Hotel jest do bani!

Pisemny: 5 październik 2020
Czas podróży: 21 wrzesień — 1 październik 2020
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 1.0
Wybierają c specjalne wymagania dla hotelu, nie stawiał a ż adnych specjalnych wymagań : prysznic, ł ó ż ko, basen, wł asna plaż a… Sprzedają c, kierownik sprzedaż y dawał do zrozumienia, ż e ​ ​ lepiej popatrzeć na mł odszy hotel. . . ale na stronie internetowej Coral Travel ten hotel jest oznaczony jako „Rekomendowany”, tak, nawet 4 gwiazdki.
Ogó lny stan hotelu to warunki niehigieniczne: brud w rogach pokoi, stare i brudne meble, zardzewiał e lodó wki, brudne naczynia z resztkami jedzenia wokó ł hotelu na 3-4 dni, poś ciel w kolorze ziemi, podarta, cał a sprzą tanie w pokoju to sztuczka ł abę dzi z brudnych rę cznikó w, czy rozrzucanie kwiató w na podartych, zł oż onych narzutach, a nawet w czasie, gdy wszyscy są w pokojach (okoł o godziny 13:00). Worek na ś mieci w wiadrze pojawił się.4 dnia, nastę pnego dnia został wyrzucony ze ś mieciami, a wiadro przez pozostał e dni był o bez worka. Wię c sam wyrzucił em ś mieci.
Kurz i ś mieci (niedopał ki papierosó w, suszone bochenki) w walizce, koty w stoł ó wce (nie mogę nazwać tego restauracją ), pies dziewczyny Camilla z recepcji biega po terenie i na zewną trz hotelu, Camilla biega po psie z gwizdkiem, wię c czę sto nie ma jej w miejscu pracy, plastikowe szklanki w stoł ó wce, plastikowe talerze, któ re przed uż yciem najlepiej przetrzeć serwetkami (serwetki stają się jasnopomarań czowe po wytarciu talerzy). Od 10 dni basen nigdy nie był zamknię ty na godzinę sanitarną , woda się nie zmienił a, pracownik hotelu kiedyś wlał do basenu wybielacz z wiadra i cał e sprzą tanie. . . , woda w basenie jest mę tna.

Leż aki na plaż y są tak brudne, ż e brudzą się na nich rę czniki i rzeczy, toalety i bar na plaż y są w stanie kompletnie niehigienicznym, pije wodę z chł odnicy z osadem. Podziemne przejś cie dla pieszych z hotelu na plaż ę jest czę sto uż ywane przez kogoś jako „toaleta publiczna”, sprzą tano je raz na 10 dni (napeł niali je wodą , przez co przechodnie natychmiast rozsypywali piasek, a wszystko zamieniał o się w cią gł ą bał agan).
Prysznic w pokoju - ciepł a woda w dzień , zimna w nocy. Mikser jest po prostu taki, przekrę ć , przekrę ć - wynik jest jeden...
Cał a ta sama dziewczyna z recepcji Camilla na twoje pytania i problemy w najlepszym razie zrobi niewinne oczy, w najgorszym pozwoli sobie powiedzieć : „Wynoś się stą d”. O przeniesienie z pokoju w budynku 1 (gdzie okno się nie zamykał o, cał e gniazdko wypadł o za kluczem elektronicznym, nie pokryte zabezpieczeniami, brudem i starymi meblami) do budynku 2 (gdzie był o rozdarte ł ó ż ko, pudł a z przewody elektryczne nie był y zakryte, meble nowsze, ale wszystko ró wnie brudne), wzię ł a 20 dolaró w, pytają c: „Tylko po to, ż eby nigdzie o tym nikt nie wiedział ”. Prawie zawsze personel recepcji, w przeciwień stwie do innych pracownikó w hotelu, w miejscu pracy BEZ MASKI!
Jeś li chcesz Lunchbox, to Camille Ci to obieca, ale nikt tego nie zrobi, nawet nie licz na to, ani podczas 2-dniowej wycieczki, ani podczas wcześ niejszego wyjazdu z hotelu! Wię kszoś ć mieszkań có w hotelu „wkł ada jedzenie do kieszeni”, ponieważ . został y już „wyrzucone” z lunchboxami.
Wi-fi w hotelu (2 dolary dziennie, ale to nie znaczy, ż e moż na z niego korzystać , nie wszę dzie się ł apie.
Odż ywianie: moż esz jeś ć zieleninę , oliwki, oliwki, ogó rki, pomidory, arbuzy i ś wież o ugotowane warzywa, wszystko inne budzi gł ę bokie wą tpliwoś ci. Pamię taj jakie dania widział eś wczoraj na dystrybucji, NIE POLECAM! Przy dystrybucji w kantynie iw barze na drinki - zawsze są kolejki!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał