Średnia, 4 * nie ciągnie

Pisemny: 7 sierpień 2019
Czas podróży: 14 — 21 lipiec 2019
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 2.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 6.0
Wybrał em hotel po przeczytaniu dobrych recenzji i biorą c pod uwagę cenę do przyję cia dla All in 4* (900 USD za dwoje).
Bardzo daleko od lotniska - prawie 3 godziny jazdy.
W rzeczywistoś ci - 4* nie cią gnie. Pokó j jest bardzo mał y, okoł o 10 m2, chociaż wzię li "standard" a nie "ekonomię " (mieliś my nr 4404) Meble bardzo stare, kanalizacja zardzewiał a, grzyb na drzwiach do ł azienki . Telewizor jest bardzo stary i nie ma absolutnie nic do oglą dania. 2 kanał y rosyjskoję zyczne, jeden cią gle mó wi, a drugi jest niemoż liwy do oglą dania, obraz jest cią gle przerywany i drga, ustawienie nie pomaga, problemem jest jakoś ć sygnał u. Pokoje nie są wł aś ciwie sprzą tane, wię c bę dą machać szmatą , aby był y widoczne.

Na plaż y leż aki są zepsute, uszatannye, ich liczba jest znacznie mniejsza niż wczasowiczó w, ponieważ zawsze brakuje ich. Przez kilka dni musiał am leż eć na piasku, na narzucie, zabraliś my ją ze sobą . Parasole są utkane z jakiejś wikliny, na wzmocnieniu stalowym, prę ty wystają , moż esz zranić gł owę , jeś li przypadkiem tego nie zauważ ysz i zahaczysz.
Piasek na plaż y jest bardzo brudny, w ogó le nie ma sprzą tania plaż y. Wejś cie do wody jest problematyczne, zwł aszcza przy duż ej fali. I przez cał y dzień był a burza, albo silna fala, wisiał a czerwona flaga, czasem ż ó ł ta. Duż e kamienie, bardzo ł atwo się zranią . Musiał em na miejscu kupić koralowe kapcie, bez nich w ogó le nie bylibyś my w stanie wejś ć do wody.
Kto potrzebuje internetu - lepiej na nim nie polegać . Teoretycznie jest Wi-Fi i to tylko w lobby, ale prę dkoś ć poł ą czenia jest bliska 0.
To, na co nie ma ż adnych skarg, to kuchnia. Dania są urozmaicone i bardzo smaczne. Mię sa jest co prawda mał o, ale to kuchnia turecka, mię so jest w niej na ostatnim miejscu. Sama restauracja ró wnież nie jest przeznaczona dla takiej liczby goś ci. Zaraz po otwarciu jest wię cej ludzi niż miejsc, wszę dzie jest tł ok na dania. Lepiej przyjś ć na 40 minut przed zamknię ciem, bę dzie doś ć jedzenia.
W recepcji obsł uga jest rosyjskoję zyczna, nie ma problemó w z komunikacją .
W efekcie, w skró cie – nie hotel, do któ rego chce się wracać .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał