Przetrwanie

Pisemny: 19 luty 2018
Czas podróży: 7 — 21 październik 2017
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 4.0
Mieszkaliś my w hotelu w paź dzierniku 2017 roku. Nie wiem, w jaki sposó b hotel otrzymuje gwiazdki, ale jest to wyraź nie bł ą d. Dla siebie umieś cił em ten hotel w kategorii - „Jeś li kogoś nienawidzisz, zaproponuj mu wakacje w tym hotelu”.
To pierwszy hotel, w któ rym wynegocjowaliś my zwrot pienię dzy i wymeldowanie lub dopł atę i przeprowadzkę do KAŻ DEGO innego.
Zacznijmy w porzą dku - rozliczenie. Straszne, nigdy nie widział em gorszych. Ale jak się okazał o, nadal mieliś my szczę ś cie, resztę grupy goś ci rozesł ano na nocleg do innych hoteli. Po co prosić o rezerwację pokoi na konkretne terminy ?? ?

Pokó j nie był tym, za któ ry zapł aciliś my. Przeprowadzka do innego pokoju zaję ł a nam trzy dni (szczegó ł y pominę , ale to też okazał o się kolejnym zadaniem), okazuje się , ż e jeś li zapł acił eś za pokó j z balkonem, to nie wystarczy, aby je zapewnić z tym. Nigdy nie widział em tak niegrzecznego nastawienia.
W lobby znajomoś ć ję zyka rosyjskiego czy angielskiego nie zawsze wystarcza. Tak wię c hotel, pozycjonują cy się za pomocą tych ję zykó w, jest kł amstwem. zdobą dź.0 punktó w (w systemie 10 punktó w)
Wnę trze. W rzeczywistoś ci hotel skł ada się z 2 hoteli lub oddzielnych budynkó w. W jednym wnę trzu za 4k, w drugim 3 z minusem (dywany po babci itp. )
Bary to miejsce, do któ rego barman moż e Cię wysł ać : jesteś wysył any od baru do baru, mó wią , ż e ja (barman) jest zaję ty, nie mam teraz czasu itp. Barman moż e zapytać , dlaczego przyszli do tego konkretnego baru, bo bary są bliż ej. Lub nawet ś wietnie, gdy nikogo nie ma przy barze. Na przyję ciu wzruszają tylko rę kami i mó wią , ż e gdzieś poszli – niedł ugo wró cą .
Okropny alkohol! Sam barman przyznał , ż e np. rozrzedza tekkilę lokalną wó dką , a argumentem jest: „Tekkili nie mam doś ć , ale was jest duż o”.
Lada w barze jest tak brudna, ż e ​ ​ Elena Flying wpadł aby w panikę .
Barman moż e powtó rzyć drinka w tej samej szklance bez pł ukania!
Ogó lnie rzecz biorą c, jest WIELE skarg dotyczą cych baru. Ogó lnie za pasek nie wię cej niż.2 punkty!
Sprzą tanie pokoju - dopó ki nie przyjdziesz przysię gać , nie zostanie posprzą tany w cią gu 5 minut cał y pokó j - zdobywasz 2 punkty. Dzię kuję , ż e nie jesteś zmuszony do odkurzania. Rę czniki nie są zmieniane bez kilku przypomnienia, aby to zrobić . Poś ciel nigdy nie był a zmieniana od dwó ch tygodni! ! ! Zdobą dź.1 punkt.

Osobno chciał bym zauważ yć turecką herbatę w czajnikach. Koniecznie zajrzyj pod pokrywkę - torebki herbaty parzonej (kilka saszetek zwykł ego pł ywaka do herbaty). 3 za zaradnoś ć .
Jedzenie jest bardzo monotonne. To pierwszy hotel all-inclusive, kiedy w poł owie udaliś my się zjeś ć w restauracjach poza hotelem. Tak, a od czasu do czasu jesteś ignorowany przez personel lub tak nieszczę ś liwy wyraz twarzy, ż e aż przeraż ają cy.
Ocena 3.
Czystoś ć .
Kurz, plamy, brud - motto hotelu.
Animacja. Przez cał y okres odpoczynku nie spotkaliś my animatoró w ani nie widzieliś my ż adnego programu. Nawet nie wiedział em, czy w ogó le tam byli.
Dzię kuję za to, ż e są takie hotele - po nich cenisz inną obsł ugę , bardziej niż kiedykolwiek.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał