Nie widzieliśmy zainteresowania i chęci pomocy gościom hotelowym

Pisemny: 13 lipiec 2021
Czas podróży: 12 — 21 lipiec 2021
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Wraż enie został o zepsute już od pierwszych minut pobytu w tym hotelu (w Turcji 4 razy).
Przyjechaliś my wieczorem, po godzinie 21:00, pokó j absolutnie nie był gotowy dla 3 osó b, chociaż rezerwacja był a dla trzech osó b. Jedynymi artykuł ami higienicznymi był y czepki pod prysznic.
Nastę pnego dnia podczas spotkania z przewodnikiem ogł oszono: jeś li ktoś ma wakacje (urodziny, rocznicę ) podczas pobytu, to zgodnie z koncepcją hotelu moż na liczyć na komplement od hotelu. W obliczu takiej sytuacji zwró ciliś my się do osobnej przewodniczki Elż biety (odpowiedzialnej za takie wydarzenia), któ ra w doś ć nieprzyjazny sposó b odmó wił a pomocy w znalezieniu terminu wizyty w restauracji, któ rej wizytę gwarantuje sam koncept tego hotelu.

Odnoś nie komplementu – komentarz Elż biety: „Rozumiesz, ż e nie bę dzie” wow.
Choć wcale na to nie liczyliś my, chcieliś my po prostu uczcić nowy rok naszego ż ycia w restauracji, a nie przy publicznym stole. Ale niestety dostaliś my to, co otrzymaliś my.
Nie widzieliś my zainteresowania i chę ci pomocy goś ciom hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał