Hotel odpowiada kategorii 3* - i NIE WIĘCEJ

Pisemny: 8 może 2011
Czas podróży: 27 marta — 6 kwiecień 2011
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 5.0
Jedną z wyró ż niają cych cech tego hotelu są zupeł ne oszczę dnoś ci na wszystkim.
W dniu przyjazdu w ł azience nie zastaliś my prawie ż adnego ukł adu. Proszę wymienić , co się stał o; 2 czapki i jeden worek higieniczny. Po 15 minutowej rozmowie z managerem w recepcji przynieś li nam wszystkie obliczenia wymagane przez standardy 5-gwiazdkowego hotelu. Kolejne 10 minut zaję ł o nam przyniesienie szlafrokó w i kapci. Zwracam uwagę , ż e poś ciel i rę czniki nie był y zmieniane przez wszystkie 10 dni.
Hotel na pierwszy rzut oka jest czysty, ale przy bliż szym przyjrzeniu się widać , ż e lusterka nie są przetarte (gdy lustro zaparował o, pojawił się na nim napis w ję zyku niemieckim - brudne). Wyszliś my, ale napis pozostał...Pokojó wka tylko raz posprzą tał a pokó j odkurzaczem. W holu hotelu stoliki kawowe są czę sto zalane napojami. Plaż a jest brudna, materace na leż akach są stare, czę sto postrzę pione i trzeba je samemu zabrać z ogó lnej sterty. Szatnie są krzywe i nie moż na bezpiecznie wejś ć . Prysznic na plaż y w ogó le nie dział a. . .

Nawiasem mó wią c, niesprawiedliwe był oby stwierdzenie, ż e sprzą tanie się nie koń czy. Ale jak! Pierwsze zdję cie: Przedpokó j, pani siedzi, na stoliku do kawy jest komputer. Podchodzi kelner, obficie spryskuje stó ł i wś ciekle ociera komputer. . . Drugie zdję cie: W tym samym miejscu na niskim krześ le siedzi mę ż czyzna z komputerem na kolanach. Podchodzi kolejny kelner i ponownie spryskuje stó ł . Chmura mgieł ki spowija czł owieka… Pracownicy czę sto proszą o papierosa…
Hotel jest w trakcie przebudowy: wymieniane są pł ytki podł ogowe w strefie przybrzeż nej, stawiane są ogrodzenia i szopy. . . Stale sł ychać odgł osy wiercenia, cię cia pł ytek, uderzania w metal itp.
W tym hotelu wyraź nie widać bł ę dy w zarzą dzaniu - nie ma ś cisł ej koncepcji „grupy docelowej”. Są duż e pola golfowe, dobre korty tenisowe – wię c rozwijaj ten segment! Nie, kiedyś byli tam mł odzi tenisiś ci i emeryci, golfiś ci w ś rednim wieku i rodzice z przedszkolakami. W rezultacie: wszyscy przeszkadzają sobie nawzajem z powodu ró ż nych rutyn i rytmó w.
Nawiasem mó wią c, dzieć mi zaopiekowano się tutaj 10 lat temu - gdy powstał o miasteczko dla dzieci, wydaje się , ż e zapomnieli: wszystko jest szorstkie, zardzewiał e i wyblakł e.
Gospodarka powinna być ekonomiczna – zgadzam się . Ale nie moż esz zapisać na obrazie:
• Personel nie jest przeszkolony w hotelu tej kategorii
• Personel koncentruje się na goś ciach niemieckoję zycznych (rzadko kto rozumie angielski, a zwł aszcza rosyjski)
• Naczynia w restauracji z pę knię ciami, frytkami i w ogó le się nie ś cierają , obrusy nie są prasowane, widelce, ł yż ki, noż e wykonane są z taniego cienkiego metalu
• Niewystarczają ca liczba pracownikó w w kuchni i na korytarzu (czę sto nie mają czasu na gotowanie i sprzą tanie)
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał