Nie wahaj się tu przyjechać, jeśli cenisz sobie dobre wakacje!

Pisemny: 2 czerwiec 2021
Czas podróży: 1 — 8 może 2021
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 7.0
Co mogę powiedzieć . Nigdy nie lubię pisać recenzji, zwł aszcza jeś li są one negatywne. Turcja zawsze był a dla mnie miejscem, w któ rym moż na poczuć orientalną goś cinnoś ć i jednocześ nie cieszyć się europejską obsł ugą .
Niestety ten hotel skruszył moje zł udzenia do ziemi. Doskonale rozumiem, ż e na ś wiecie jest pandemia, sytuacja jest trudna i wszyscy jesteś my nią zmę czeni. Ale turyś ci i goś cie w Turcji są zawsze na wagę zł ota. Spodziewamy się sł oń ca, morza, pysznego jedzenia i uś miechnię tych mieszkań có w Turcji. A Turcja oczekuje od nas inwestycji w postaci zapł aty za wycieczki oraz zakupu wszelkiego rodzaju pamią tek i artykuł ó w spoż ywczych. Cał kiem normalne stosunki gospodarcze.
Niestety tym razem nie spodziewaliś my się ż adnego z powyż szych. Należ y wspomnieć , ż e skoro mieliś my waż ne wydarzenie, postanowił am trochę zadowolić ukochaną osobę i zamó wił am romantyczną paczkę . W zasadzie wszystko, o czym chcę opowiedzieć w tej recenzji, zaczę ł o się od niego.

Już przy odprawie poczuł em haczyk - obiecane przyję cie VIP okazał o się wcale nie VIPem i po prostu staliś my, jak wszyscy, nawet trochę dł uż ej, ponieważ dziewczyna, któ ra nas przyję ł a, był a cią gle rozpraszana przez inne osoby, któ re przybył y, opuszczają c nas, nasi przyjaciele, któ rzy przybyli do tego samego hotelu, osiedlili się szybciej. Dziewczyna z Relacji Goś cinnej nawet nie raczył a powiedzieć "gratulacje", chociaż sprecyzował a, czy jesteś my nowoż eń cami. Absolutnie flegmatyczna osobowoś ć bez cienia goś cinnoś ci. Zostaliś my wysł ani do jedzenia przed zameldowaniem. A potem pojawił się kolejny problem. W zwią zku z pandemią , kiedy ż ywnoś ć jest przykryta ochronnymi plastikowymi okularami. Wydaje się , ż e wszystko jest logiczne – kelnerzy czy kucharze bę dą zbierali dla Ciebie jedzenie i dawali Ci je, aby wiele osó b nie zagł ę biał o się w jedzenie, zwię kszają c ryzyko. Tak naprawdę przez wszystkie dni odpoczynku musieliś my się tylko wiercić i zał amywać rę ce, ż eby się gną ć po jedzenie, spalają c się i przeklinają c już znienawidzoną epidemię .
Na wszelkie skargi, proś by i podpowiedzi dziewczyna z robotem Guest Relations odpowiadał a, ż e ​ ​ wszystko naprawią i spró bują , ale sytuacja pozostał a taka sama przez cał e wakacje. Personel w restauracji był absolutnie nieprzyjazny, powiedział bym nawet, ż e jest zł y. Wsadzili palec do urzą dzeń do zbierania jedzenia, mó wią c, ż e sam sobie z tym poradzisz i zignorowali cię . Musieliś my cią gle czekać , aż ktoś przyjdzie i poł oż y jedzenie. Samo jedzenie jest monotonne - indyk, kurczak, jeden rodzaj ryby w ró ż nych wersjach i tyle. Bez owocó w morza, bez ż adnych dodatkó w. I w zasadzie był oby to normalne, gdyby nie jedno: hotel jest pozycjonowany jako VIP i Luxury. W lobby moż na zobaczyć nagrody i ró ż ne nominacje w segmencie luksusowym i VIP. Ale z taką kuchnią nie jest nawet blisko VIP i Luxe. Ale wracają c do romantycznego pakietu, któ ry wybrał em. Kiedy weszliś my do pokoju, na stole był szampan, a kluczowym sł owem był o „na stole”.
Oznacza to, ż e hotel klasy VIP nawet nie zadał sobie trudu, aby wł oż yć go do wiadra z lodem, podczas gdy kierownik zapytał mnie o godzinę przyjazdu. Dekoracja pokoju, powiedzmy, ż e był a na 3-ku. Natychmiast napisał em do kierownika, któ ry odpowiedział mi e-mailem i namalował problem. Ló d musiał poczekać , aż zostanie przyniesiony. Poszliś my usią ś ć na tarasie, aby odpoczą ć od drogi, ponieważ lecieliś my i dotarliś my tam rano. Jakiś mę ż czyzna przyszedł z dziewczyną ze sztafety goś cinnej i na oczach wszystkich zaczę li mnie wypytywać , co się stał o. Oczywiś cie wysł ał em je wcześ niej mó wią c, co był o nie tak, ale wspominają c, ż e niech tak bę dzie na razie. Czekał a mnie jednak kolejna niespodzianka. Klimatyzacja w pokoju nie dział ał a, a moja romantyczna pierwsza noc zamienił a się w piekł o. Rano od razu napisał em, ż e chcę wszystko anulować i odzyskać pienią dze, ponieważ pakiet absolutnie nie odpowiada zadeklarowanemu poziomowi.
Począ tkowo menedż erowie, sztafeta goś ci i personel pró bowali mnie od tego odwieś ć , ale potem zgodzili się i powiedzieli, ż e pienią dze zostaną zwró cone. Ale potem zaczą ł się kolejny problem, zapł acił em kartą , a kwota był a jeszcze zaksię gowana. Ale wszyscy zgodnie powiedzieli, ż e nie mogą już anulować rezerwacji i teraz pienią dze muszą zostać zwró cone, kontaktują c się ze swoim bankiem. Wró cę do tego zagadnienia pó ź niej.

Dalej w hotelu. Przed przyjazdem oczywiś cie zapoznaliś my się z peł ną ofertą usł ug i obiecaną rozrywką w hotelu. Mimo to chcę spę dzić wakacje na ciekawym waż nym wydarzeniu. Mię dzy innymi, co jest standardem dla tureckich hoteli, na stronie zapowiedziano koncert Aleksandra Revvy. Wykonał em kilka telefonó w do hotelu. Pytał em wprost i kilka razy, czy to wydarzenie się odbę dzie i za każ dym razem otrzymywał em odpowiedź , ż e wszystko jest w porzą dku i wszystko obowią zuje.
Potem, kiedy widzę , ż e pracownicy już to otrzymali, powiedzieli mi, ż e wszystkie informacje są na stronie i odł oż yli sł uchawkę . A na stronie tak poważ nego hotelu VIP-Luxury napisano, ż e koncert Pirozkowa odbę dzie się.6 maja. Jednak po przybyciu do hotelu pierwszą rzeczą , jaką usł yszeliś my, był o to, ż e nie bę dzie Revvy i jego koncertu. Relacje Goś ci odpowiadał y na wszystkie nasze pytania i oburzenia, ż e ​ ​ rzekomo sami tego nie wiedzieli, potem zaczę li mó wić , ż e na razie 100% nie wiadomo i szukają lotu itp. itd. Jednocześ nie informacje był jeszcze na miejscu i nawet po 5 dniach pobytu spotkaliś my goś ci, któ rzy udali się do hotelu z myś lą , ż e oni ró wnież dotrą na koncert Revva. Absolutnie nieodpowiedzialne podejś cie do goś ci, zaniedbanie i oszukiwanie goś ci. Teraz na drinki. Ponieważ hotel twierdzi, ż e jest wysokiej klasy i mieliś my Ultra All Inclusive, mogliś my zamawiać napoje z zagranicznym alkoholem. I to jest osobna kwestia.
Opró cz tego, ż e obsł uga baró w jest absolutnie martwa, pozbawiona emocji i nieprofesjonalnoś ci, to trzeba też staną ć nad nimi i pilnować , ż eby alkohol był dla Was lany dokł adnie z importu, a nie ten, któ ry mają w butelkach. Oczywiś cie byli bardzo ź li i cią gle prosili o pó jś cie do stoł u, a już przynosili drinka. To samo dział ał o z normalną kawą ziarnistą Illy. Jeś li nie stoisz cał y czas nad barmanem, to poczekaj na coś , dostaniesz pomyj z prostej maszyny stoją cej tuż obok. Taka postawa cał kowicie zniszczył a uczucie relaksu i przyjemnoś ci. Jeś li chodzi o klimatyzator - spę dziliś my 4 dni wakacji na cią gł ym przeklinaniu i domaganiu się wł ą czenia klimatyzatoró w. I choć dziewczyna z Guest Relations uparcie robił a z nas gł upcó w, mó wią c, ż e tylko my się martwimy, to pó ź niej dowiedzieliś my się od co najmniej 10 kolejnych osó b, ż e oni też nie mogą być w pokoju, bo tam szalenie gorą co i oni też byli powiedział , ż e tylko im się to nie podobał o.
Na moją uporczywą proś bę napisał pismo, w któ rym obiecał zwrot pienię dzy nie pó ź niej niż.10 dni roboczych.

Dobrze. Miną ł już prawie miesią c. Ż adne pienią dze nie został y zwró cone na moje konto. Wszyscy menedż erowie przestali odpowiadać na moje e-maile, po prostu mnie ignorują . Napisał em ró wnież do dyrektora generalnego hotelu, pana Murata Yilmaza Zerena, za poś rednictwem znanej na cał ym ś wiecie sieci biznesowej LinkedIn, któ rej jest czł onkiem. I nie otrzymał em odpowiedzi stamtą d. Nie chodzi o wysokoś ć sprawy w stosunku do klienta, do goś cia. Absolutna oboję tnoś ć , oszustwo i niechę ć do pomocy. Oczywiś cie skontaktował em się z moim bankiem i naturalnie zwró cą mi te pienią dze, po prostu zajmuje to bardzo duż o czasu. Ale są tam wszystkie dowody. W formie listó w i potwierdzeń papierowych.
Hotel miał plusy - wnę trze jest bardzo dobre, chociaż wymaga aktualizacji. Basen był podgrzewany. Teren jest doś ć przestronny.
Ale to, jaki mają stosunek do ciebie jako klienta, cał kowicie zabija wszystkie plusy.
Zdecydowanie polecam ten hotel każ demu. Ponieważ posiadam bardzo rozbudowaną sieć kontaktó w, zaró wno rodzinnych jak i biznesowych, doł oż ę wszelkich moż liwych ś rodkó w, aby zniechę cić goś ci do tego hotelu. I oczywiś cie sam nigdy go nie odwiedzę .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał