wyjazd z Neckermann, jako lojalny klient.

Pisemny: 23 kwiecień 2010
Czas podróży: 25 luty — 3 marta 2010
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 9.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Odpoczywał em z koleż anką we wskazanym okresie, piszę dla tych, któ rzy otrzymają podobną ofertę od Neckermanna NIE WĄ TPLIWOŚ CI Sam przeszedł em przez etap wahania i zwą tpienia, przez wymó wki znajomych i krewnych i każ dą sekundę , bez wzglę du na warunki pogodowe Hotel jest bardzo pię kny, program wycieczek jest bardzo ciekawy i bogaty Specjalne podzię kowania dla przewodnika Murata, dzię ki jego opowieś ciom i charyzmie, opinia narodu tureckiego i kraju jako cał oś ci zmienił a się (na lepsze). Dł ugo po wycieczce, przez okoł o miesią c, był am w bardzo dobrym nastroju! Serdeczne podzię kowania ode mnie i mojej przyjació ł ki Tatiany, dla wszystkich organizatoró w i organizatoró w, dla cał ego personelu tej wspaniał ej trasy. Dzię kuję z Odessy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał