Przerażenie!

Pisemny: 16 sierpień 2021
Czas podróży: 6 — 13 sierpień 2021
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 8.0
Wszystko zaczę ł o się od recepcji - gorą co, klimatyzacja nie dział a, chamstwo administratora nie ma hamulcó w i limitu nie widać . A potem o HORROR - pokó j STANDARD. Odrapane ś mieci, od dnia otwarcia nie był o ż adnych napraw! Klimatyzacja, lodó wka nie dział a. Pleś ń wszę dzie! Osobna historia to toaleta bez okapu, kabina prysznicowa. Okazuje się , ż e zamiast palety jest ł azienka o skoś nym nachyleniu. 8-letnie dziecko poś lizgnę ł o się i upadł o, myś lał em, ż e cał a reszta się skoń czył a. Mijane dzię ki Bogu, koś ci są nienaruszone, tylko fioletowe siniaki. Sprzą tanie trudno nazwać sprzą taniem. Zostawił em 1 dolar, z wyją tkiem ł abę dzia na ł ó ż ku, nic się nie zmienił o! A potem są karaluchy, witaj...

Pró bował em zgodzić się na zmianę ż ą danej liczby 50 USD. Mó wię pokaż numer w nowym budynku, wtedy zdecydujemy. Nastą pił a kategoryczna odmowa, mó wi pay show!


Jadalnia jest jak jadalnia, nie byli gł odni, ale nie był o się czym chwalić . Personelu nie wystarczy, wszę dzie srach.

Wniosek jest tylko jeden: „STARD”, NA ZIEMI Z 5*, MASZ TYLKO PIERWSZĄ LINIĘ , WSZYSTKO POZA 3*.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał