To nie jest 5*. Straszna obsługa !!!

Pisemny: 31 może 2019
Czas podróży: 10 — 16 może 2019
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 6.0
Odpoczywaliś my w tym hotelu z dzieć mi w maju 2019 roku. Naprawdę nie polecam jechać do tego hotelu za obecną cenę.
Po pierwsze, o zaletach: Duż y, doś ć zadbany teren. Duż y i czysty basen. Blisko morza. Dobra animacja. Klub dla dzieci wykonał dobrą robotę . Moż esz nawet jeś ć w nocy. Dobry bar z przeką skami.
Teraz o niedocią gnię ciach (i są one znaczą ce): zacznę od liczby. Pokoje są "zmę czone" nawet bardzo. Koc to dziurawy lub podarty rę cznik, powię kszony 5-7 razy. Wiele osó b nawet nie zdawał o sobie sprawy, ż e to koc (sł yszał o pytanie w recepcji). Sprzą tanie to zupeł nie inna kwestia. Sprzą tane w jeden dzień (bez ż artó w). Tak mi powiedziano w recepcji. Problem zostanie rozwią zany o 1 dolara w dni, w któ rych nie zaplanowano sprzą tania. Wystarczy poszukać sprzą taczki i powiedzieć jej, co ma posprzą tać w pokoju (obsł uga nie mó wi ani po rosyjsku, ani po angielsku). Przez sześ ć nocy poś ciel nie był a wcale zmieniana.

Wypeł nili starą zmię tą (((Najciekawszym wydarzeniem był o to, gdy wł ą czony był przycisk „Nie przeszkadzać ” (postanowiliś my nie iś ć rano na ś niadanie)) sprzą taczka uporczywie do nas pukał a i coś krzyczał a (krzyczał a po turecku Po otwarciu drzwi pokazał a mi mopa i mó wią , ż e wyjdź , posprzą tam. Pró bował em jej tł umaczyć w ró ż nych ję zykach przez 10 minut, ż e ś pimy i ż e czerwony przycisk był wł ą czony. Wyszł o tylko przez tł umacza Google "wyś lij ją " po turecku. Na recepcji ten problem z czyszczeniem nie. Odpowiedź brzmiał a jak, no, takie 5 gwiazdek, no, takie Ultra all inclusive.
Jedzenie: ogó lnie dobre. Oczywiś cie do „Ultra” nie dociera, ale i tak nie byli gł odni. Wielu narzekał o w komentarzach, ż e gdyby nie mieli czasu, ż eby coś wzią ć , to tego nie dostarczyli. W rzeczywistoś ci ze wzglę du na duż ą liczbę turystó w po prostu nie mieli czasu na szybką dostawę . Wystarczył o poczekać.5-10 minut i wszystko został o zaktualizowane.
Kilka razy musiał em iś ć i sprawdzić . Bardzo dobry bar z przeką skami. Duż o wszystkiego. Poszliś my tam zamiast ś niadania. Jest mniej ludzi.

Ogó lnie werdykt. Sam wybrał em hotel. To był o tak, jakby mi sugerowali, ż e nie warto, ale kupił em to na zdję ciu. Absolutnie nie polecam. Nawet ci, któ rzy mó wią : „Tak, hotel mnie nie obchodzi, nie bę dę się tam krę cił . Wię c chciał bym przenocować ” Dzię ki temu hotelowi zdał em sobie sprawę , ż e obsł uga duż o decyduje. To zdecydowanie nie jest 5* i nie Ultra all inclusive. Radzę biurom podró ż y, aby byli bardziej wytrwali w zniechę caniu ludzi do tego hotelu. Bardzo psuje wraż enie Turcji.

PS Prawie zapomniał em. Nie podobał o mi się Anex Tour i Azur Air. Opó ź nienia lotó w w obu kierunkach. W hotelu był y ró wnież opó ź nienia. Prawie trzy godziny na lotniskach z dzieć mi (nawet bez dzieci) są trudne. Ponadto stare pł yty (jako inż ynier pracują cy dla Boeinga) nie budzą zaufania.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał