Hotel jest ok, ale są pewne wady.

Pisemny: 17 kwiecień 2019
Czas podróży: 6 — 13 kwiecień 2019
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 8.0
1. Cał y pobyt nie był o ciepł ej wody.
2. W pokojach nie był o poszewek na poduszki, kiedy skontaktowaliś my się z personelem, powiedzieli, ż e nie zwró cili poszewek z prania.
3. Pł atne i okropne wi fi, stale pracował o z przerwami, 2 dolary dziennie.
4. Administrator Alena w Reseption: nieodpowiedzialna, podstę pna i prostacka.
Albo kł amał a na wszystkie pytania, albo po prostu unikał a odpowiedzi.
Nieprzyjemny i nieprzyjazny.
Inni administratorzy David i Novruz są bardzo mili i pomocni.
Administracja hotelu musi pomyś leć o zastą pieniu administratora Aleny inną osobą .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał