Niegrzeczność i brakujące produkty

Pisemny: 8 lipiec 2019
Czas podróży: 20 — 30 czerwiec 2019
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Hotel jest okropny! Wł aś ciciel jest niegrzeczny i niegrzeczny. Naprawdę NIC opró cz chleba i arbuza co 3 dni. Ż aden z produktó w nie jest wyrzucany. Jajka ze ś niadania są krojone i duszone z pomidorami i ogó rkami, któ re ró wnież był y na ś niadanie. Bez ś wież ych owocó w i warzyw! Wszystko zepsute, ocię ż ał e, jakby kupowali resztki z innego droż szego hotelu. Zadzwonili do przedstawiciela Join Up - Valerii, aby podpisał a skargę - odmó wił a, a takż e nie chciał a obezwł adnić swojej babci (75 lat) z dzieckiem (10 lat) do innego hotelu, ponieważ "tam jest mnó stwo innych rzeczy do zrobienia. " Odleciał y w nocy, proszą c o suchą rację ż ywnoś ciową do zabrania ze sobą . Dali - pieczywo z niejadalnym produktem serowym (nawet serem! ), BIJANYM POMIDOREM i gotowanym (nie moż na powiedzieć inaczej) ogó rkiem pokrojonym na 2 czę ś ci ! ! ! Co by jedli przez cał e ż ycie, ś winie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał