UCIEKNIJ stamtąd..!!

Pisemny: 14 listopad 2018
Czas podróży: 1 — 9 październik 2018
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 4.0
Potrzebowaliś my hotelu w Antalyi. . Po przeczytaniu recenzji i obejrzeniu zdję ć stwierdził em, ż e ogó lnie hotel nie jest zł y. . . ))! Ale bardzo się mylił em! Odpoczywał em już w Turcji 8 razy, hotele miał y od 3 do 4 gwiazdek, ale ten hotel jest daleki od 3 gwiazdek. . . !!! ! ! (2 gwiazdki z rozcią gliwoś cią ! ) Zwab turystó w hakiem lub oszustem. . . W pierwszy dzień przyjazdu, wł aś nie przekroczył em pró g, zobaczył em kierownika Ali. . ! ! Przywitał em się (jak wszyscy normalni ludzie), ale nic nie usł yszał em w odpowiedzi....)))) Spojrzał em na IMPONUJĄ CĄ zadowoloną twarz. . . ) Był am bardzo zmę czona i bardzo chciał am spać (lataliś my w nocy), wię c nie zwracał am na to wię kszej uwagi. Po 2-4 minutach stania w recepcji, nie sł yszą c ani sł owa, sama zł oż ył am paszport i voucher. Po pewnym oczekiwaniu odzyskał em paszport i usł yszał em jedno zdanie: odprawa po godzinie 11.00. Uradowany, ż e w koń cu do mnie przemó wili, zadał em pytanie. . . (Jak wszyscy nowo przybyli turyś ci), ale niestety. . , nie był o odpowiedzi, trochę się denerwował em! Ale jak bę dę komunikować się z osobą przez 9 dni, jeś li pierwszego dnia udaje, ż e mnie nie sł yszy lub nie rozumie. . Przybywają c z morza i po cichu odbierają c klucze, ponownie pró bował em zadać pytanie, ale wszystko się nie udał o. Mó j nastró j, już zł y, jeszcze bardziej pociemniał . Kiedy wszedł em do pokoju, otrzymał em ostateczny SZOK! ! Pokó j był bardzo malutki (3 na 3 metry! ) Ł ó ż ko ledwo pasował o! (ale był plus - toaleta i prysznic był y bardzo blisko! po 2 KROKACH), nie piszę o zepsutym prysznicu, o brak szamponu i mydł a (przynajmniej pierwszego dnia) o braku lodó wki, suszarki do wł osó w itp. Ale w koń cu wykoń czony widok z okna! . . nie w koszu, ale najprawdopodobniej na obu. . . Pró bują c po raz kolejny porozmawiać z managerem Ali, zdał em sobie sprawę , ż e doskonale mó wi po rosyjsku! I doskonale mnie rozumie! Ale przynajmniej jakoś pomó c lub coś zrobić , nie zamierza! Co wię cej, gdy usł yszał o moich narzekaniach, zaczą ł mnie wyrzucać z hotelu! „Jeś li coś Ci nie odpowiada, przenieś się do innego hotelu!!! ! ” I zaczą ł PCHNĄ Ć mnie w ramię! ! i posył ać po odbió r rzeczy!!!!!!!!!!!!! ! ! Powiedzieć , ż e był em w szoku, to mał o powiedziane! Nie bę dę opisywał apelu do przewodnika, o dzwonienie na infolinię itp. . Mogę napisać tylko jedno UCIEKAJ z tego hotelu, jeś li nie chcesz zepsuć wakacji! Po tym hotelu i najbardziej nieprzyjemnej komunikacji ze swoim menedż erem Alim, doszedł em do wniosku - Najważ niejsze w odpoczynku jest otaczają cy cię personel ! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał