Ogromny pozytyw dla hotelu, ogromny negatyw dla operatora i linii lotniczej?

Pisemny: 21 lipiec 2010
Czas podróży: 27 czerwiec — 4 lipiec 2010
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 9.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 10.0
Nie bę dę opisywał każ dego kroku i zaką tka hotelu, jak to czasem opisują wczasowicze. Każ dy moż e znaleź ć minus i negatyw. Jak dla mnie hotel, choć wybudowany dawno temu, ale go nie zauważ ył em. Mieszkaliś my w budynku Klubu. Body jest super wszystko w jasnych jasnozielono-ró ż owych kolorach. Moż e kogoś to zdenerwuje, ale nas nie zdenerwował o, a nawet uspokoił o. Widzieliś my budynek Anex, budynek jest straszny i widok z niego nie jest imponują cy (albo widok drogi, albo budynku przed nim, któ ry zamyka wszystko, albo w najlepszym podwó rku, gdzie są krzaki, drzewa i stoł y). Jeś li wię c chcesz pojechać do Anex (to najtań szy budynek na trasie), nie oczekuj pię knego widoku. Podobał o mi się wszystko inne w hotelu i obsł uga (do pokoju przynieś li szlafroki z kapciami, kosz owocó w i butelkę wina dzień pó ź niej), teren jest duż y zielony, a takż e wiele baró w, restauracji i wszystko tam))))))). To nigdy nie był o nudne. Był y same dobre wraż enia o hotelu io cał ej reszcie. ALE.... nie tyle o operatorze. Lecieliś my przez linie lotnicze „Rose of the Winds”, przysł ał nas operator „TEZTOUR”. W tym roku widzę przedstawicieli przewodnikó w tego operatora w peł ni zrelaksowanych. Pierwszego dnia, gdy przyjechaliś my i zameldowaliś my się , podeszliś my do przewodnika (mł odego mę ż czyzny), któ ry jest stale w hotelu, w sprawie zakwaterowania się w pokojach, o któ rych, nie sł uchają c nas i naszej proś by, usł yszeli odpowiedź : „wszystkie pytania do recepcji”. Został o to powiedziane nawet bez podnoszenia gł owy i odrywania wzroku od komputera. Mogą opowiadać tylko o wycieczkach, ponieważ otrzymują za to pensję . Wszystko inne im nie przeszkadza. Ale to nie jest najgorsze. Był em oburzony, gdy w przedostatni dzień naszych wakacji zadzwonili do nas i powiedzieli, ż e lot się przesuwa, a okazał o się , ż e nasz 8 dzień odpoczynku został po prostu skradziony i zamiast lecieć do Kijowa o 17:25, byliś my już w Byliś my na lotnisku o 6 rano. Co wię cej, gdy przywieziono nas na lotnisko, przewodnik transferowy powiedział nam, ż e stanowisko odprawy zaprowadził o nas do wejś cia i szybko uciekł . Podchodzimy do okienek i rozumiemy, ż e lot nie jest do Kijowa, ale do Charkowa, inni wczasowicze z hotelu do Doniecka, a trzeci do Odessy. Wszyscy byli zszokowani, ż e po drodze przewodnik wiedział i nie ostrzegał , a jak tchó rz uciekł . Na lotnisku znaleź liś my przedstawiciela, do któ rego powiedziano nam, ż e albo tak lecisz, a jak nie jesteś zadowolony to kup bilety i lecisz sam kiedy chcesz i gdzie chcesz. Operator przeniesie cał ą winę na linie lotnicze. Kró tko mó wią c, był a to strata czasu i krzykó w demontaż u, ale nic nie osią gnę li. Wszystkie dobre puszyste, ale tylko szkodliwi turyś ci. Ale my, któ rzy lecieliś my do Charkowa, mieliś my najwię ksze szczę ś cie, bo po przylocie do Kijowa polecieliś my w pó ł godziny. Ale ci, któ rzy polecieli do Doniecka, wylecieli dopiero po 12 godzinach, a ci, któ rzy polecieli do Odessy, na ogó ł podró ż owali autoluxami. Wielkie podzię kowania dla linii lotniczych „TEZTOUR” i „Rose of the Winds” za zepsucie nastroju na koniec udanych wakacji i powró t do domu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał