Rozczarowany od pierwszego dnia...

Pisemny: 9 wrzesień 2020
Czas podróży: 27 sierpień — 6 wrzesień 2020
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 5.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 5.0
Zatrzymaliś my się jako trzyosobowa rodzina.
Zacznę od stwierdzenia, ż e ​ ​ dł ugo czekaliś my na podanie numeru. Zaproponowali, ż e zapł acą dodatkowo, ale albo nas nie zrozumieli, albo nie chcieli nas zrozumieć . Jeszcze przed wyjazdem wyjaś nili sytuację z moim synem (problemy zdrowotne, zmę czenie), ale reakcja był a zerowa. Zapewnili pokó j na -3 pię trze z widokiem na ś cianę , po oburzeniu zaproponowali pokó j "spokojny" z widokiem na plac budowy. Poprosili o 200 dolaró w na uaktualnienie pokoju. Podzię kowania dla managera Adama, któ ry pomó gł dostać pokó j na -3 pię trze z widokiem na morze za 50$. Pokoje są czyste, wygodne, ale brakował o mi szafy (jakoś niezbyt wygodne, gdy wszystkie ubrania wiszą na widoku). Podwó jne ł ó ż ko i jedno ł ó ż ko pojedyncze plus rozkł adana sofa. Lodó wka, klimatyzacja, TV. Ł azienka jest odpowiedniej wielkoś ci.
Tu pojawia się kolejny problem, z któ rym wcześ niej się nie spotkaliś my: jedna karta-klucz dla cał ej rodziny. Wychodzisz z pokoju i wszystko zostaje wył ą czone, zaró wno lodó wka, jak i klimatyzator. Woda w lodó wce nie zdą ż ył a ostygną ć , bo. przez wię kszoś ć czasu jesteś poza pokojem. Có ż , powietrze w pokoju też nie zdą ż ył o się ochł odzić , choć by tylko w nocy. Mieliś my incydent z mapą , zrzuciliś my ją przy wyjś ciu na plaż ę obok straż nika. On, zamiast dać go na przyję cie, dał go jakiemuś przebiegł emu „towarzyszowi”, któ ry powiedział , ż e to jego. Zwracają c się do recepcji po kartę , usł yszeli: 10 USD. No ale ż eby zrozumieć , ż e taką kwotę moż emy im zapł acić tylko wchodzą c do pokoju, nie są w stanie. Pomachał nam też przewodnik TUI. Faceci ze sklepu pomogli, obok basenu i tego ochroniarza zadzwonili i zgodzili się dać nam kartę za darmo. Podzię kuj im bardzo. Ś wiat nie jest pozbawiony dobrych ludzi.

Pokó j był codziennie sprzą tany, personel był przyjazny.
Internet jest darmowy tylko w holu, któ ry dział a fatalnie. Pł atne, zdaniem wczasowiczó w, nie są duż o lepsze. O tak, czasami moż na skorzystać z darmowego internetu na plaż y na poziomie restauracji naprzeciwko molo.
W holu po przyjeź dzie panował a nieznoś na dusznoś ć , podobnie jak w restauracji. Pod koniec wakacji sytuacja nieco się poprawił a.
Najlepszą czę ś cią naszych wakacji był o morze! Jest kilka plaż . Najbliż szy znajduje się obok restauracji na plaż y, w pobliż u jest też toaleta cywilna. Ma jednak swoje wady: talerze na dole. Wię kszoś ć ludzi idzie dalej na molo. I tak, nam się tam podobał o. Prysznic przy tej plaż y trzeba zobaczyć z pierwszej rę ki, sł owa nie mogą przekazać (gander i kran wiejski). Ale to drobiazgi, gdy morze jest czyste i ciepł e w pobliż u.
Jedzenie jest dobre, nie wyjdziesz gł odny. Ale nie jesteś my zadowoleni, to nasza subiektywna opinia (nie ma towarzyszy co do smaku i koloru). Bardzo podobał y mi się arbuzy, pyszne naleś niki (w poprzednich hotelach nie był y jadalne). Pyszne lody, któ re moż esz wzią ć do woli. Zastanawiał am się , jak zepsuć frytki i hamburgery, ale okazuje się , ż e tak. Czasami nie był o to jadalne. Nie umieją gotować ryby, to nie jest smaczne. Oddzielne FU! ! ! restauracja A LA CART. Có ż , jeś li nie wiesz, jak gotować wł oskie jedzenie, niech bę dzie to turecka restauracja z narodowymi potrawami. Wszyscy odwiedzają cy tę restaurację chodzą na obiad do restauracji gł ó wnej, bo przepraszam, nie moż na jeś ć .

Przed wyjazdem poinformowali, ż e w tym okresie obchodził a nas rocznica wspó lnego ż ycia. Zostali ró wnież o tym poinformowani przy kasie. Ale nie chcieli nas sł uchać .
Moż esz napisać wię cej skarg na ten hotel, ale ograniczę się do tego. To wystarczy, aby nikomu nie doradzać pobytu w tym hotelu. Po raz pierwszy palił o nas pragnienie powrotu do domu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał