To na pewno nie 4*!!!

Pisemny: 26 sierpień 2019
Czas podróży: 18 — 25 sierpień 2019
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 4.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 8.0
Po raz pierwszy zdecydował am się wyjechać z rodziną na wakacje do Turcji. Przez dł ugi czas studiował em informacje o kraju, o regionie, o hotelach i cenach. Mimo negatywnych opinii nadal zdecydował em się na ten hotel (nie powiem, dlaczego w ż yciu jakoś tak mi się podobał o). Kupił em pakiet wycieczkowy z CoralTravel, zarezerwował em dwa pokoje (ja + ż ona i mama + có rka), 18 sierpnia 2019 r. Przyjechaliś my do Antalyi. Transfer zabrał nas do hotelu do godziny 18:00. Odprawa przebiegł a doś ć szybko: już przy samym odprawie w hotelu zał oż yli nas bransoletki, a po 15 minutach dostaliś my kartki z numerami 418 i 419. Portier pomó gł nam wnieś ć walizki na 4 pię tro windą do pokoju.

Moja ż ona i ja weszliś my do pokoju 418, odł oż yliś my nasze rzeczy, zaczę liś my się rozglą dać , a potem zaczę ł o się:


1) Korytarz - napis na drzwiach, wiszą cy krzywo nad wizjerem; nie dział a wewnę trzny zamek na zamku drzwi przednich; drzwi zamykają się tylko sił ą (szczelnie); lampa jest stara, ś wieci sł abo; wszystko inne (lustro, wieszak) jest w normie.
2) Ł azienka - brak wieszakó w na rę czniki, tylko resztki armatury; uchwyt na toaletę papier jest zepsuty; kran na umywalce jest stary i odrapany, przecieka; lusterko wył oż one na dole; toaleta jest prawie nowa, deska jest czysta; przycisk spł ukiwania toalety jest czysty na gó rze, poniż ej jest spleś niał y; drzwi kabiny prysznicowej są stare, ale dział ają dobrze; kolumna prysznica pokryta jest rdzą , gł owica prysznica w 60% pokryta jest grzybem (! ); ś liwki dział ał y dobrze; mydł o, szampon, toaleta. papier - był y.

3) Czę ś ć sypialna - mał e ł oż e mał ż eń skie (okoł o 150 cm), sfatygowany laminat na podł odze, tylko dwa gniazdka - jedno przy telewizorze, drugie - prawie na ś rodku wezgł owia ł ó ż ka (!

); TV - 32", dział ają cy, czysty, pokazał.7 kanał ó w - 3 rosyjskie i 4 tureckie; szafa przy ł ó ż ku jest duż a, stara, oczywiś cie w naprawie (ł ata na zewną trz), drzwi dział ał y z lekkim zacię ciem; w szafce pod telewizorem znaleziono lodó wkę - mini-barek, drzwiczki na dole wył amane, aby je zamkną ć , trzeba je cał y czas podnosić rę koma, wnę trze lodó wki nie jest bardzo czyste; szafka, w któ rej znajduje się lodó wka - wiek co szafka, ró wnież przeszł a drobne naprawy, w jednym miejscu coś przyciemniono; klimatyzacja - prawie nowa, przez pierwsze dni był nieprzyjemny zapach, potem - wtedy chyba przyzwyczaili się ; bielizna poś cielowa - noszona w granulkach, ale czysta (zmieniana co drugi dzień ); rę czniki ką pielowe - stare, wszystkie poplamione (! ), rę czniki do twarzy - trochę nowsze, ale też trafił y na plamy, rę czniki na nogi, o dziwo, najnowsze i najczystsze; lustro w pokoju, szafka nocna i podnó ż ek to normalne; klamka okna jest zepsuta.
4) Balkon - mał y, z widokiem na ś cież kę , są siedni hotel i otwartą czę ś ć restauracji (poniż ej); meble plastikowe - stare, poplamione, ale nienaruszone; nie ma sznura do bielizny, tylko resztki zapię ć (rzeczy suszono na meblach); ale najwię kszym minusem balkonu są dwie (! ) zewnę trzne klimatyzatory (nasz pokó j i kolejny), wydzielał y gorą ce powietrze, przez co nie moż na był o być na balkonie.

Ogó lnie numer zrobił na mnie niezatarte wraż enie!! ! Mama i có rka miał y lepszy pokó j niż nasz, wszystko nie był o takie martwe, ale w nocy, kiedy szykowaliś my się do wyjś cia, znaleź liś my w nim cał e stado pluskiew: wspinał y się po ł ó ż ku, na ś cianach, na podł odze , w pobliż u drzwi; obrzydliwy widok!! ! Podczas eksmisji poinformował em o tym zarzą dcę , sł uchał oboję tnie, powiedział , ż e przekaż e informację zarzą dowi i to wszystko...Ostrzegaliś my naszych znajomych w tym hotelu o takim zagroż eniu, ale dzię ki Bogu, oni wydają się być czyste...
Był o jeszcze kilka innych rzeczy, któ re naprawdę mi się nie podobał y:


1) Personel administracyjny - po zidentyfikowaniu problemó w z numerem zwró cił em się do administratora w recepcji. Wysł uchał mnie uważ nie, powiedział , ż e nie ma numeró w do wymiany, nagrał moje skargi, obiecał , ż e jutro wszystko zostanie naprawione. Jednocześ nie miał tak oboję tny wyraz twarzy, ż e od razu zrozumiał em, ż e nikt nic nie zrobi!! ! Nastę pnego dnia na przyję ciu stał a dziewczyna z dokł adnie takim samym wyrazem twarzy, jak obiecał a, ż e ​ ​ wszystko zostanie wyeliminowane. Tak jak się spodziewał em, przez cał y tydzień nic nie robiono, na twarzach administratoró w - zawsze kompletna oboję tnoś ć . Chciał bym, aby kierownik lub wł aś ciciel hotelu zwró cił uwagę na ten fakt, ale coś mi mó wi, ż e to nie obchodzi!!!

2) Niektó re dania mię sne, na przykł ad kotlety, są przygotowywane z pó ł produktó w, sam widział em proces rozpakowywania pudeł ka, wyjmowania stamtą d naleś nikó w i smaż enia ich na grillu.
Nawiasem mó wią c, kieł basa i kieł baski smakują po prostu okropnie, nie moż na tego zjeś ć!

Ale był y chwile, któ re zapamię tam ze szczegó lną przyjemnoś cią:

1) Animacja - grupa Gino jest po prostu nieporó wnywalna!! ! Timo, Ali, Dina i Luka – codziennie organizowali niezapomniane imprezy i spektakle, od aerobiku w wodzie po pokaz nocy tureckiej. Zwró cili się wszyscy: zaró wno dzieci, jak i doroś li, wszyscy zwró cili na siebie uwagę , dzieci był y nimi zachwycone !! ! Każ de wydarzenie był o zabawne, aktywne i zabawne. Ale szczegó lnie chcę podkreś lić Timo i Ali - ich wystę p w show "Turecka noc" (Timo leż ał na potł uczonym szkle, Ali bawił się ogniem) jest po prostu nieporó wnywalny!! ! Od pierwszego dnia ci faceci sprawili, ż e zapomniał em o przynajmniej poł owie nieprzyjemnych chwil, tylko dzię ki nim nie wywoł ał em wielkiego skandalu dla cał ego hotelu!

2) Hamam w hotelu - kierownik Bilal i jego pracownicy dadzą ci 1.

5 godzin niezapomnianych doznań : sauna, sama hammam z piankowym okł adem, maski gliniane lub czekoladowe i oczywiś cie Masaż (z duż ej litery). I to wł aś nie miał em, dziewczyny miał y wię cej zabiegó w. Masaż ysta Aleksiej tak dobrze pracował z moimi mię ś niami, ż e bał em się wystartować , kiedy wyszedł em!! ! W trakcie, relaksują ce dź wię ki muzyki, są raczone herbatą z granató w. Ceny są normalne, jeś li pojedziesz z cał ą rodziną , Bilal zrobi dobrą zniż kę ! Ogó lnie polecam wszystkim!!!

3) Oczywiś cie to jest morze, Akdenyz na lokalny sposó b!! ! Czysta, ciepł a woda, przeź roczysta do tego stopnia, ż e ​ ​ przy bojkach (gł ę bokoś ć okoł o 4-5 metró w) widać wyraź nie cał e dno i to, co się na nim znajduje! W pobliż u pł ywają stada mał ych, srebrzystych rybek. Woda jest trzykrotnie bardziej sł ona niż w Morzu Czarnym, trudno nurkować gł ę biej niż.2 metry, wyrzuca ją na powierzchnię ; trochę kł uje oczy. Ponadto niektó re mał e ryby bardzo lubią gryź ć nogi, wię c stanie w miejscu nie bę dzie dział ać.
4) Kierownik sklepu Vento Premium (nie bierz tego za reklamę ) Khalil to bardzo dobra i sympatyczna osoba, pierwszego dnia podszedł do nas, porozmawiał , zaoferował swoje produkty - skó rzane ubrania i futra. Zakup tego produktu nie był uwzglę dniony w naszym budż ecie, o czym szczerze go poinformowaliś my. Mimo to Khalil i tak zaprosił mnie do swojego sklepu, ma ś wietny asortyment, badane przeze mnie produkty są bardzo dobrej jakoś ci, nie pamię tam cen, ale wydają się być na normalnym poziomie. To, ż e nie zostaliś my jego klientami, nie zmienił o w ż aden sposó b jego stosunku do nas: codziennie rozmawiał z nami na ró ż ne tematy, niejednokrotnie udzielał nam przydatnych rad dotyczą cych samodzielnego wyjazdu do Alanyi, zakupó w tam, zasad zachowania na ulicy, jak handlować itp.

5) Hotel Eray's Hookah Man to producent fajki wodnej! Jego fajkę wodną moż na palić przez 4-5 godzin!! ! A cena za fajkę wodną jest najtań sza w okolicy, ludzie chodzą do niej z innych hoteli! ! !

Sprzedaje też lody i koktajle mleczne, dziewczyny je brał y, mó wią , ż e są pyszne! Ale fajka - naprawdę uspokaja)))

6) Praca reszty personelu: kucharzy - pró ba ugotowania czegoś smacznego z produktó w niskiej jakoś ci - to dzię ki nim bezinteresowna praca; kelnerzy - są wszę dzie, zawsze - szybcy, zwinni, przyjaź ni, zawsze chę tni do pomocy - ostry kontrast z administratorami; Pokojó wki - niczym kucharki, starają się dokonać niemoż liwego, utrzymują c czystoś ć i porzą dek w tych nę dznych pokojach, kł aniajcie się im za to!!!

Ogó lny wniosek: ocena, jaką ten hotel ma na ró ż nych zasobach, jest zasł ugą ludzi, któ rzy w nim pracują , z wyją tkiem administracji, któ rej zasł ugą są wszystkie negatywne recenzje !! ! Nie wró cę tu i nie polecam innym!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał