Horror jest wszędzie, od osady po jedzenie.

Pisemny: 15 październik 2010
Czas podróży: 6 październik 2010
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 4.0
Nigdy nie widzieliś my takiej kpiny z turystó w i wczasowiczó w. Czytają c dobre recenzje, jesteś zdumiony, albo ludzie z ich wioski nigdzie nie pojechali, albo zaklinowali alkohol na cał e wakacje i pod wpł ywem cią gł ego znieczulenia nic nie widzieli.
W hotelu panuje nieustanny chaos. Począ tkowo pod pretekstem braku miejsca osiedlają się w są siednim „kurniku”. Pierwszego dnia takich osó b był o ponad 50, drugiego dnia okoł o 100. I tak jest praktykowane od począ tku sezonu. (nigdy nie uwierzymy, ż e TOUR OPERATOR nic o tym nie wie i nadal sprzedaje wycieczki z czystym sumieniem). Niehigieniczne warunki w hotelu peł ne, brudne, lepkie naczynia z resztkami jedzenia, kolejki po herbatę (jedyny napó j, któ ry moż na był o bezpiecznie spoż yć ), obrzydliwe jedzenie, któ re ró wnież trzeba był o zdobyć w nieró wnej walce. Nikt nie sprzą tał stoł ó w, peł na samoobsł uga, „jak chcesz zjeś ć , posprzą taj cudze naczynia). Nierealne jest znalezienie leż aka na plaż y o 9 rano, poł owa z nich jest zepsuta. Potł uczone szkł o leż ał o wokó ł basenu przez cał e 7 dni, brak odpowiedzi na proś bę o jego wyczyszczenie. Poza tym cią gle ś mierdział o kanalizacją . Pokojó wki nigdy nie widziano, nikt nie zmieniał rę cznikó w. Papier toaletowy musiał zostać skradziony z toalet. O tym bezprawiu moż na dł ugo pisać.... Nadal nie jest jasne, dlaczego wczasowicze milczą , dlaczego nie ż ą dają od touroperatoró w odszkodowania za szkody moralne i fizyczne, bo cał e wakacje mocno przypominał y walkę o przetrwanie, a nie wakacje w pię ciogwiazdkowym hotelu – all inclusive .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał