hotel traci grunt pod nogami?

Pisemny: 30 lipiec 2012
Czas podróży: 16 — 27 lipiec 2012
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 5.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 5.0
Jesteś my w tym hotelu już od kilku lat. Zatrzymał em się tu już.5 razy. Chcę powiedzieć , ż e hotel traci grunt pod nogami. W poró wnaniu z 2006 r. To już nie jest 5 gwiazdek. Tak, okolica jest pię kna i zielona. Oto, czego nie lubił eś w tym roku!
Pierwszy posił ek. Nie powiem, ż e jestem smakoszem, ale w tym roku nie udał o mi się zjeś ć pysznego jedzenia. Menu jest takie samo. Indyk, ró ż ne rodzaje kurczaka, woł owina siekana i duszona na kawał ki, bakł aż any nadziewane czymś . Jedzenie jest takie samo każ dego dnia. Jeś li wcześ niej na stoł ach moż na był o znaleź ć ró ż ne rodzaje jagnię ciny, steki, ale teraz tak nie jest. Jeś li chodzi o owoce i sł odycze. W 2006 roku był a peł na tureckich sł odyczy i ś wież ych fig. W tym iloś ć tureckich sł odyczy był a minimalna, ś wież ych fig w ogó le nie był o, chociaż sezon figowy trwał peł ną parą . Ale ciastka biszkoptowe wypeł nione trują cymi kolorami (czerwony, ró ż owy, zielony) w zupeł noś ci wystarczą . Druga to czystoś ć naczyń . Sprawdź szklanki, ł yż ki i talerze. Na przykł ad trzy razy (w ró ż ne dni) przynieś li nam szklankę z odciskami szminki. Ku naszej uwadze kelner nawet nie przeprasza, po prostu bierze szklankę z są siedniego stolika i daje ją Tobie. Sprawdź filiż anki do herbaty i kawy, ponieważ są też sł abo umyte okazy. Widział em na wł asne oczy, jak dziecko w bufecie dla dzieci upuś cił o szczypce. Problem został rozwią zany bł yskawicznie - szczypce, któ re spadł y na podł ogę , pracownicy podnieś li i odł oż yli na swoje miejsce. Myś lisz, ż e został y spł ukane wodą , mylisz się . Przepraszamy, ale to nie jest poziom 5 gwiazdek.
Trzecia to obsł uga. W gł ó wnej restauracji doś ć trudno znaleź ć wolne miejsce na obiad, jeś li spó ź nisz się.10-15 minut. A nawet jeś li znajdziesz miejsce, to musisz pobiec za kelnerem i poprosić go o posprzą tanie. W takim przypadku sprzą tanie odbywa się w poś piechu. Milczę też o jego jakoś ci.

Po czwarte, personel. Kelnerzy są ospali, ale có ż . Jest jeszcze jeden punkt, personel je razem z goś ć mi. Tych. goś cie pł acą nie tylko za wyż ywienie, ale takż e za wyż ywienie personelu. Ale to są drobiazgi. W gł ó wnej restauracji znajduje się mał y zaką tek. Znajduje się obok bufet dla dzieci i mini piekarnia. Wię c to tam personel zbiera się na posił ek. Był jeden przypadek, ż e pracownica podeszł a do piekarza, któ ry aktywnie piecze mał e chlebki z serem, twarogiem i jajkami, mię so mielone, rozmawiał a z nim i wró cił a na lunch. Kilka minut pó ź niej piekarz przynió sł im ś wież y chleb z pieca. Natomiast wczasowiczom podawano podgrzany chleb upieczony wcześ niej. Fakt, ż e niektó rzy pracownicy gapią się i rozmawiają o ludziach, któ rych nie biorę pod uwagę .
Po pią te - animacja dla dzieci. Kiedy Siergiej tam pracował , dziecko jechał o z wielką przyjemnoś cią . Ale nic nie trwa wiecznie, teraz pracuje tam nowy animator Rizvan. Bardzo dobry facet. Ale dziewczyny, jego asystenci są po prostu leniwi. Tak, tań czą w wieczornej animacji, ale w cią gu dnia. Wiem, ż e jest gorą co, ale dzieci też są gorą ce. Nasze dziecko wzię ł o udział w lokalnych igrzyskach olimpijskich dla dzieci. Gry zaplanowano na 15:30. Akcja rozpoczę ł a się zaledwie godzinę pó ź niej. Dziecko podał o jego imię , ale nazywano ją w skró cie ONA lub DZIEWCZYNA. Pod koniec wakacji wcią ż pamię tano nasze imię .
Po szó ste - obsesja na plaż y (masaż , spa, sporty wodne, biż uteria, futra itp. ). Pierwszego dnia i nastę pnego, w tym na plaż y z czę stotliwoś cią.15-20 minut. bę dziesz zmuszony odmó wić lub zgodzić się na masę ś wiadczonych usł ug (masaż , peeling, spa, lot na spadochronie itp. ) i nie ma to ż adnego znaczenia, ż e ​ ​ wczoraj i przedwczoraj powiedzieli już NIE. Każ dego dnia podchodzą do ciebie i drapią to samo. Pamię tam, ż e jest to jeden ze sposobó w na zarobienie wię cej, ale dopó ki przekonują co poprosisz trzy lub cztery razy, aby nie oferować Ci niczego innego, nie zostawią Cię w tyle.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał