All inclusive))) tylko musisz zjeść gdzie indziej?

Pisemny: 24 wrzesień 2018
Czas podróży: 17 — 27 wrzesień 2018
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 4.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 7.0
Jedynym plusem jest to, ż e jest zupeł nie nowy. Rzadko sprzą tają pokoje, wymieniają rę czniki plaż owe na 11 dni tylko za opł atą , baseny są zimne, dzieci ló d. Teraz o jedzeniu: dwa dni po przyjeź dzie cał a czwó rka dzieci zaczę ł a wymiotować (dwie rodziny, 4 osoby dorosł e, 4 dzieci), nastę pnego dnia doroś li też zachorowali, przez cztery dni nie mogli się opamię tać . Okazał o się , ż e prawie każ dy wczasowicz....dzieci wymiotował y podczas animacji, przy basenach, toalety na parterze był y bekane. Ale pracownicy udawali, ż e nic im się nie dzieje. Doroś li leż eli z bó lami brzucha. Kilka osó b został o zabranych przez karetki pogotowia. Potem przyszli do restauracji, a tam był zgnił y makaron.... lub mię so, nie wiadomo z tego, co obficie posypane przyprawami.... chyba po to, ż eby nie ś mierdział o. Z hotelu codziennie dzwonili wczasowicze na infolinię , wielu pisał o skargi.... ale nic się nie zmienił o. Osobiś cie Anekstur od 7 dni wywraca nam rozwią zanie problemu. Nie ma przesiedlenia, zmienili naszego przewodnika, wysł ali aroganckiego charta Alesię Lukyanenko, jedyne, co zrobił a, to zabrał a papiery ze skargami.... takie wakacje szybciej by się skoń czył y! Aneksturu pluje na turystó w! Jedna odpowiedź - idź do szpitala
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał