Obrzydliwa obsługa klienta

Pisemny: 20 czerwiec 2015
Czas podróży: 19 — 29 czerwiec 2015
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 7.0
Nabyty pokó j Widok na morze to nie 1. pię tro, na 1. pię trze zaoferowali widok na wysypisko ś mieci, administrator powiedział : „Nie ma innych pokoi, weź ten”, po odmowie zaoferowali inny pokó j na drugim pię trze, a widok na morze z jednej krawę dzi balkonu, jeś li się wychylisz. Zał atwiony skandalem o godzinie 17 czasu lokalnego, zamiast do 14 godziny. Przez chwilę , odbierają c „kolejny pokó j”, nie dawali rę cznikó w, mó wili „zabierzesz go do pokoju” i ż aden z pracownikó w nie rozumie ani rosyjskiego, ani angielskiego. Przedstawiciel organizatora wycieczek Pegas Touristik nie pojawił się w hotelu w cią gu dnia, wszystkim nie obchodzi, ż e dziecko spę dził o 1.5 roku w hotelowym lobby od 10 rano do 17 krzyczą c i pł aczą c, bo nie dawali okazji normalnie zmienić ubranie lub prać
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał