Obrzydliwy hotel?

Pisemny: 11 wrzesień 2020
Czas podróży: 26 sierpień — 2 wrzesień 2020
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 2.0
Nigdy nie piszę recenzji, ale hotel Alva Dona uderzył mnie pogardliwym podejś ciem do klientó w. Zaczę ł o się od tego, ż e uś miechają c się sł odko o 7 rano, kierownik powiedział , ż e rozliczą się o 9 rano, ale o 9 rano okazał o się , ż e musimy przyjś ć o 10, a potem z kompletnie niezadowoleni patrzą , ż e wszystko ź le zrozumieliś my, powiedzieli, ż eby poczekać.14 godzin. Pokoje są bardzo malutkie, w ł azience nie moż na się obracać , bo jest mikroskopijna. Okolica hotelu to ogó lnie koszmar, no có ż , bardzo mał a, jedna droga - i ta wokó ł basenu ze szlakiem do leż akó w. Cał y czas na terenie hał asu i zgieł ku.
Jedzenie w restauracjach jest obrzydliwe, wydaje się , ż e to nie Turcja. Mniej wię cej normalne dania, jeś li był y, koń czył y się bł yskawicznie i nie był y już dostarczane. W nocy muzyka do 12 rano, a rano o 5 rano wezwanie do modlitwy jest takie, ż e moż na zerwać się i zaczą ć się modlić . O tym, ż e hotel wspó ł pracuje z takim touroperatorem jak Join Up, generalnie ś wiadczy, ż e hotel nienawidzi swoich klientó w. Kiedy zamiast deklarowanego lotu o godzinie 12 zostajesz wyrzucony o 2 w nocy, a hotel jednocześ nie robi bezradny gest i mó wi, ż e nie ma z tym nic wspó lnego, jest to wyraź ny dowó d pogardliwego stosunku do swoich goś ci, któ rzy zapł acili za nocleg.
Dlatego zastanó w się.100 razy przed wyborem tego hotelu. To zmarnowane pienią dze.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał