Wszystko w porządku, ale przy wyjeździe były minusy

Pisemny: 23 lipiec 2021
Czas podróży: 13 — 22 lipiec 2021
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 8.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Hotel został poinformowany w "Chodź my z nami", wybrali hotel wł aś ciwie przed wyjazdem, a ceny był y już wszę dzie zawyż one. Ogó lnie hotel jest bardzo dobry. Wypoczę ty z 2 dzieć mi w wieku 1.5 i 3.6 lat. Bardzo podobał o mi się jedzenie dla dzieci i był em zadowolony z puree z puszki (w hotelu vouge w Bodrum nie był o puree z puszki, a hotel jest o rzą d wielkoś ci wyż szy i droż szy). Animacja dla dzieci jest dobra, dla starszych dzieci bę dzie nudna. Jedzenie jest doskonał e, wybó r duż y, osobno zadowoleni z wyboru ryb. Wszyscy kelnerzy pracują za solidną.10, obsł ugują bardzo szybko i są bardzo uważ ni, szczegó lnie dla dzieci. + Prawie wszyscy mó wią po rosyjsku.
A teraz o minusach… najwię kszym z nich jest chamski przedstawiciel Anex w hotelu o nazwie Islam! Otó ż ​ ​ okazał o się , ż e nie przyszliś my na poranne spotkanie ze wzglę du na obiektywne okolicznoś ci, po czym skontaktował się ze mną telefonicznie i poprosił o przyjś cie na przyję cie z cał ą rodziną . Znowu z przyczyn obiektywnych przyszedł em na spotkanie z jednym mł odszym dzieckiem, któ re nie chciał o siedzieć spokojnie, przedstawiciel Anex zaczą ł być niegrzeczny i podnosić gł os, na moje komentarze powiedział , ż e mogę być wolny! W przyszł oś ci reszta był a w dobrym stanie do wyjazdu.
Wyjazd mieliś my o 8.00, dowiedzieliś my się o tym w recepcji o 21.00 iw obecnoś ci tego samego islamu odmó wiliś my generalnego transferu i zamó wiliś my taksó wkę w hotelu. Rano zgodnie z oczekiwaniami hotel dostarczył nam taksó wkę o 4.10. Po przylocie na lotnisko okazał o się , ż e nasz lot był opó ź niony najpierw o 10.30, a potem o 14.00. Oczywiś cie nie mogliś my się zarejestrować . Na lotnisku nie był o absolutnie gdzie usią ś ć . Był o tylko 12 osó b takich jak my (wszyscy przyjechali taksó wką ). Kiedy pró bował em skontaktować się z islamem, okazał o się , ż e wł aś nie mnie zablokował . Oto taka usł uga!

Przedstawiciel Azura, nie znają c zasad przewozu pasaż eró w reprezentowanej przez siebie firmy (powiedział , ż e to my sami jesteś my winni, mó wią , ż e przyjechaliś my bez opieki) zaproponował nam pozostanie z dzieć mi na podł odze na lotnisku. Komunikują c się z przedstawicielami "Chodź my z nami" dowiedział em się , ż e hotel i przedstawiciel Anex o godzinie 4.00 wiedzieli o opó ź nieniu lotu. Wtedy pojawia się pytanie, z jakim przeraż eniem hotel wysł ał nas na lotnisko z dzieć mi o 4.10, wiedzą c o opó ź nieniu lotu?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał