Brak mi słów

Pisemny: 15 sierpień 2020
Czas podróży: 13 — 20 sierpień 2020
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 7.0
Zastanó w się dwa razy i ponownie przeczytaj moją recenzję przed przejś ciem tutaj.

Problemy zaczynają się już od progu hotelu, recepcja praktycznie nie mó wi w ż adnym innym ję zyku niż turecki, kilka sł ó w po rosyjsku i trochę wię cej po angielsku. Moż esz zapomnieć o np. czę stowaniu siebie lub swoich dzieci wodą do picia.


Poszliś my do standardowego pokoju, poprosiliś my o rodzinę za dopł atą , dopł acali 20 € za każ dy dzień (tylko 140 €), wszystko tu super nam odpowiadał o. Pierwszej nocy praktycznie nie spaliś my, w pokoju nieustannie dobiegał hał as domowego klimatyzatora technicznego, któ ry znajduje się na zewną trz pokoju. O 7 rano przyprowadził em przedstawiciela recepcji, aby upewnić się , ż e coś jest nie tak. Nastę pnie sprowadzono jakiegoś starszego technika i potwierdził problem. A potem zaczę ł y się nasze przygody z podmianą numeru. Obiecano nam zmienić pokó j przed obiadem. O 13:30 spotkał em się z przedstawicielem Anex tur, opowiedział em o wszystkich problemach.
Czas pł ynie, nie mogą zmienić numeru, ale osoba, któ ra odpowiada, gdzieś wyjechał a i bę dzie nie wcześ niej niż.20 minut (patrzą c w przyszł oś ć powiem, ż e czekaliś my ponad 1:00 z dwó jką dzieci! ).
Potem zaczyna się najciekawsze, klucze dają nam w recepcji, mó wią idź zobacz inny pokó j, samemu bez opieki, poszliś my, otwó rz, a ktoś w tym pokoju mieszka, rzeczy innych ukł adają itp. , Bę dę dodaj, ż e był o to 2 pię tro, na któ rym jest duż o pleś ni na ś cianach w korytarzu, na pię trze jest jeszcze wię cej i charakterystyczny zapach piwnicy. Mam astmę i wiem, jaka jest zł a.
Wracam na recepcję , mó wię , ż e tam nie bę dę mieszkać , daj mi pokó j na pię trze. A tutaj ciemnowł osa rosyjskoję zyczna kobieta mó wi mi niegrzecznie: musisz mieć sztandar, a już daliś my ci rodzinę , kiedy się wprowadził eś . Był em naprawdę zszokowany, mó wię kochanie, zapł aciliś my dodatkowo za pokó j, to nie jest twoja ulotka, teraz pokaż ę ci paragon.
Nie od razu przeprosił a, ale odpowiedział a: no, ok. To był kompletny szok, nigdy nigdzie nie widział em takiej postawy. W rezultacie osiedliliś my się na 3 pię trze, gdzie wszystko powinno być w porzą dku.


Wię cej o personelu. To osobna historia, tu jest strasznie, nikt się nie wita, nikt nie podchodzi i nie pyta czy wszystko ok. Jest szczegó lny stosunek do mieszkań có w Turcji, są tu serwowani i widać ich, wydaje się , ż e nie istniejemy. W restauracji moż esz dł ugo czekać , aż ktoś ci coś przyniesie lub poprosi. Wię c każ dy musi iś ć i zapytać . Przez koronawirusa kelner wrzuca jedzenie na talerze za szklanką , prawie wszyscy robią to tak, jakbyś brał do nich ostatnią rzecz, grill (na ulicy) jest generalnie tak powolny, jakby był y specjalnie podane taki rozkaz, aby spowolnić proces. Spotkaliś my tu ludzi z Ukrainy, to samo potwierdzili o usł udze.

Plaż a. Leż aki są rano brudne, czasem jest jedzenie z poprzedniego dnia, któ re ś mierdzi.
Nie ma usł ugi, toalety w pobliż u parku wodnego i klubu dla dzieci nie dział ają . Po prostu nie ma gdzie napić się wody, pó jś ć do baru z przeką skami, czy na molo (delikatnie mó wią c, nie jest to wygodne w przypadku dzieci).

Są też plusy. Wystró j hotelu, pokoi itp. jest na najwyż szym poziomie. Baseny są ró wnież w porzą dku.

Szkoda, ż e ​ ​ ktoś tu zainwestował pienią dze i ze wzglę du na personel hotel bę dzie miał zł ą reputację i turyś ci tu nie bę dą przyjeż dż ać .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał