widoki na miasto. Architektura jest w stylu wioski rybackiej, jak w starym Bodrum. Hotel nie jest ruiną , ale odrapany. Brudny, kiepski odbió r, lobby bar brudny i bardzo kiepski. . . pokó j na ł apó wkę dostaliś my normę , na 5 poziomie, mał y, ale schludny i czysty z widokiem na morze.

Restauracja raczej jadalnia w ascetycznym stylu) jest jedzenie, niezbyt smaczne, szybko się koń czy, ale gł odu nie bę dziecie. Zawsze nie ma gł ę bokich talerzy, koń czy się herbata. Odpowiadanie na proś by - teraz i bez rezultatu)
Nie ma jedzenia dla mał ych dzieci.
Wino nadaje się do picia, ale nie jest smaczne. Okropna kawa. . . przypalona, ​ ​ gorzka 3 w 1. Ale przy samych ekspresach do kawy już to widać ))) jest jakaś animacja.
Basen jest mał y jak na taki hotel, morze jest normalne, pomimo pontonu.
W zasadzie cena odpowiada jakoś ci, ale był em w Turcji 4x nawet za mniejsze pienią dze, ale poziom jest znacznie wyż szy niż w tym hotelu.
Hotel nie jest nawet turecki 4. Moż esz dać.3 gwiazdki.
Widać , ż e wł aś ciciel nie dba o hotel, po prostu zarabia na nim robią c tanie wycieczki.
Ale najwię kszą plagą jest personel, najwyraź niej odpowiada wł aś cicielowi.
Niedbał y, któ ry tylko krę ci gł ową i obiecuje rozwią zać pojawiają ce się problemy.
Pierwszego dnia wieczorem nie mogliś my wejś ć do pokoju, zamek się zepsuł , 3 razy poszedł em do recepcji z 10-miesię cznym dzieckiem w ramionach, dali mi ró ż ne klucze, któ re nie otwierał y drzwi. W efekcie dziecko pł acze, chce jeś ć i spać . Jestem zł y. Niewiele osó b rozumie angielski, tylko jedna dziewczyna zniosł a rosyjski), ponieważ jest wiele problemó w...
Przyszedł mistrz, któ ry wie tylko, jak odebrać klucze)) W rezultacie mó j brat powiedział , ż e albo rozwalam drzwi, albo wybijam okno. Wybrał drzwi), wię c weszliś my do pokoju. A potem drzwi przestał y się zamykać , wycieczki do recepcji, proś by, obietnice, wynik zero. Pią tego dnia tutaj drzwi nigdy nie został y naprawione. I nie jesteś my sami.
W jadalni niektó rzy robotnicy najpierw sł uż ą Turkom, chociaż ty stoisz z dzieckiem w ramionach.

Hotel obsł ugiwany jest przez firmę sprzą tają cą , zł odziei, perfumy, pienią dze, szminki. . . zero reakcji ze strony administracji.
Sprzą taczki zdję ł y, zabrał y drugi koc, niektó re. . . poprosiliś my też o koc 10 razy wcześ niej. . .
I wiele osó b jest w takich sytuacjach przez cał y czas.
hotel nie jest dla osó b starszych iz mał ymi dzieć mi trudny.
Poczucie, ż e goś cie zagraniczni są tu nienawidzeni.
Wniosek: przyjadę tu ponownie, jeś li koncepcja hotelu zmieni się na lepsze. Postawił em 2 ze wzglę du na stosunek do goś ci, resztę moż na zignorować i cieszyć się naturą i pię knymi widokami.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał