Domagam się odszkodowania moralnego za zrujnowane wakacje!!!

Pisemny: 12 wrzesień 2013
Czas podróży: 6 — 15 sierpień 2013
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 1.0
data przyjazdu: 6 sierpnia 2013
nazwa hotelu: Royal Rose Hotel4*+
cel wyjazdu: komfortowy pobyt
ocena kategorii hotelu: 1, ale jeś li jest niż sza ocena, moż esz ją umieś cić (-5)
Ocena jedzenia: 1 (dosł ownie nadziewane pastwiskami)
ocena stanu pokoju: 1 (brud moż na sadzić ziemniaki)
Ocena czyszczenia: 1
Ocena animacji: 1
Ocena plaż y: 3 (tylko mniej wię cej)

Nigdy nie widział em lepszego wysypiska ś mieci, takiego, któ re jest pozycjonowane jako 4 * +
Jeś li oferuje Ci to agent, pomyś l o jego kompetencjach i ogó lnie o cał ym biurze podró ż y.

Poł owa mebli w pokoju nie dział a lub jest wył ą czona. Brak usł ugi w ogó le.

Pierwszego pł atnego dnia osiedlili się w jakiejś szafie. Nie da się go nazwać numerem.

A ten dzień został opł acony podczas pobytu w peł noprawnym POKOJU! ! !

Wreszcie na szlaku.

dnia, zamiast cieszyć się dł ugo oczekiwanym odpoczynkiem, musiał em czekać do obiadu na przydział pokoju, w któ rym:

Nie był o sprawnego telewizora, przewó d przy wtyczce został przecię ty, w efekcie wymiana zaję ł a nam trzy dni.

Lodó wka nie dział ał a, jestem pewien, ż e naprawilibyś my ją tak samo, gdybyś my nie przeszli obok „arkadasza”, któ ry szybko wymienił ten mini-bar, tylko o ile przyszedł , aby przypomnieć są siedni pokó j, ż e jest nadszedł czas, aby się wyprowadzili i przynieś li stamtą d lodó wkę.

Ale to nie uratował o czekolady, zepsutej w cią gu dnia przed upał em, kupionej w „frytkach duti” ! ! !

Poł amane szuflady i brudne podł ogi, brakował o poł owy ż aró wek w oprawach.

Dwa wyloty z klimatyzatora na balkonie to z pewnoś cią coś...Wyobraź sobie te ogromne pudł a z wentylatorem, któ ry buczał jak Boeing w dzień iw nocy. . To jest w każ dym pokoju dwuosobowym.

Zmiana rę cznikó w raz w tygodniu, czy jest to dopuszczalne w hotelu 4+?
W efekcie przez 10 dni pobytu nie wymieniano rę cznikó w ani poś cieli! !

OGÓ LNIE NIE MA administratora, któ ry w ogó le nie rozwią zuje problemó w.
Nie daj się zwieś ć jego rozwodowi w Hamam (ł aź nia) zostanie zabity bez kasy. Nadal bę dzie cię traktować jak bestię . Osiedlony pod schodami lub na zapleczu. do czyjegoś pokoju lub pokoju personelu.
Hamam moż esz odwiedzić w dowolnym hotelu za co najmniej taką samą kwotę , ale z peł nym programem i peł ną obsł ugą . Nie daj się nabrać na masaż , któ ry wtedy spró bują Ci sprzedać z powodu rzekomo wybitych szyb, osadó w soli, bla bla bla…


Samir, przewodnik hotelowy, jest dupkiem, jego gł ó wnym celem, jak wszyscy w tym hotelu, jest przypodobanie się Tobie i, w miarę uczciwy sposó b, wypł ata gł ó wnie wszystkich Twoich pienię dzy! ! ! Zadziera się z menedż erami, dlatego jest ró wnie dwulicowy i podstę pny.

Kuchnia i bar to kompletne AHTUNG! ! !
Niezrozumiale karmione czym i pastwiskami, dosł ownie, nie wahają się podnieś ć produktó w, któ re spadł y na podł ogę i odł oż yć je z powrotem na stojaki, a takż e cał e resztki pozostawione przez zwiedzają cych, takie jak chleb itp. na wó zka, są uł oż one na dolnej pó ł ce i nie lecą prosto do kosza na ś mieci.

Zupa serwowana na obiad moż e z ł atwoś cią pojawić się na obiad. . a nawet na ś niadanie, jeś li nie zjedli go na obiad.

Nasi są siedzi w nieszczę ś ciu sugerowali nawet, ż e karmiono ich psią karmą w puszkach, widzieli spod nich otwarte puszki, a na obiad ziemniaki ze smaż onym „mię sem” miał y dziwny posmak.

Chociaż nie ma psó w, a co dopiero na terenie hotelu, kilka kilometró w po obwodzie.

Popoł udniowa przeką ska jest zazwyczaj opcjonalna. Rozł oż one buł ki i chleb. WSZYSTKO! ! !

W najlepszym razie podadzą kamienne frytki i zgnił e hamburgery z jednego pł askiego i twardego „patty”.
W barze nie ma nic swobodnie dostę pnego poza wodą z kranu, są duż e wą tpliwoś ci, ż e jest importowana, nigdy nie widział em dostawy tej wody i pustych butelek na zapleczu, a zauważ ył em dostawy ż ywnoś ci, warzyw itp. .

Aby zdobyć kolejne drinki w ramach programu „all inclusive”, trzeba był o stać w kolejce. czy to sok, napoje gazowane czy alkohol, barman jest sam, a kolejka szybko się powię ksza.

Basen nigdy nie jest w ogó le czyszczony. Woda jest mę tna w poró wnaniu do są siedniego hotelu, w któ rym woda był a krystalicznie czysta.

W toaletach publicznych na dolnych kondygnacjach wiecznego srachu. W tym przy basenie! !


Nigdy nie ma mydł a ani rę cznikó w, o papierze lepiej nie wspominać . Jak kosz na ś mieci, jeden ogromny czoł g, stoją cy przy wyjś ciu.

Przypomnę jeszcze raz, hotel ma 4+ gwiazdki...

Coral travel, wycieczki Odeon, Sunmar nie ma już z tobą interesó w! !

Osobno chciał bym WIELKIE DZIĘ KUJĘ za kompetencje pracownika Zima-Summer LLC w Moskwie.
Iż ewsk (TC „Niedź wiedź ”) Nastya, któ ry wrzucił nas do tych ś mieci.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał