Dobry hotel, ale przydałby się remont?

Pisemny: 1 lipiec 2019
Czas podróży: 23 — 30 czerwiec 2019
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 9.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 9.0
Wczoraj wró ciliś my z kolejnego zameldowania w Cornelii i zgodnie z obietnicą od razu publikuję recenzję o tym, jak hotel zmieniał się w ostatnich latach (ostatni meldunek miał miejsce w 2014 roku).
Muszę od razu powiedzieć , ż e jest kilka zmian, to co dział a stabilnie wymaga jedynie drobnych poprawek i w niektó rych miejscach naprawy. Do hotelu dotarliś my okoł o 12 w poł udnie, rozlokowaliś my się dosł ownie w 10 minut, nasze dane był y już podobno w hotelowej bazie danych.
Pokó j z dokł adnie takimi samymi meblami jak w 2014 roku i jak się pó ź niej okazał o, to wł aś nie ten pokó j wykazał potrzebę remontu hotelu. Có ż , kilka razy musiał em zaprogramować kartę wejś cia, nastę pnego dnia nawet pokojó wka nie mogł a wejś ć do naszego pokoju, po tym, jak w porze lunchu przyszł o nam dwó ch pracownikó w hotelu, któ rzy zaczę li przeprogramować sam zamek w drzwiach, pomogł o to na dzień , potem znowu karta musiał a zostać „zaktualizowana” w recepcji. Trzeciego dnia, wracają c z lunchu, od razu zastali pracownika na drabinie grzebią cego w kanale wentylacyjnym, bawią cego się.... Czwartego lub pią tego dnia pracownicy ponownie pró bowali wł amać się do pomieszczenia z drabiną - jak powiedzieli, sprawdzają c czujnik alarmu. Wł aś nie wł ą czył em telewizor, aby sprawdzić - wszystkie kanał y wyś wietlają się z „falami”, w zasadzie to nie jest przeraż ają ce, nie oglą daliś my tego. Ogó lnie rzecz biorą c, sprzę t w pokoju zaczyna się już „kruszyć ”, od czasu i wilgoci. Wilgotnoś ć w pomieszczeniu to też jeden z minusó w, momentami po prostu zaczyna się z niej „dusić ”, wszystko co papierowe w dotyku „pę cznieje” z czasem. Wanna jest w dobrym stanie, sprzą tanie doskonał e (jeden dzień nie był a czyszczona z powodó w opisanych powyż ej).

Co się poprawił o. Internet jest doskonał y prawie w cał ym hotelu (w tym na plaż y), Youtube oglą dał bez problemó w. Zainstalowaliś my nowe slajdy - teraz z 4 zamiast 3 (jeden pozostał ze starych opcji - dodano 3 nowe). Podzielono plaż ę na strefy dla palą cych i niepalą cych.
Reszta hotelu pozostał a taka sama jak w mojej pierwszej recenzji. Nawet szef kuchni się nie zmienił i wyglą da na to, ż e odpowiedzialny za animatoró w też jest ten sam.
Co jeszcze należ y zrobić - wywiesić znaki zakazu palenia w amfiteatrze - kiedy dzieci usią dą i zaczną palić w pobliż u, przepraszam...
Generalnie wszystko w porzą dku, ale pokoje już zaczynają prosić o naprawy…
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał