Usługa cierpi, nie polecam

Pisemny: 10 lipiec 2021
Czas podróży: 29 czerwiec — 9 lipiec 2021
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 4.0
Odpoczywamy w Turcji nie po raz pierwszy, widzieliś my wiele rzeczy w cią gu ostatnich dwó ch dekad. A przede wszystkim przyjeż dż amy tu po obsł ugę , za mił ą obsł ugę i moż liwoś ć zorganizowania godnego urlopu.
Hotel Swandor został nam polecony przez przedstawicieli Pegast jako hotel z dobrym terenem, odnowionymi pokojami i blisko lotniska. Ale… okazuje się , ż e to duż o nieee…
Zacznijmy od zalet i wad.
1. Przyjaź ni przedstawiciele touroperatora Pegast (zawsze polecają ciekawe wycieczki, ustawiają się , sł uchają i pomagają , jeś li mogą ). Wszystko o każ dej wycieczce został o wyjaś nione uczciwie i zrozumiale, a jednocześ nie nie nachalne.
2. Duż y teren zielony hotelu, duż a plaż a, wystarczają ca iloś ć leż akó w.
3. Bardzo podobał y mi się animatorzy z klubu dla dzieci.

4. Sprzą taczka pokoju był a przyjazna, ale z jakiegoś powodu został a na koń cu wymieniona.
5.
W pierwszych dniach w restauracji bardzo podobał mi się kelner, podawał nam przy stoliku naprzeciwko stolika turecką herbatę , nawet dzię kowaliś my mu napiwkiem. Ale potem został przeniesiony do restauracji przy plaż y, któ ra był a otwarta na kolację , aby odcią ż yć gł ó wną restaurację.
6. Podobał a mi się kawiarnia-cukiernia, któ ra znajdował a się mię dzy budynkami mieszkalnymi i dział ał a od 15.00 do 18.00, gdzie moż na był o usią ś ć i wypić dowolną kawę zboż ową (cappuccino, latte, amerikin, kawa po turecku), lemoniadę , zjeś ć desery, lody (któ ry, nawiasem mó wią c, jest smaczniejszy niż na plaż y).
7. Hotel znajduje się niedaleko Antalyi i Belek, wię c szybko pojechaliś my taksó wką do Krainy Lagend. Wszystkim radzę iś ć do tego parku, wszystko jest na najwyż szym poziomie, trzeba bę dzie stać w kolejkach, ale warto. Przyjechaliś my stamtą d zadowoleni i szczę ś liwi bo wszystko jest mił e dla oka.
A teraz o wadach hotelu:
1. Hotel jest peł en ludzi, napł yw jest po prostu cyna.
Pewnego ranka, kiedy dotarliś my do restauracji nie jak zwykle o 8.00, ale o 9.00, byliś my w szoku.
2. Restauracja pomimo ró ż norodnoś ci i obfitoś ci jedzenia ma swoje wady:
- w restauracji był a ogromna iloś ć much, któ re lą dują na jedzeniu.
- wystawiano wiele rodzajó w owocó w niedojrzał ych (nektarynki, morele, ś liwki, gruszki), a wszystkie owoce i warzywa uprawiano przemysł owo (nie ma naturalnych owocó w jak np. letniskowe), truskawki podawano przez pierwsze dwa lub trzy dni, potem nie był o.

- z owocó w morza tylko dorado i okoń morski z kolei dla tych, któ rzy czekają na ró ż norodne owoce morza i krewetki - nie są.
- zawsze są tylko 3 rodzaje zup, a ich owsianka to po prostu jakaś pł ynna mleczna substancja z ryż em i kaszą gryczaną ugotowaną do stanu ś luzu. Moje dziecko tego nie jadł o i odmawiał o jedzenia, chociaż uwielbia owsiankę.

- Turecka baklava jest bez smaku, tak moż e być soczysta, tak moż e być sł odka, ale bez smaku, zamiast roztopionego masł a uż ywa się oleju roś linnego.
Wcześ niej w innych hotelach jadł am baklawę bezpoś rednio, bardzo smaczną i wykonaną z wysokiej jakoś ci produktó w.

- w restauracji nie ma kolacji tematycznych, ś wią tecznych obiadó w weekendowych i innych, nie ma też pię knej serwowania, podawania i dekoracji. Po prostu przyszedł em i przeszedł em przez kolejki, usiadł em i zjadł em wszystko. Czasami trzeba poszukać miejsca w restauracji.

4. Zaró wno mę ż czyź ni, jak i kobiety czę sto palą przy basenie i na plaż y, czasami trudno był o się poł oż yć i opalać z tego powodu - to tak, jakby niesł uszne był o zrobienie im uwagi - nie ma ż adnych znakó w zakazu palenia przy basenach .
5. Nigdzie nie jest mowa o tym, ż e kryty basen jest nieczynny w czasie pandemii, klub dla dzieci czynny jest na godziny i tylko na otwartej przestrzeni placu zabaw, nie karmią się w klubie dla dzieci, czyli , moż na zostawić dziecko i nie bę dziesz mó gł odejś ć , pracuje tylko 2 godziny.
6. Ogó lnie hotel nie bł yszczy czystoś cią , nie powiem, ż e wszystko jest zadbane, wszystko jest solidne i wszystko wyczyszczone do poł ysku.

Dla osó b dbają cych o czystoś ć ł ó ż ka, rę cznikó w, naczyń , umytych wyczyszczonych listew przypodł ogowych, balustrad, klamek - hotel bę dzie brudny.
7. Hotel ma poważ ne problemy z obsł ugą i myś lę , ż e jest to spowodowane liczbą goś ci. Hotel jest bardzo duż y, jest wiele budynkó w mieszkalnych, wymagana jest duż a liczba personelu, a być moż e wł aś ciciele lub menedż erowie hotelu oszczę dzają na wykwalifikowanym personelu, doś wiadczonych pracownikach i wynagrodzeniach.
Dziś wyjeż dż ają , bo w 2019 roku mieli remont, ale na tym też nie wytrzymają dł ugo.

Fakt nieuczciwego stosunku do moich obowią zkó w potwierdzam osobistymi faktami. Niestety, wcześ niej czytał em recenzje, ż e pienią dze zgubił y się w sejfie, ż e pracownicy Gues Relation nie szukali zaginionych rzeczy itp. Ale teraz zdał em sobie sprawę , ż e taka jest rzeczywistoś ć hotelu. Ż e każ dą negatywną opinię należ y uważ nie przeczytać , a jeś li tak, to lepiej nie wybierać tego hotelu.
Nasz przypadek: Zostawiliś my nadmuchiwanego pingwina do pł ywania podczas kolacji w gł ó wnej restauracji. Dzień pó ź niej podeszli do pracownika restauracji przy wejś ciu do Adiny, pokazali jej zdję cie, od razu sobie przypomniał a i powiedział a, ż e ​ ​ osobiś cie zabrał a go do Guest Relation (GR) do mł odego chudego faceta (jak rozumieliś my to Islam, ponieważ poza nim nie ma takich facetó w, to tylko dwó ch). Byliś my zachwyceni faktem, ż e pingwin znalazł się w bezpiecznych rę kach obsł ugi hotelu i pobiegł do GR.

Ale tu zaczę ł o się wszystko, co najbardziej „ciekawe”, ż e najciekawsze jest nic nie mó wić . Gdy do nich podeszliś my, od razu wyjaś nili, ż e obsł uga restauracji przekazał a im pingwina i pokazał a zdję cie.

Z jakiegoś powodu od razu mieli okrą gł e oczy, dziewczyna Nagima zaczę ł a patrzeć , wydawał o się , ż e ucieka i patrzy, ale jej nie znalazł a. Kazano nam przyjś ć rano. Có ż , niczego nie podejrzewamy, myś limy, ok, wyjdziemy, to nie problem.
Dla dziecka to był o waż ne, ponieważ uwielbia gromadzić wokó ł siebie wszystko, co wią ż e się z pingwinami i jeleniem.
Rano w GR siedział a zupeł nie inna dziewczyna, Faride. Poprzednia zmiana, jak rozumieliś my, niczego jej nie przekazywał a. Nawet nie wyobraż aliś my sobie, ż e bę dzie im niezwykle trudno rozdać to, co mają . Kiedy mó wię "oni", mam na myś li - w hotelu. Jako goś ć w ogó le nie dbam o to, jak są podzielone i pracują w ś rodku.
Faride poprosił mnie, ż ebym przyszedł do niej o 10.30, ż eby wcześ niej poszukał a i znalazł a. Przybyliś my o 10.30 - jak punktualni ludzie. Mó wi, ż e nadal nie moż e stwierdzić , ż e zmiana, któ ra zabrał a pingwina ś pi, obudzi się pó ź niej itp. itd. , Dostarczył em jej też zdję cie pingwina. Poprosił em o wrzucenie mnie na czaty hotelowe, na któ rych siedzą pracownicy GR, moż e zapamię tają (szczerze mó wią c, nie rozumiem, jak nie pamię tasz, co zabierasz).
Pó ź niej mó wi nam, ż e znaleziono pingwina, ż e ​ ​ pracownik, któ ry go otrzymał nowy nie wiedział , ż e musi go trzymać przez 3 dni, zdmuchną ł go, zł oż ył i najprawdopodobniej zabrał do magazynu, przyjedzie o 16.00 a już o 16.30 dadzą nam to . Skontaktuj się z goś ciem Islam.

Powiedzieliś my jej, ż e wychodzimy z hotelu o 19.50, mieliś my lot do domu. Zapewnił a nas, ż e wszystko zostanie zał atwione przed wyjazdem.
Dojeż dż amy o 16.30, islam mó wi, ż e pingwina nie znaleziono, nie ma go. Co wię cej, w takim tonie, już agresywnym, na przykł ad po co nam twó j pingwin. W ogó le nie rozumieliś my tej postawy, oni sami grają w pił kę drugi dzień , sami zabrali pingwina i sami go nie oddają , my też jesteś my winni.
Każ dy pracownik GR zaczą ł się odwracać jak mó gł , ktoś mó wi, ż e codziennie odbiera tysią c rzeczy, magazyn duż y, ktoś mó wi, ż e pingwina nie zdmuchnę ł o, nie mają na to czasu, ktoś to mó wi został zdmuchnię ty, magazyn jest na -1 pię trze, potem na 3 pię trze, potem wszystkie rzeczy są najpierw zabierane do biura, a potem do magazynu, potem nie mają na nic czasu.
W koń cu zdał em sobie sprawę , ż e nie mają ż adnego magazynu, tylko jakiś zakamarek i po prostu przepraszają.
Przyszedł jakiś ich kierownik hotelu Haluk, zachowywał się tak samo jak islam, zaczą ł agresywnie rozmawiać o nas z dziewczyną Anną . Myś lał , ż e nie rozumiemy tureckiego, ale rozumiemy wszystko. Zaczę ł o się pojawiać , dlaczego szukamy i prosimy o rzecz, któ ra kosztuje 10-50 $.
Nigdy nie sł yszeliś my ani sł owa przeprosin od ż adnego pracownika, tylko oskarż enia. Tylko nie wiesz co? W tym prosimy o to, co wpadł o w ich rę ce?
Drodzy kierownicy hoteli, to nie był pingwin, jak rozumiecie, ale obsł uga Waszego hotelu. Nawet w wielkich metropoliach i centrach handlowych znaleziono i przywieziono do nas kosztownoś ci, portfele, telefony itp.

Nasz przedmiot został zabrany przez Pań stwa pracownikó w, fakt ten jest potwierdzony. W tych wszystkich okolicznoś ciach nie zdziwił bym się , ż e uczciwa i przyzwoita dziewczyna Adina bę dzie ostatecznie winna.
Menedż erowie tacy jak Haluk są do tego zdolni.
Niestety, Twó j hotel zatrudnia pozbawionych skrupuł ó w pracownikó w, któ rzy są nieodpowiedzialni za swoją pracę . Bo pingwina, odnalezionego przez pracownika hotelu i przekazanego GR, nie moż na był o oddać wł aś cicielowi!
Jeż eli zaistnieje fakt nieuczciwego stosunku do swoich obowią zkó w personelu hotelowego, DLACZEGO NIE ROZPOZNAJESZ TEGO FAKTU I NIE UPRZEJDZIESZ O WIZYTĘ OD GOŚ CIA HOTELOWEGO?
Dlaczego Twoi pracownicy podbiegają , są niegrzeczni, goś cie futbolowi, odwracają się i wykazują taką postawę ? Oczywiś cie z takim managerem jak Haluk ta hań ba w postaci aroganckiego stosunku do goś ci bę dzie trwać nadal.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał