zły hotel, zły personel, zła lokalizacja?

Pisemny: 16 może 2017
Czas podróży: 15 może 2017
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 1.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 1.0
Wszystko zaczę ł o się od gł upiego administratora w recepcji. Wzią ł paszporty i talony, po prostu o nas zapomniał i zaczą ł ze wszystkimi gadać , nie zwracają c na nas uwagi, aż zapytaliś my „czy moż esz się jednak ustatkować , a potem zał atwisz swoje sprawy? ”. niespokojny portier, któ ry zabrał nas do pokoju, udawał , ż e nie rozumie rosyjskiego i był gł upi i okł amywał pytania, przechodzień mó gł nas natychmiast zobaczyć w pokoju.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał