Odpoczynek w hotelu Larisa Holiday Beach Club oczami kierownika turystyki

Pisemny: 5 listopad 2017
Czas podróży: 10 — 17 październik 2017
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 8.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 7.0
Bardzo wygodny i ekonomiczny hotel.
Lokalizacja: Bardzo dobra lokalizacja hotelu. Transfer z lotniska trwał okoł o 1.5 godziny. W sezonie jadą c duż ym busem zajmuje to oczywiś cie wię cej czasu, zależ y to od iloś ci hoteli, do któ rych przywoż ą turyś ci. Lokalizacja samego hotelu jest bardzo dogodna - w pobliż u bazaru i sklepó w, dyskoteka, w odległ oś ci spaceru od centrum handlowego Mega Mall, wielu sklepó w, McDonald's, wielu sklepó w i biura podró ż y Monica, gdzie moż na kupić wysokiej jakoś ci wycieczki na dobra cena (potwierdzona osobistym doś wiadczeniem). W odległ oś ci spaceru znajdują się ró wnież dwa parki, jeden - jeś li wyjdziesz z hotelu i pó jdziesz w prawo nie skrę cają c prosto, drugi - w lewo, w kierunku centrum handlowego Mega Mall i Meczetu. Wszystkie ulice są oś wietlone i nie jest straszne wyjś cie wieczorem na zewną trz hotelu. W pobliż u hotelu znajduje się przystanek autobusowy, chę tni mogą wsią ś ć do autobusu i dojechać do centrum Alanyi (autobus z napisem „Alanya Center” podró ż uje 4 liry, okoł o 2 USD). W centrum każ dy znajdzie rozrywkę wedł ug wł asnego gustu - liczne kawiarnie z turecką kuchnią , sklepy, centra handlowe, parki, Twierdza, Plaż a Kleopatry i wiele innych rozrywek. Ró wnież niedaleko hotelu znajduje się pię kna pł atna plaż a "Marina Beach", bardzo pię kna zatoka z krystalicznie czystą wodą i dobrym wejś ciem do morza. Nieco bliż ej znajduje się pię kny taras widokowy ze stoł ami i ł awkami. Gdzie moż na ró wnież pospacerować i zrobić pię kne zdję cia panoramiczne.
Terytorium: jeś li chodzi o terytorium, jest bardzo mał e, praktycznie nieobecne, ale bardzo zielone i zadbane, wszystko jest czyste i zadbane. Budynki typu bungalow są.4-pię trowe, nie ma windy (w hotelach tego typu nigdy nie ma ż adnej) hotel i jakoś zaznacz przy rezerwacji), bo schody są wą skie i strome, pł ytki po umyciu mogą być ś liskie podł ogi. Niedaleko budynku recepcji nr 11. . . - jego zalety: blisko recepcji i wyjś cia na zewną trz hotelu, czasem bez problemu ł apie WiFi w pokoju, w tym hotelu jest za darmo a to ogromny plus, szkoda ż e dział a tylko w recepcji, no có ż , zł apał em to w swoim pokoju . Miał em pokó j na 3 pię trze, widok z pokoju począ tkowo trochę rozczarowywał , z balkonu widok był na nieuż ytki, na któ rych leż ał y puste plastikowe butelki i widoczny był teren hotelu (wó zki z brudną poś cielą i rę cznikami ), a po prawej widok otwierał się na gó ry i hotele. Oczywiś cie trzeba iś ć do jadalni, na basen i nad morze, ale dla mnie nie był o to trudne, ś cież ka jest pł aska, a przy budynkach po drodze są ł awki, wię c kto jest zmę czony, moż e usią ś ć do odpoczynku , 150-200 metró w do morza przez jadalnię i basen.

Pokoje: Pokoje są stare i wymagają remontu. Ktoś narzekał na hydraulikę , ale ja nie miał am z tym ż adnych problemó w, wszystko dział ał o poprawnie. Jedyne, co mnie zasmucił o, to jedna przyciemniona lampa w ł azience i ś wiatł o w okienku wentylacyjnym. Woda z kranu był a sł ona, mycie gł owy był o problematyczne, a mycie zę bó w nie należ ał o do przyjemnych. Ale w pokoju jest lodó wka, któ rą dumnie nazywa się mini barem. Po przyjeź dzie wstawiają jedną butelkę wody, potem moż na spokojnie zebrać wodę w chł odnicach. Z kosmetykó w w ł azience tylko mydł o w dozowniku (jak wiem z gwiazdek hoteli, to wyraź nie nie dla hotelu 4*), chociaż nie był o to dla mnie problemem, miał am wszystko, ł ą cznie z rę cznikiem . Stan rę cznikó w w hotelu jest fatalny, nawet ś ciereczki na podł odze są czystsze. Osobiś cie miał em dwie wanny, dwie przednie i ż adnej na nogi, ż e w ogó le tu jest, przekonał em się , gdy zobaczył em ją w innym pokoju tej samej kategorii. Ale w przeciwień stwie do innych pokoi miał am szczę ś cie, od razu miał am ciepł y koc w pokoju, bo. w paź dzierniku noce był y już chł odne i zimno był o spać pod kocem waflowym. Miał em sejf w pokoju, zardzewiał y, koszt 1$ za dzień , nie korzystał em z niego, ś miał o zostawił em wszystkie swoje rzeczy i nikt niczego nie dotkną ł . Telewizor jest stary, nie plazmowy, był y 2 rosyjskie kanał y Rosja 24 i jakiś rodzaj muzyki. Standardowa powierzchnia jest bardzo mał a, mieszkał am sama, mi odpowiadał o, ale jak ludzie zabierają ją z dostawką , to nawet nie wiem, gdzie ją postawili, moż e na balkonie? . Ł ó ż ko 1.5 do spania i nie dla osó b o wysokim wzroś cie. Nie miał em z tym ż adnych problemó w, ale pamię tajcie o was dwó jce i duż ej kompilacji. Pokoje rodzinne są.2-pokojowe, są oczywiś cie wię ksze. Gniazdko w pokoju był o jedno przy ł ó ż ku, reszta był a blisko telewizora, na smarkach był a wią zka przewodó w, gdzie nie odważ ył em się wspią ć , dostał em się z jednym. Suszarka w ł azience jest sł aba, ale dział ał a. Lampki nocne wyglą dają smutno, ale dział ał y prawidł owo, podobnie jak wszystkie urzą dzenia w pokoju. Nie zauważ ył em ż adnych przerw w dostawie wody.
Kolejna niespodzianka czeka na wczasowiczó w, jeś li zostaną umieszczeni w pokojach z widokiem z okien, z któ rych balkony hotelu 5 * Hadaf Beach są bardzo blisko. Nazwał bym to „Witaj drogi są siedzie”, moim zdaniem moż na nawet przywitać się za rę kę . Moż e przesadzam, ale obecnoś ć takiego widoku to fakt i hotelarze nic tu nie zrobią .
Baseny: Trzy baseny - dla dzieci, ze zjeż dż alnią , gł ó wny, wszystkie z wodą morską . Baseny są czyste i zadbane. Niewiele jest leż akó w, ale w tym okresie nie był o problemó w z miejscami.
Wyż ywienie: Jak na hotel 4* jedzenie jest skromne, ale gł odu nie bę dziecie - był y warzywa, warzywa, mię so. Z owocó w osobiś cie znalazł em jabł ka i pomarań cze. Z ciastek był o coś w rodzaju puddingó w, ciasteczek z miodem (nie pamię tam, jak się nazywają ) i rano smaż yli rodzaj pą czkó w lub chrustu, wyszł o bardzo smacznie. 2 automaty z kawą , tutaj do wyboru był a gorą ca czekolada, latte, cappuccino itp. (nawet nie wszystkie hotele 5* mają taki wybó r).
Algol w barze i jadalni nalewa się bez problemu każ demu kto potrzebuje czego iw wymaganej iloś ci nie widział em ż adnych porcji i zakazó w. Nie mogę nic powiedzieć o jakoś ci alkoholu, bo go nie pił em, ale ludzie nie narzekali. Smak coli, fanty i sprite wyraź nie ró ż nił się od tego kupowanego na targu. Wszystkie napoje przelewano do plastikowych lub papierowych kubkó w.
(z pewnoś cią nie jest to poziom hotelu 4*).

Plaż a: mał e kamyki. Polecam wejś cie do morza w kapciach, chociaż sama sobie bez nich poradził am. Wejś cie do morza jest tutaj dobre, nawet lepsze niż niektó re elitarne hotele 5*, oczywiś cie nie mogę tego poró wnać z plaż ami Marina Beach i Cleopatra, ale jednak. Do wody trzeba wejś ć na ś rodku ze ś cież ki prowadzą cej na plaż ę lub po prawej stronie, bo. po lewej pł yta i ogromne kamienie. Nie ma też komentarzy na temat czystoś ci plaż y - wszę dzie jest bardzo czysto i schludnie. Są markizy i leż aki, ale nie ma ich tak duż o, a w sezonie moż e to sprawiać problem, a są poł oż one daleko od wody, być moż e po to, by woda nie zmył a się podczas burzy. W zasadzie ludzie, któ rzy boją się sł oń ca i chcieli być na nich bliż ej baru i usadowili się , reszta jest w staromodny sposó b na rę cznikach w pobliż u wody.
Centrum spa: Mał e, kompaktowe, ale przytulne ze wszystkimi niezbę dnymi procedurami w ł aź ni tureckiej, a co najważ niejsze, pracownicy to profesjonaliś ci w swojej dziedzinie! W Turcji wielokrotnie odwiedzał em ł aź nię turecką i wykonywał em procedury, ale widział em prawdziwą jakoś ć w tym hotelu. Bardzo dzię kuję Lesya, któ ra zaproponował a mi wizytę w ł aź ni tureckiej i, po generalnym spotkaniu ze mną w recepcji, bardzo goś cinnie pokazał a cał y hotel i jego infrastrukturę , Oktay masaż ysta, o któ rym sł yszał em w recenzjach wcześ niej i teraz po sprawdzeniu dla siebie mogę powiedzieć , ż e to naprawdę mistrz w swoim fachu, dzię ki managerowi (niestety nie znam jego nazwiska) - chł opaki to profesjonaliś ci w swojej dziedzinie. Mó wię to bez pochlebstwa. Procedura peelingu w ł aź ni tureckiej został a wykonana zgodnie z oczekiwaniami, a nie tylko wtedy, gdy się myjesz, olewasz wrzą tkiem i nacierasz myjką , a co najważ niejsze, nic zbę dnego i nie nę kasz, jak to się dzieje w niektó rych hotelach (Uwierz w moje osobiste doś wiadczenie, to zniechę ca nawet do sł yszenia sł owa hamam i peeling ), bez dalszego rozwodu za pienią dze. Po zabiegu rozmawiali o problemach, co trzeba zrobić i obliczyli, ile by to kosztował o, po czym nikt inny nie zawracał sobie tym gł owy. Cał a procedura kosztował a mnie 1500 rubli, cena cał kiem adekwatna jak na taką jakoś ć usł ug.
Animacja Entertainment Animacja był a, myś lę , ż e przeczytał eś już w poprzednich recenzjach i nie bę dę otwierać dla ciebie niczego nowego. Chociaż w obronie chł opakó w przed animatorami powiem - w hotelu był a animacja! W ję zyku turystyki nazwał bym to „ultra lekkim”, ale tak był o! W zespole był y 2 osoby, ale byli sprytni - starali się jak najlepiej. Zrobili wszystko, aby ludzie w hotelu się nie nudzili. Wieczorem był a dyskoteka dla dzieci, w któ rej pomagali takż e doroś li, był pokaz ognia, noc turecka, program sceniczny kucharzy, po poł udniu proponowano strzelanie na strzelnicy, pił ka wodna, grana muzyka dobrze, a sami animatorzy komunikowali się z prawie wszystkimi wczasowiczami i znali ich po imieniu. Moż e oczywiś cie scenariusz animacji nie był tak obfity jak w hotelach 5* lub w tych, któ re osobiś cie widział em, ale znowu powtarzam, był y tylko dwa! ! ! A swoim urokiem i charyzmą przecią gnę li cał ą sytuację i nie pozwolili się nudzić . To wspaniali koledzy i profesjonaliś ci! Barysh i Yunus - bardzo dzię kujemy!!! !
Zakwaterowanie: Muszę od razu powiedzieć , ż e nie miał em problemó w z zakwaterowaniem. Został em bardzo grzecznie przywitany, uś miechnę li się , dali mi notatkę z harmonogramu posił kó w, pokró tce poinformowali mnie o usł ugach hotelu, dali mi klucze i karty, uprzejmie zanieś li walizkę i pokazali, ż e wszystko w pokoju dział a poprawnie. Jedyne, co mnie zdziwił o, to to, ż e nie chcieli dać kartki na rę cznik plaż owy, chociaż po pomyś leniu, ż e od razu ją dali, nie miał am czasu się oburzać . I od razu spierali się , ż e w tej chwili nie rozdają już rę cznikó w, ponieważ . koniec sezonu. O ile wiem ze standardó w i osobistych doś wiadczeń , hotel powinien to robić tak dł ugo, jak ludzie w nim mieszkają , a raczej tak dł ugo, jak się zatrzymują . To prawie to samo, co zamieszkanie w pokoju, ale bez kł adzenia poś cieli.

Rozmawiał em z wieloma urlopowiczami i duż o narzekał em na pracownikó w recepcji.
Recepcja jest twarzą hotelu, od tego zaczyna się idea Twojego hotelu, a Twoja reputacja i nasza praca jako manageró w agencji bę dzie zależ eć od tego, jak przyjmujesz ludzi, ponieważ tylko z opinii turystó w wycią gamy wnioski do pracować z tobą , czy nie. My jako biura podró ż y moż emy dł ugo o Was rozmawiać i pokazywać zdję cia, filmy, ale uwierzcie mi, moje wieloletnie doś wiadczenie w tej dziedzinie, nie uratuje, jeś li kierownictwo hotelu nie naprawi niedocią gnię ć w swojej pracy Jeś li to moż liwe.
Podsumowują c powyż sze, powiem, ż e wś ró d wszystkich mankamentó w hotelu jest jeden ogromny plus - personel hotelu. To dzię ki tym ludziom hotel stworzył atmosferę domowego komfortu i goś cinnoś ci! ! ! Wszyscy byli ś wietni, każ dy wykonywał swoją pracę sprawnie i profesjonalnie, w każ dym razie widać był o, ż e bardzo się starali. Fotografowie Ruslan i Iskander są wspaniali, zrobili bardzo pię kne zdję cia i został y naprawdę profesjonalnie wykonane (osobiś cie sprawdził em). Mogę powiedzieć kierownictwu hotelu - twó j personel jest tym, na czym opiera się ten hotel, pielę gnuj swoich pracownikó w!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał