Ładny hotel, ale pewne problemy?

Pisemny: 12 wrzesień 2018
Czas podróży: 2 — 11 wrzesień 2018
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 7.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 8.0
Hotel został wybrany na podstawie opinii. Jednak wygodne. . . Plaż a jest doś ć daleko, kilka kilometró w do niewygodnej kamienistej plaż y, 9 km do kamienistej w Konyalti, a jeszcze dalej do piaszczystej w Lara. Chociaż morze widać w szczelinie mię dzy budynkami, z pokoju wydaje się , ż e nie kł amią , 100 metró w to oszustwo! To tak, jakby zapytać na ś rodku oceanu – jak daleko jest do lą dowania? - Tak, kilka kilometró w))) Ale nie powiedzą , ż e jest w dó ł : ) O samym hotelu: po przyjeź dzie pró bowali osiedlić się w tań szym pokoju, z gó ry motywowali nieobecnoś ć ! Zapł acił em za pokó j elitarny. Uzgodniono poczekanie doby w standardzie, z hukiem zerwał a rekompensatę - ró ż nica w cenie pokoju. Nie zdziw się , jeś li odpoczywasz u siebie w samym upale (oczywiś cie bez ubrania), a oni wł amują się do ciebie z okrzykiem „Kontrola mini baru! ” (drzwi do tego elitarnego pokoju nie zamykają się od ś rodka, okazuje się!! ! ) Có ż , przynajmniej przynieś li sejf. Nie ma lodó wki jako fenomenu w pokoju, minibar nazywa się lodó wką . Koszt piwa w hotelu to 15 liró w, w supermarkecie 7. Napoje kupuj w pobliskim sklepie, przy okazji jest niedroga herbata, kawa i wiele wię cej : ) Wró ć my do hotelu. Duż ym plusem jest basen? . Przy ś niadaniu zaglą dają do talerza, mogą komentować , mó wią , duż o jedzą . Doś ć już napisano o jakoś ci jedzenia w tureckich hotelach, tutaj wszystko jest takie samo - sery, oliwki, arbuzy, rodzynki, ogó rki, pomidory, obrzydliwa gotowana kieł basa, jajka itp. Herbata i kawa w każ dej chwili gratis. Nie zostawał em gł odny, zresztą na mieś cie moż na zjeś ć , radzę burka : ) Ogó lne wraż enie dobre, starają się zachowywać uprzejmie, uś miechać się , ale to dla nich ś wię toś ć hodować turystę...Wymiana walut jest zdecydowanie na ich korzyś ć . Przelew - bez pytań , na czas, uprzejmie. Przewodnik hotelowy (miał em Gogusha, nie widział em go osobiś cie) zapytał przez telefon, czy chcę wycieczki i zamarł . Odmó wił rozwią zania problemu z numerem, zapytał MNIE - ską d wezmą numer? Jakby to był mó j problem! Zachwycać się ! Pł atne z gó ry! ! Począ tek wakacji był doś ć zepsuty i nie chodzi o liczbę , ale o to, ż eby zrobić z ciebie gł upka. Zgodnie z otrzymanymi wcześ niej radami zachowywał się ż yczliwie, odpoczywał i nie denerwował nerwó w. W rezultacie: jestem zadowolony z reszty, ale raczej nie pojadę ponownie do tego hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał