Hotel jest ok, ale...

Pisemny: 28 listopad 2021
Czas podróży: 30 sierpień — 5 wrzesień 2021
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 6.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 8.0
Nieź le jak na 3 * hotel. Nasz pokó j był na 4 pię trze. Pokó j jest przestronny, ale wszę dzie poplamiony (dywany, lustra, ł ó ż ka, stó ł ). Papier toaletowy przy wejś ciu trzeba był o "wydobyć ", ś mieci dla poprzednich goś ci też musieliś my sami wynieś ć .
Jedzenie był o pyszne i urozmaicone, ale Turcy na ż yczenie narzucają jedzenie za szkł em. Tak wię c Turek bierze talerz i z każ dym goś ciem przeglą da wszystkie potrawy, narzucają c to, o co prosisz, podczas gdy reszta w tym czasie stoi w kolejce.
Bar ma przez cał y dzień napoje bezalkoholowe, piwo (jak woda, a potem aż się skoń czy) i wino (kwaś ne, jak ocet).
Morze po drugiej stronie ulicy. Morze jest doskonał e. Wejś cie jest piaskowo-kamyczkowe lub z pontonu, jak chcesz. Specjalne obuwie nie jest potrzebne.

Na plaż y bar z napojami bezalkoholowymi i bardzo mił y czł owiek: jest barmanem, jest też ratownikiem, dba też o to, ż eby wszyscy mieli wystarczają co miejsc. . . Zawsze przynosiliś my mu jabł ko, cukierki lub nasiona - jest bardzo szczę ś liwy. . .
Przydarzył nam się nieprzyjemny incydent: utknę liś my w windzie i administracja hotelu postanowił a powiesić na nas swó j problem… Nie doś ć , ż e siedzieliś my razem przez 20 minut w ciasnej windzie i prawie się udusiliś my, ale kiedy nas wycią gnę li stamtą d powiedziano nam, ż e bę dziemy musieli za to zapł acić...Przez 3 dni czekaliś my na werdykt, wezwali przedstawiciele wycieczki Anex, przewodnik hotelowy, internetowa agencja turystyczna w Zaporoż u pomogli wydostać się z sytuacja i prawie trafił a na policję turystyczną...Wymyś lili ró ż ne wersje JAK zepsuliś my dla nich windę i chcieli, aby winda został a naprawiona na nasz koszt...gdyby nie ten incydent, to bym nawet jak hotel (jesteś my bezpretensjonalnymi turystami), ale administracja zepsuł a wraż enie hotelu swoim zachowaniem. . .
Ogó lnie rzecz biorą c, uważ aj na windę i nastaw się na pozytywne. . .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał