Smutna historia

Pisemny: 15 może 2018
Czas podróży: 1 — 9 może 2018
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 5.0
Nie mogliś my się doczekać wakacji, bardzo chciał em dobrze wypoczą ć .
Po przybyciu do hotelu zostaliś my dobrze przyję ci, szybko się osiedliliś my, był o bardzo, bardzo mał o ludzi. Nie zwracali szczegó lnej uwagi na mankamenty w postaci zepsutej szafy, braku ż aró wki w toalecie, niedział ają cej lodó wki i brudnych zasł on - nie wcześ niej. Ale jak mieszkaliś my w hotelu to brak Wi-fi, brak odpowiednio plaż y i baru był dodawany jako plus, nikt nie zmieniał rę cznikó w w pokoju, nie przeprowadzano sprzą tania, kompletny brak animacji, chociaż dziewczyna przyszł a 1 raz na 10 minut i wykonał a taniec brzucha, wieczorem nie był o animacji, nawet po prostu nie był o muzyki. Był y też problemy z wodą butelkowaną , chodzili ż ebrać o wodę , stawiali lodó wki, ale 90% czasu był y puste, dziewczyna w recepcji powiedział a, ż e ​ ​ nie zna informacji i ż e wody w ogó le nie dostarczono - idź do sklepu i kup. Mó wiono, ż e rę czniki plaż owe zmienia się codziennie, w rzeczywistoś ci zmieniał y się raz, a potem z bó jką , ponieważ po prostu nie istniał y. Pojawił się ró wnież problem w recepcji, dziewczyna, jedyna mó wią ca po rosyjsku, nie potrafił a odpowiedzieć na ani jedno pytanie, a dokł adniej odpowiedział a: „Nie mogę odpowiedzieć na to pytanie za ciebie”, ta sama odpowiedź nastą pił a po pytaniu kto moż e . Restauracja A la carte otworzył a się bliż ej odlotu, nie mogli się tam dostać , na recepcji rę cznie napisali ogł oszenie: "Rezerwacja na A la carte dobiegł a koń ca. Przyjdź jutro". Po przeczytaniu koncepcji hotelu pod koniec wakacji dowiedzieliś my się , ż e jest bezpł atna ł aź nia turecka, my też nie mieliś my czasu z niej skorzystać , ponieważ wszystko był o już zaję te, a po przyjeź dzie powiedzieli, ż e wszystko został o opł acone . Jedzenie nie był o zł e, ale przez 7 dni jajka był y trochę napię te na ś niadanie, był y też pł atki zboż owe, ale nie dał o się ich zjeś ć , od czasu do czasu gromadził y się kolejki w jadalni, talerze był y puste i nikt Wypeł nił je, personel kuchenny staną ł obok smutnego spojrzenia.
Chciał bym zwró cić uwagę na pracę barmana Isa i szefa kuchni restauracji, któ rzy rzeź bili na arbuzach. Responsywne osoby, z przyjemnoś cią się z nimi obchodził o. Ró wnież na zmianie tego szefa kuchni jedzenie był o smaczne i urozmaicone.

Ogó lnie lokalizacja hotelu nie jest zł a, duż a liczba pokoi, jedyny i znaczą cy minus, któ re otworzyli bardzo wcześ nie i zupeł nie nieprzygotowani, duż o niedoskonał oś ci i niedocią gnię ć , bardzo mał o pracownikó w rosyjskoję zycznych. Zostawili pienią dze dla pokojó wek, na sprzą tanie, pienią dze zniknę ł y, nie był o sprzą tania, co też jest bardzo smutne, przez cał y pobyt poś ciel nie był a zmieniana, tak jak nigdy nie wymieniano jednorazowych kapci, nie był o szlafrokó w w pokó j. Toaleta nieustannie pachniał a kanalizacją , a z kraty na podł odze codziennie pojawiał a się piana.
Basen był codziennie sprzą tany po zamknię ciu, a wybielacza wylewano bardzo, bardzo, w toalecie przy basenie cią gle nie był o papieru, potem mydł a, potem wiecznego brudu, przez ostatnie kilka dni był ogó lnie zatkany i nikt go nie czyś cił .
Rozmawiają c z mieszkań cami dowiedzieliś my się , ż e u nas nie jest tak ź le, klimatyzacja nie dział ał a w pokojach ludowych, nie był o pilotó w do telewizora i klimatyzatora, lodó wka przeciekał a, balkon się nie zamykał itp. , w koń cu nikt nie rozwią zał wszystkich tych problemó w, nawet po pozostawieniu reklamacji w recepcji.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał