OSZUSTWO

Pisemny: 28 wrzesień 2023
Czas podróży: 16 — 18 wrzesień 2023
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Dzień dobry,

Hotel: Prenses Sealine Beach Hotel
Miasto/kraj lub region: Antalya/Turcja
Zameldowanie 16 wrześ nia 2023r
Wylot: 18 wrześ nia 2023
Informacje o rezerwacji1022175456
Rezerwacja 1 pokoju, 2 noce
Rodzaj pokoju Ekonomiczny pokó j trzyosobowy
Gł ó wny goś ć Adilzhan Kozhabergenov
Pojemnoś ć.2 osoby dorosł e
Koszt noclegu na 2 noce 174.44 EUR

Wszystkie negatywne opinie na temat tego hotelu są prawdziwe. Pó ź niej doł ą czę zdję cia i filmy. Hotel pozycjonuje się na 4*, choć w rzeczywistoś ci nie kwalifikuje się nawet na 3*. Byliś my zszokowani tym, co zobaczyliś my.

PRZYJĘ CIE
Korupcja i wymuszenia. Postawa na recepcji pozostawia wiele do ż yczenia. Obsł uga hotelu nie jest profesjonalna, pan Ahmet w recepcji zaż ą dał.20 dolaró w za pokó j z balkonem, otwarcie ujawniono element korupcji, naruszenie prawa Republiki Turcji.

Fatalna obsł uga w recepcji, nie interesują ich Twoje problemy, kilka razy proszą Cię o przyjś cie pó ź niej, aż goś ć czeka, recepcjonistka odchodzi i nie zwraca uwagi na oczekiwania, celem pracownika jest osią gnię cie osobistej korzyś ci poprzez wymuszenia, zwł aszcza niejakiego Ahmeta (zamierzają cego przesł ać swoje zdję cie).

NUMER

Hotel jest w bardzo zł ym stanie i wymaga generalnego remontu, pokoje są brudne i ś mierdzą ce.
Pokoje wyposaż one są w stare, twarde materace i poduszki. Porysowane podł ogi, poplamione i zagrzybione ś ciany, podarte tapety i ł aty w niektó rych miejscach. Klimatyzator wytwarza gorą ce powietrze. Nie ma szlafrokó w. Okno jest rozbite, nie otwiera się , strach patrzeć na każ dą czę ś ć pokoju, ł uszczy się farba, są pę knię cia. Materace na nich są absolutnie okropne, wszystkie pokryte brudnymi, tł ustymi plamami. Mam wraż enie, ż e przez cał e lato nie był y zmieniane ani prane ani razu. W niektó rych materacach pianka kruszył a się ze wzglę du na wiek.

BASEN
Na terenie przy basenie trwają prace remontowe, wylewany jest beton, horror, beton szkodzi drogaom oddechowym, kurz dostaje się do pł uc i zanieczyszcza zdrowie goś ci, zauważ ył em, ż e dzieci przebywają ce w pobliż u tego bardzo dostają promieniowanie.
W basenie miejscami odpadł y pł ytki, był y brudne leż aki i ptasie odchody. Mam wraż enie, ż e przez cał e lato nie był y zmieniane ani prane ani razu. Pomię dzy leż akami leż ą drewniane, kilka patykó w z wystają cymi gwoź dziami.

Obsł uga na bardzo niskim poziomie. Nie mó wią po angielsku. I tak jest we wszystkim. Meble w cał ym hotelu są stare, odrapane i porysowane, podobnie jak sam hotel. Wspó lna toaleta w mę skiej toalecie ma okropny zapach.

ODŻ YWIANIE


Jakoś ć jedzenia jest po prostu okropna, to samo na ś niadanie, lunch, niektó rzy mechanicy nie są ś wiezi, to, co został o wieczorem niezjedzone, z ł atwoś cią moż na był o zjeś ć na lunch. Rozgotowane, suche mię so. Kurczak lub indyk. Z morza produktó w nie ma nic. Nie ma ryb. Cał e jedzenie nie był o smaczne, nie mogliś my wybrać , co zjeś ć.
Koktajle w barach to na ogó ł jakiś rodzaj pomyj, czasem nawet bez lodu. Szczytem ignorancji jest brud w strefie jedzenia, plamy oleju na ś cianach, prawie zwymiotował em z tego, co zobaczył em. Na stoł ach jest trochę szkł a, a pomię dzy szkł em a obrusem jest brud, tł uszcz i wł osy.

Nastę pnego dnia po zameldowaniu zaż ą daliś my zwrotu pienię dzy, kierownik w recepcji zaproponował zmianę pokoju ze wzglę du na problemy oraz zaż ą dał dopł aty w wysokoś ci 20 dolaró w za pokó j z balkonem.

To nie jest nasza pierwsza wizyta w Turcji, szkoda, ż e ​ ​ tak się stał o. Obrzydliwy hotel, nie polecam go w ż adnych okolicznoś ciach. Bę dziesz tego ż ał ować.100 razy. Zamierzam kontynuować walkę z hotelem, w najbliż szym czasie zł oż ę reklamację na piś mie, podają c stan, zdję cia i filmy, któ re nakrę cił em telefonem. Po prostu brak sł ó w, to oszuś ci.
Oficjalna reklamacja do nastę pują cych uprawnionych organó w z ż ą daniem odebrania gwiazdek i obniż enia ich do poziomu motelowego oraz zwrotu pienię dzy, w zwią zku z niewykonaniem usł ugi przez hotel:

1. Do Administracji Prezydenta Turcji
2. Do Ministra Turystyki Pana MEHMETA NURA? ERSOY
3. Do Prokuratora Generalnego Pana Bekira? aha
4. Stowarzyszenie Agencji Turystycznych Turcji do pana Firuza B. BA? Przewodniczą cy LIKAYA
5. do agencji ISTTA
6. na wszystkich portalach społ ecznoś ciowych zamierza systematycznie zamieszczać recenzję hotelu

Absolutnie nie polecam tego hotelu!!!

Moje kontakty w celu dalszego rozstrzygnię cia tej proś by.

akozhabergenov@yahoo. kom
z UV, Adilzhan
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał