Hotel zasługuje na maksymalnie 3 gwiazdki!

Pisemny: 11 wrzesień 2023
Czas podróży: 4 — 19 lipiec 2023
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 4.0
Szczera recenzja o tym hotelu! Byliś my na wakacjach w lipcu 2023. Nie przychodź do tego hotelu, jeś li nie chcesz zrujnować wakacji! Okropny hotel, w ogó le nie zasł uguje na 5 gwiazdek! Sam hotel jest brudny, poł owa się rozpada, oś cież nice odpadają , w ł azience są zgnił e oś cież nice. Pokoje są bardzo sł abo sprzą tane, dziecko czoł gał o się po podł odze i znalazł o odł amek szkł a, a gdybyś my go nie widzieli, dziecko mogł oby go poł kną ć . Za ł ó ż kami i pod stoł em znajdował a się duż a warstwa kurzu, pod ł ó ż kami leż ał y zmię te butelki z wodą i serwetki. W pokojach z widokiem na morze jest bardzo gł oś no, muzyka grał a od 10:00 do 00:00, czasami do 01:00 w nocy, nawet przy zamknię tym balkonie był o bardzo gł oś no i nie moż na był o uś pić dziecka. Dobrze, ż e mieliś my 2 pokoje, drugi pokó j z widokiem na dziedziniec, ale nawet tam czasami sł ychać był o muzykę . Oba pokoje był y brudne!
Wi-Fi w hotelu jest pł atne, dział a bardzo sł abo, cią gle trzeba był o je restartować , dzień kosztuje 2 € lub $ za urzą dzenie elektroniczne, chociaż stawka jest naliczana inaczej.
Jadalnia to osobna kwestia, cią gle jesteś przywią zany do czasu, grafik jest bardzo niewygodny, mię dzy ś niadaniem a obiadem jest tylko 1.5 godziny, a mię dzy obiadem a kolacją.5 godzin, kolejki w jadalni są bardzo dł ugie, ty mó gł stać w kolejce nawet 40 minut. Naczynia był y odpryskiwane, do popę kanych szklanek wlewano colę i w ogó le naczynia był y czę sto brudne.

Kiedy przyszliś my na ś niadanie i usiedliś my przy oknie, był o 3 osoby dorosł e i jedno dziecko, mó j mą ż i dziecko poszli do pokoju wcześ niej, mama i ja zostaliś my sami, a gdy ś niadanie się koń czył o, podeszł a do nas kelnerka ( tylko ona tam pracuje, reszta to mę ż czyź ni) i zaczę ł a mó wić po angielsku (chociaż wcześ niej odpowiadał a po rosyjsku i niemiecku) mó wi nam, ż e te stoliki przy oknie są pł atne i musimy zapł acić.1 dolara dla nich pytaliś my jeszcze raz kilka razy – po niemiecku i rosyjsku, czy dobrze ją zrozumieliś my, odpowiedział a „tak”, kł adzie na stole zwitek 1 dolara i prosi o zapł atę , mó wimy jej, ż e nic przy sobie nie mamy z wyją tkiem telefonu i karty numerycznej, nie wiedzieliś my, ż e te stoł y są opł acone, bę dziemy o tym pamię tać nastę pnym razem. Westchnę ł a i podeszł a do innych stolikó w, aby ró wnież poprosić o pienią dze.
Przyszł am do pokoju i opowiedział am tę sytuację mę ż owi, on poszedł na pierwsze pię tro, jest tam wielu pracownikó w, któ rzy rozumieją rosyjski, zaczą ł się zastanawiać , dlaczego mamy pł acić za stoł y, skoro już zapł aciliś my duż o za wszystko -urlop inkluzywny. Na co powiedzieli mu, ż e mam przyjś ć i pokazać kelnerowi, któ ry prosił o pienią dze, ponieważ w restauracji wszystko jest bezpł atne, opł acane są tylko zamó wienia specjalne. Przyszedł em, czekał na mnie kierownik jadalni i opowiedział em mu cał ą historię , pokazał em tę kelnerkę , podeszliś my do innego mę ż czyzny (nie wiem, jakie był o jego stanowisko, ale rozmawiali mię dzy sobą po turecku), do któ rego menadż erka zaczę ł a zadawać mi mnó stwo pytań : „rozmawiamy „Czy jesteś my po angielsku” (nie mó wimy po angielsku) „Ilu nas tam był o” „moż e nie zrozumieliś my jej dobrze” i takie tam to i przetł umaczył wszystkie odpowiedzi innemu mę ż czyź nie, ten był bardzo niezadowolony, powiedział coś z oburzeniem i machną ł rę kami w moją stronę.
Zadał em kierownikowi pytanie, chcesz powiedzieć , ż e zaoferował a nam te pienią dze i o nie nie prosił a? Odpowiedział , ż e moż e! Mó wił em, ż e nie chcemy, ż eby był a karana i zwalniana, chcemy wyjaś nić , czy za stoł y w jadalni musimy pł acić ? Na co odpowiedzieli, ż e wszystkie stoł y są bezpł atne. Có ż , nie był o sensu dowiadywać się niczego wię cej, bo jasne jest, ż e znaleź liby mnó stwo wymó wek.
Nasze dziecko w ogó le nic nie jadł o w jadalni, mą ż poszedł do kierownika i powiedział , ż ebym poszedł do szefa kuchni i powiedział mu, co ugotować , bę dzie za darmo. W rezultacie pojechaliś my kilka razy i poprosiliś my o przygotowanie zwykł ej owsianki (pł atki owsiane, kasza manna, kasza gryczana lub coś w tym stylu), na co usł yszeli, ż e ugotują ją bez ż adnych problemó w. Czekaliś my i czekaliś my i nic nie przyszł o...Gotowali owsiankę na mleku albo ryż na mleku, któ rego nie dał o się zjeś ć...sami kupiliś my owsiankę i szef kuchni pozwolił nam wejś ć do kuchni i sami ugotować dla dziecka, bo za co bardzo mu dzię kujemy!

Animatorzy są bardzo nietaktyczni, wtrą cają się w rozmowy, nie wiadomo za kogo się uważ ają , wulgarnie odzywają się do goś ci, starają się ominą ć kolejkę w jadalni, twierdzą c, ż e są pracownikami show, nadal uważ am, ż e skoro są pracownikami obsł ugi, powinni jeś ć osobno! Pł acimy za wakacje, stoimy w kolejkach, a oni dostają zapł atę i chcą ją ominą ć ! Pokaz animacji nie jest ciekawy, każ dy dzień jest taki sam!
W hotelu znajduje się takż e pokó j zabaw dla dzieci, jednak jest on zawsze zamknię ty, gdyż animatorzy nie mają czasu. Zamiast pracować w cią gu dnia, animatorzy wychodzą i zapraszają wszystkich na wyjazdowe dyskoteki, do tych klubó w, z któ rymi mają podpisaną umowę.
Na plaż y moż na korzystać z leż akó w dopiero od 7 rano, ale nawet gdy przybę dziemy o 7 rano, ponad poł owa leż akó w jest już zaję ta.
Za rę cznik plaż owy należ y zostawić kaucję w wysokoś ci 200 liró w, ale jeś li zostawisz rę cznik na leż aku, moż esz go już nigdy wię cej nie zobaczyć , ponieważ kradnie go wielu pozbawionych skrupuł ó w osó b.
Nasz rę cznik został skradziony, gdy byliś my na morzu, a kilku innym osobom ró wnież brakował o rę cznikó w. . .
ś cież ka na plaż ę , takż e wokó ł hotelu i w samym hotelu, wszę dzie są kafelki, są bardzo ś liskie, zwł aszcza gdy są mokre, ł atwo się poś lizgną ć . Widzieliś my sporo dzieci i dorosł ych w gipsie.
Lekarz w hotelu od razu nas uprzedził , ż e lepiej się z nim nie kontaktować , trzeba udać się do recepcji i wezwać pogotowie. Rodzina z dzieckiem w Niemczech zachorował a, temperatura wzrosł a, pojechali do lekarza, ona wezwał a pogotowie, zabrał a dziecko do prywatnej kliniki, zał oż ył a kropló wkę i wystawił a mu rachunek na 1000 € za kropló wkę.

Organizatorzy wycieczek w hotelu, któ rzy informują turystó w, co i jak oferują wycieczki, programy wyjazdowe itp.

szukaliś my dla mojej mamy dwudniowej wycieczki do Kapadocji i poró wnaliś my dwie wycieczki z Internetu, to, co znaleź liś my i tę , któ rą oferował organizator wycieczek, w Internecie ta wycieczka był a tań sza, ale musieliś my za wszystko zapł acić , cena touroperatora był a wyż sza i tam jak mó wił touroperator ma all inclusive, faktycznie za niektó re wycieczki trzeba był o dopł acić , obiecane 5 posił kó w dziennie, okazał o się , ż e nakarmili cię tylko 5 razy w cią gu 2 dni, miał a być jakaś noc turecka, ale też tak się nie stał o. Organizator wycieczek nie uprzedził , ż e należ y zabrać ze sobą ciepł e ubrania, nie uprzedził też , ż e za zameldowanie się w hotelu bez są siadó w trzeba dodatkowo zapł acić , tł umaczą c, ż e zaoszczę dził pienią dze, ale uważ am, ż e przestrzec przed Ten! Nadal nie polecam wymieniać pienię dzy u tych organizatoró w wycieczek, zmieniają się po bardzo niskim kursie, po kursie, któ ry jest dla nich korzystny, oficjalna stawka wynosił a 1 € -29.50, zmienili się na 26.
Był o wię ksze zdję cie, ale najwyraź niej przez przypadek je usuną ł em.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał