Jak zrujnowali mi skórę, oczernili mnie i wyrzucili z hotelu?

Pisemny: 23 może 2018
Czas podróży: 11 — 17 może 2018
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
HISTORIA O tym, jak zostaliś my wyrzuceni z hotelu za skargę dotyczą cą centrum SPA, któ re NIE JEST JEDNYM Z NICH =)

DZIEŃ.1.

Już pierwszego dnia, jeszcze przed zamieszkaniem, znaleź liś my Dr Serbest SPA zgodnie ze znakami i zapisaliś my się tam, aby udać się do ł aź ni tureckiej na program z ł aź niami parowymi i trzema rodzajami masaż u. Zostaliś my zarezerwowani na 15:00 i kazano nam przyjś ć do tego czasu. Przychodzimy, pł acimy 100$ za dwoje, przebieramy się , a masaż ysta wycią ga Was prosto z szatni na peeling. Mó wimy mu z cał kowitym osł upieniem, ż e ten zabieg wymaga przygotowanej i ugotowanej na parze skó ry, bo w tureckim hammamie byliś my już szó sty raz i wiemy, jak to się dzieje, a ta postać wskazuje na zegar i mó wi „czas, czas”, my odmó wić wyjazdu. Idzie do gł ó wnego (SERDAR), wraca i pozwala mu wejś ć do ł aź ni parowej na 5-7 minut. Chodź my na peeling. Masaż yś ci byli już rozgniewani i spieszyli się . W zwią zku z tym peeling przypominał struganie strugarką na drewnie.
Był o szalone pragnienie oderwania przynajmniej czegoś ze skó ry, aby pokazać swoje umieję tnoś ci peelingu. W rezultacie moja skó ra na dekolcie został a cał kowicie oderwana (zał ą czone zdję cie) i mał e plamki na cał ym ciele, któ re pó ź niej wywoł ał y alergię na sł oń ce. Wychodzimy ze SPA, zaczynamy narzekać w recepcji, mó wią nam, ż e spalił em się na sł oń cu (tak, godzinę po zameldowaniu), przynoszą tani krem ​ ​ do rą k i mó wią : „To dla ciebie, posmaruj”. Oddajemy ś mietankę , jedziemy do hotelu w Guest Relations, znajdujemy tam dziewczynę OKSANA S? ZAN, pokazujemy jak przeprowadzane są zabiegi w ich SPA. Jej pierwszą odpowiedzią jest to, ż e spa w ogó le nie dotyczy hotelu (pomimo tego, ż e ich reklama jest po prostu wszę dzie, nawet na kluczach do pokoju i w szybkim wybieraniu w pokoju). Ale poszł a z nami do spa, aby „rozwią zać ” problem. Zrelacjonował a cał y problem, ale oni już przygotowali i opowiedzieli jej swoją historię , ż e sami rzekomo się spó ź niliś my, musieliś my przyjś ć wcześ niej, a nie dokł adnie o 15.00.
A to, co stał o się z moją skó rą , jest „NORMALNE”. Oksana powiedział a, ż e ​ ​ problem zostanie rozwią zany i poprosił a nas o powró t za kilka dni.

DZIEŃ.2-4.
Cał y czas musiał am leczyć skó rę , kupują c ś rodki na leczenie za wł asne pienią dze. W efekcie sprawa nie został a rozwią zana nawet po 4 dniach, bo Oksana o bystrym „medycznym” spojrzeniu nie zauważ ył a poważ nych obraż eń , biegają c obok mnie w waż niejszych sprawach.

DZIEŃ.5.

Postanowiliś my sobie przypomnieć , ż e przyjeż dż amy do SPA do Serdar i pytamy, jak zostanie rozwią zany nasz problem. Mó wi, ż e nie powinniś my przeszkadzać reszcie goś ci i grozi nam, ż e zadzwonimy do ochrony hotelu (do któ rego nie należ ą , jak pamię tacie) =)) Znowu przychodzimy do okienka Relacji z Goś ciami do Oksany, ona mó wi, ż e wysł uchał a obu stron konfliktu i nie rozumie, czego chcemy.
Pytam jakie dwie strony, jeś li jest tylko poszkodowany, od któ rego zabrali pienią dze, obdarty ze skó ry, oskarż ony o winę i NAWET NIE PRZEPROSZONY, nie mó wią c już o zwrocie 50 dolaró w poszkodowanej osobie. Ponownie dzwoni do Serdara, rozmawia z nim, a nastę pnie informuje nas, ż e zgodził się zwró cić.25 dolaró w, ponieważ uważ a, ż e ​ ​ nie zrobił nic zł ego. Mó j chł opak powiedział gł oś no, ż e powinien iś ć do diabł a ze swoją propozycją i nie być zhań bionym, bo wię cej wydaliś my na leczenie! (PONADTO TEN ZWROT ZOSTANIE CAŁ KOWICIE ZMIENIONY PRZEZ OKSANA I BĘ DZIE PODSTAWĄ EKMISJI). Powiedzieliś my, ż e napiszemy recenzję o tym spa! Oksana nazywa osobę ADIL TURUN? (Operation Manager) i mó wi, ż e nie ma moż liwoś ci pokojowego rozwią zania konfliktu. Adil prosi nas, ż ebyś my do niego podeszli i mó wi, ż e rozmawiał już ze spa i otrzymamy zwrot 50 dolaró w, za to musimy wró cić do Oksany, aby poszł a z nami do spa i wszystko naprawił a.
Dwie godziny pó ź niej znajdujemy Oksanę , ale ta odwraca się od nas i prosi, aby zwró cić się do siedzą cej obok Natalii i mó wi nam, ż e nikt nam nic nie zwró ci i grozi, ż e jeś li bę dziemy dalej postę pować w tym samym duchu, wtedy nasz odpoczynek zostanie zawieszony! Jesteś my w szoku, mó wimy jej, ż e to jakaś pomył ka, osobiś cie rozmawialiś my z Adilem, a on powiedział coś zupeł nie innego. Oksana wł ą cza się do rozmowy i mó wi: „Rozmawiał am z Adilem pó ł godziny temu i zdecydowaliś my, ż e i tak zostawisz nam zł ą recenzję , wię c nic ci nie zwró cimy, a jeś li bę dziesz kontynuował w tym samym tonie, moż emy eksmitować cię . A jeś li zwró cimy ci pienią dze, poprosimy cię o pokwitowanie, na któ re nie masz ż adnych roszczeń ”. Odmawiamy i odpowiadamy jej, ż e i tak zostawimy recenzję , a cena reputacji twojego hotelu wynosi $ 50 i tanie groź by. Prawdopodobnie mieli nadzieję nas przestraszyć i zamkną ć usta.
Na koniec dodał a, ż e ​ ​ nie chce już marnować na nas czasu i zabronił a nam kontaktu z Obsł ugą Goś cia, któ ra jest w cenie, mimo ż e nawet wieczorem poprzedniego dnia okł amali nasz touroperator telefonicznie, ż e nie są ś wiadomi problemó w z goś ć mi! To był o bardzo ś mieszne sł yszeć te wszystkie sł owa od osoby, któ ra widzi nas po raz pierwszy i nie potrafił a nawet odpowiedzieć na pytanie, jakie są nasze imiona !! ! Po tej rozmowie nasze biuro podró ż y osobiś cie zadzwonił o do Obsł ugi Goś ci, gdzie Oksana oczerniał a nas, ż e jedziemy po cał ym hotelu i przeklinamy, a potem po prostu się rozł ą cza. Dalsze pró by dodzwonienia się do niej zakoń czył y się rozł ą czeniem.


DZIEŃ.7.
Przyszł a oficjalna odpowiedź od Tez Tour. W nim dowiedzieliś my się , ż e hotel nas oczernił , oskarż ył o nieprawidł ową komunikację z obsł ugą i oczywiś cie nie zapomnieliś my przypomnieć nam, ż e SPA nie należ y do hotelu. Dlatego hotel nie przeprosi.
Ta odpowiedź nam nie odpowiadał a, ponieważ był y to jednostronne negocjacje z osobami, przeciwko któ rym skierowana był a nasza skarga. Sami zadzwoniliś my do tureckiego biura Tez Tour. W koń cu skarga nie dotyczył a samego uzdrowiska, ale groź by naszej eksmisji ze strony zarzą dcó w. A teraz oszczerstwo został o dodane do wszystkiego innego. Tez Tour dzwoni do hotelu ponownie i donoszą , ż e NIKT nam nawet nie powiedział o eksmisji, był tylko mał y problem z centrum SPA, któ ry ich nie dotyczy. Aby zrozumieć ten teatr absurdu, Tez Tour postanawia wysł ać swojego gł ó wnego przewodnika po regionie do hotelu w celu przeprowadzenia tró jstronnych negocjacji. Spotkaliś my przewodnika, zadzwonił do Oksany, aby przyszł a na negocjacje, obiecał a, ż e ​ ​ bę dzie za 2 minuty, ale po 15 minutach się nie pojawił a, odmawiają c udział u w rozmowie. Zamiast tego pojawił się Irem. Nalegaliś my, aby nasza rozmowa został a nagrana, ponieważ byliś my zmę czeni kł amaniem z ich strony.

Oczywiś cie Irem odmó wił , na co nie chcieliś my się z nią komunikować . Siedzieliś my w milczeniu i patrzyliś my, jak opowiada naszemu przewodnikowi po turecku. I wtedy zniką d pojawia się kulminacja programu w czerwonej koszulce menadż era o imieniu Adil, siada naprzeciwko nas i cię ż ko dyszą c, oś wiadcza, ż e ​ ​ powinniś my się stą d wydostać i ż e nie chce nas widzieć w hotelu na minutę ! Nastę pnie uroczyś cie macha do nas rę ką i znika w nieznanym kierunku, pozostawiają c wszystkich obecnych w cał kowitym zachwycie swoim przedstawieniem. Adil, przepraszam. ż e w tym momencie nie mieli czasu na klaskanie. Wstaliś my i poszliś my spakować nasze rzeczy, podczas gdy Tez Tour odebrał dla nas hotel na pozostał y dzień.

A TERAZ OGÓ LNE WRAŻ ENIA.

TERYTORIUM:
Fantastyczny! Być moż e na tym koń czą się pozytywy. Idź * ale w pię knym opakowaniu!

LICZBY. Kiedy się zameldowaliś my, powiedziano nam przez kilka godzin, ż e nasz pokó j nie jest jeszcze gotowy. A potem i tak osiadł w innym pokoju.
=) Jeś li chodzi o sprzą tanie pokoju, chcę ró wnież powiedzieć , ż e od niepeł nego tygodnia, któ ry tu spę dziliś my, musieliś my kilkakrotnie dzwonić do recepcji i prosić o posprzą tanie pokoju (kiedy był o już.15. 30) lub przynieś ć rę czniki, któ re był y starannie nieobecne.

ODŻ YWIANIE:
Weź iloś ć , ale nie jakoś ć . Kucharze są tak zaję ci przygotowywaniem dodatkó w, ż e wydają się zupeł nie zapominać o mię sie. Gotowana jagnię cina, niedogotowane skrzydeł ka z kurczaka, wą tró bka, mał a smaż ona rybka z duż ą iloś cią koś ci - to jest coś , co uważ a się za godne nakarmienia ludzi w pię ciogwiazdkowym niemieckim hotelu. Pieczony indyk i smaż ony ł osoś dwa razy w tygodniu to ś wię to. Jest duż y wybó r jedzenia, ale nie ma z czego wybierać.

DRINKI. Rozcień czona fanta w wię kszoś ci maszyn (zdję cie do poró wnania w zał ą czeniu). Czasami w ekspresach nie ma mleka, trzeba kilka razy przerobić latte.

Ludzie, któ rzy piszą , ż e na ś niadanie jest tu ś wież y sok...Jeś li automat mó wi ś wież o wyciś nię ty sok, to nie znaczy, ż e jest ś wież y =) To tylko yuppies lub zwykł y sok, któ ry rozbija się na twoich oczach pod postacią ś wież o wyciś nię tego sok. Truskawek w poł owie maja też nigdy nie widziano.

KELNER. Pró bują c zadowolić goś ci, być moż e kelnerzy są jedynymi osobami w hotelu, któ re nawet starają się wykonać dobrą robotę . Ale wieczorem, kiedy podejdziesz do stoł u z talerzem, odgarną tylko okruchy i resztki jedzenia z tej czę ś ci stoł u, na któ rej postanowili, ż e usią dziesz, a reszta stoł u pozostanie nieczysta.

OBSŁ UGA BAROWA. Jeś li nie niemiecki, zatrzymaj się i poczekaj, aż Niemcy zostaną obsł uż eni. Nawet jeś li jesteś sam przy barze, poczekaj, aż przyjdzie Niemiec. Bez tego nie zostaniesz zauważ ony. =)

CAŁ KOWITY. Być moż e bę dziesz miał szczę ś cie i bez problemu bę dziesz mó gł się zrelaksować.
Ale nie radzę nikomu iś ć do tego hotelu, gdzie mogą zepsuć ci zdrowie, szantaż ować , a potem oczerniać i eksmitować . Mam nadzieję , ż e ta recenzja pomoż e turystom w wyborze miejsca na nocleg.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał