Zły hotel, Wi-Fi nie działa dobrze nawet w recepcji?

Pisemny: 14 lipiec 2018
Czas podróży: 6 — 12 lipiec 2018
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 4.0
Pojechaliś my spontanicznie, byliś my ograniczeni czasowo, bo. 13 miał już bilet do innego miejsca. Przeczytał em recenzje. To nie pierwszy raz w Turcji, zawsze odpoczywaliś my w 5 gwiazdkach. Pierwszy raz odpoczywaliś my w 3 gwiazdkach. Byliś my gotowi na wszystko, ale prawdziwego rozczarowania nie da się opisać sł owami. Był o nas 6 osó b: 3 dorosł ych i 3 dzieci, osiedliliś my się po 15:00. Osiedlili się na ró ż nych pię trach. Kobieta z dwó jką dzieci w wieku 2 i 3 lat został a umieszczona na 6 pię trze (pokó j 6006), windą na 5 pię tro, dalej po stromych krę conych schodach. Winda dział ał a z przerwami, cią gle się psują c. Drugiego dnia Farhad został zmuszony do podniesienia wó zka ze ś pią cym dzieckiem - to ich pracownik, dopiero potem zmienił pokó j na 1 pię tro -1006. Dla trzech - podwó jne ł ó ż ko i przynió sł materac, któ ry został rzucony na ż elazną konstrukcję , któ ra natychmiast pę kł a pod 3-letnią dziewczynką . Ł ó ż ko nigdy nie był o naprawiane, okazał o się , ż e klimatyzacja nie dział a. Dusznoś ć jest nie do zniesienia, otworzyli drzwi na balkon, wbiegł kot i wystraszył dzieci. Klimatyzator naprawiono trzeciego dnia. W tym celu siedział em w recepcji przez pó ł dnia i podą ż ał em za menedż erami na pię tach.
Pozostał a tró jka czł onkó w naszej rodziny został a osiedlona na pią tym pię trze, pokó j 4003. Przyniesiono pó ł sypialne ł ó ż ko dla dwó ch osó b i ł ó ż eczko. Pokó j jest mał y. Zapł aciliś my za wszystkich, nawet za mał e dzieci, ale hotel powiedział , ż e nie ma innych pokoi.
Nie ma prawie ż adnego terytorium hotelowego, baseny są mał e, zjeż dż alnia dział a co godzinę , w niedogodnym czasie.

Jedzenie nie jest tak gorą ce, nie ma ró ż norodnoś ci, ale nie jest gł odne.
Administracja i personel udawali niezrozumiał e dla naszych pró ś b, obiecywali naprawić niedocią gnię cia, ale zrobili to bez wię kszej chę ci, zmiotli nas jak dokuczliwe muchy. Wł aś ciciel jest bardzo zdenerwowany, na elementarną proś bę o naprawę klimatyzacji lub wymianę zepsutego ł ó ż ka, odpowiedział : „jeś li ci się nie podoba, idź do innego hotelu”. W tym roku jest wielu ludzi i korzystają z tego.
Milczę o tym, ż e pokó j nie był sprzą tany, suszarka do wł osó w nie dział ał a i nie przynieś li w ogó le wody.
Po raz pierwszy bardzo chciał am wró cić do domu, bardzo się cieszyliś my, ż e przyjechaliś my na 7 dni.
Od plusó w: hotel znajduje się w pobliż u rynku i parku dla dzieci.
WNIOSEK: nikt nie musi zmieniać swoich preferencji, trzeba odpoczą ć w 5 gwiazdkach.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał