Rozczarowanie roku

Pisemny: 20 wrzesień 2017
Czas podróży: 11 — 18 wrzesień 2017
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 5.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 5.0
Czekali na wakacje. Wybraliś my Q Premium Resort 5*. Zdję cia w internecie był y ś wietne. Przybyliś my. Zamieszkaliś my w pokoju, któ rego okna wychodzą na schody w wewnę trznym foyer minus pierwsze pię tro. Nie oddychać , nie patrzeć na sł oń ce. Ani za dolary, ani za proś by o zmianę numeru - personel nie odpowiedział . Nastę pnego dnia po nieprzespanej dusznej nocy obiecał em spę dzić kolejną noc na kanapie przy recepcji. Dał pienią dze - podał inny numer. Wydawał o się , ż e nasze kł opoty się skoń czył y. Morze był o super, animacja był a na poziomie, sprzą tanie był o dobrze zrobione. Trzeciego dnia zostali zatruci ciastami. Biorą c pod uwagę , ż e jedliś my tylko w hotelu, nie moż emy grzeszyć za nic innego. Był em chory przez dwa dni. A jeś li chodzi o restaurację - sł abą , ską pą i nieprzekonują cą . Czym jest tutaj Ultra AL. Przepraszam Premium - rozczarowany. Zestawienie zakurzonych starych, szarych bukietó w imitują cych orchidee, nieudane sofy z marmurowymi, czarno-biał ymi elementami wystroju w holu od razu robi odraż ają ce wraż enie. Albo wymień panó w, albo zmień znak. Ogó lnie - NIE POLECAM!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał