Hotel jest dobry, ale jedzenie jest złe?

Pisemny: 4 październik 2021
Czas podróży: 27 wrzesień — 3 październik 2021
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 5.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 6.0
Wybrał am hotel na podstawie opinii (niestety nie zwró cił am uwagi na dopisek „Nie byliś my gł odni”).
Osiedlili się normalnie, jednak musiał em dopł acić , ż eby nie wwieź li ich na 9 pię tro, osiedlili się na 3.
Nie ma ż adnych skarg na pokó j, sypialnię , salon-kuchnię , elegancki balkon.
Ale jedzenie, praktycznie nie był o wyboru ze wzglę du na kwarantannę czy nie, kelnerzy nalewali nam jedzenie z takim spojrzeniem, ż e kawał ek nie schodził do gardł a, nierealne jest prosić o dodatek - „Już wzią ł eś.... ”. Sł odki stó ł w ogó le ł zy 3-4 rodzaje herbatnikó w i WSZYSTKO, owoce w szczycie sezonu - melon, jabł ko, ś liwka, cał y czas dawali winogrona i kilka razy mandarynki, nie był o pią tku tureckiego, był brak animacji.
Wniosek jest tylko jeden: jako hotel - dobry, a lokalizacja i pokoje jako ALL INCLUSIVE - W OGÓ LE NIEodpowiednie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał