ODPOCZYNEK SUKCESY

Pisemny: 8 wrzesień 2010
Czas podróży: 22 — 30 sierpień 2010
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 6.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 8.0
Bardzo mił o spę dziliś my czas w tym cudownym miejscu. Podobał o nam się wszystko, pomimo systemu samoobsł ugowego przyję tego w hotelu, woda w basenach pó ź nym popoł udniem zaczyna pachnieć (prawdopodobnie przez sł abą filtrację ), rozł adowane baterie w pilotach do telewizora i klimatyzacji itp.
Pię kny i rzadki dla Turcji fenomen - hotel na wysokim zielonym wzgó rzu - sprawił nam ogromną przyjemnoś ć swoimi zjazdami i podjazdami, bujną roś linnoś cią i pię knymi widokami. Przyjemna atmosfera relaksują cych wakacji, kiedy nikt Ci nie przeszkadza, pomogł a nam odbudować zasoby psychiczne. Osobiś cie dostaliś my to, czego chcieliś my - relaksują ce wakacje nad Morzem Ś ró dziemnym.
Jeś li kierownictwo hotelu poprawi jakoś ć jedzenia (wydawał o nam się nawet, ż e zaczę ł o stawiać mał e kroki w tym kierunku), zainstaluj klimatyzatory w zamknię tej sali restauracji oraz lodó wki na sał atki i inne ł atwo psują ce się potrawy, upewnij się , ż e lepiej myje się naczynia, nie wył ą czaj klimatyzacji na recepcji, gdy są tam goś cie, zał ataj dziury w bramkach do pił ki wodnej, napraw i otynkuj zniszczone obszary hotelu, wycię te miejscami zbyt bujną roś linnoś ć i zieleń uprzą tną ć ł yse miejsca, zasadzić dobrą trawę na trawnikach, wymienić popę kane leż aki na plaż y na nowe i plastikowe kubki 150 ml 250 mm, wprowadzi jednolity standard zachowania dla personelu, poprawi jakoś ć programó w animacyjnych - do tego jeszcze wró cimy hotel z przyjemnoś cią .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał