Wyjaśniająca taka piątka :)

Pisemny: 21 może 2009
Czas podróży: 12 — 19 może 2009
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 10.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 9.0
Odpoczywaliś my w tym hotelu z dziewczyną od 12.05 do 19.05 wedł ug fortuny z wycieczki Tez. Co do operatora to chyba nie warto duż o gadać – wszystko jak zwykle ma sens i bez problemó w. Spotkał em się , dostarczył em i pomogł em w rozliczeniu. Należ y zauważ yć , ż e hotel nie tylko ma przewodnika przyjeż dż ają cego o okreś lonej godzinie, ale jest też biuro wycieczek Tez-tour, to znaczy przewodnicy są tam cał y dzień i nie jeden, ale kilku na raz. Wszystkie problemy został y natychmiast rozwią zane. Co wię cej, codziennie dzwonili do pokoju, ż eby zapytać , czy są jakieś problemy - nigdy nie widział em takiej uwagi u mojej skromnej osoby, chociaż odpoczywam z Tez nie pierwszy raz! : ) Tez zdecydowanie podnió sł poziom obsł ugi ! Patrzą c w przyszł oś ć , powiem, ż e wysył ają c do domu, przedstawiciel firmy jest ró wnież dyż urem przy stanowisku zrzutu bagaż u na lotnisku i rozwią zuje powstał e problemy - tego nie zauważ ono w zeszł ym roku : ) Jednak proszę !
O samym hotelu: 1) zameldowanie - bo byliś my doś ć liczną grupą - cał y autobus : ), zameldowanie trwał o okoł o pó ł godziny. Ale te pó ł godziny są obiektywne, ż adnych opó ź nień ze strony personelu. Aby korzystać z TV i klimatyzacji należ y zostawić kaucję - 10 USD, podobnie przy odbiorze rę cznika plaż owego - 10 USD kaucji i 1 USD dziennie. bezpieczny - 2 dolary dziennie. 2) pokó j - pokó j został odebrany z widokiem na morze, bez dopł at. Nawiasem mó wią c, ż adnych ingerencji personelu hotelowego w bakszysz za dobry pokó j! Mieszkaliś my w pokoju 537. Sam pokó j jest duż y, telewizor, minibar (butelka wody 1.5 litra dziennie), ł azienka, dywan. Meble nie są stare, dobrej jakoś ci. Klimatyzacja jest cicha, ale wydajna, chociaż prawie jej nie uż ywaliś my - temperatura był a znoś na. jedno ł ó ż ko to ł ó ż ko podwó jne, drugie to ł ó ż ko pojedyncze. To standard w Kemal Bay (przynajmniej tak mó wi katalog) Mydł o w pł ynie, poś ciel i inne ś rodki czyszczą ce - wszystko codziennie. Zostawiliś my dolara i byliś my bardzo zadowoleni z jakoś ci sprzą tania. Rozł ó ż ró ż nego rodzaju kwiaty-figurki na ł ó ż ku. Ogó lnie pokó j jest ś wietny! Tak był o od dawna : ) 3) Posił ki - prawie codziennie był o mię so - jak nie grillują ż eberek, to robią shawarmę . z rybami sytuacja jest podobna - był o! : ) Do tego do tego garś ć wszelkiego rodzaju zieleniny i warzyw. Z owocó w - lokalne pomarań cze (sł odkie i soczyste) i jabł ka - sama tego nie lubię , ale za radą dziewczyny spró bował am - potem jadł am codziennie - no có ż , bardzo smaczne! : ) Myś lę , ż e to sprawia, ż e nie ma sensu mó wić wię cej - owoce są ró ż ne w ró ż nych porach roku, podobnie jak zmiana potraw. ogó lnie jedzenie był o zadowolone. Warto dodać , ż e w samo poł udnie w ką ciku przy grillu babcia piecze gozleme – podpł omyki nadziewane mię sem! Szkoda, ż e ​ ​ dowiedzieliś my się za pó ź no : ) alkohol - raki, gin, wó dka (jak 3 odmiany), wino i piwo. Nic ekskluzywnego, standard : ) 4) teren - to tylko jeden z atutó w hotelu - teren bardzo zielony, doś ć duż y i ciekawy! jest miejsce na spacer. Należ y zauważ yć , ż e Kemal Bay i Greenhill Bay to dwa hotele poł oż one w pobliż u, terytorium jest odpowiednio wspó lne i jeden wł aś ciciel, a terytorium jest dwukrotnie wię ksze : ) Na plaż y są boiska do siatkó wki, koszykó wki, korty tenisowe, sprzę t fitness , plac zabaw. Hotel posiada wł asną galerię handlową . W pobliż u hotelu znajduje się targ - ceny są niż sze niż w Alanyi! Są też automaty telefoniczne. Z hotelu do autostrady jest trzyminutowy spacer, a dolmus jest natychmiast usuwany. przejazd do Alanyi (6 km) - 2 USD. Do Manavgat - (60 km) - 5 USD. Dlaczego nie wiadomo : ) Z Manavgat polecam jechać do Side - to kolejne 6 km za 1 USD. Naprawdę jest co zobaczyć ! Staroż ytne miasto w cał ej okazał oś ci i chmura Niemcó w! : ) 5) Obsł uga jest mił a! Nigdy nie spotkał em niegrzecznego sł owa ani spojrzenia z ukosa! Jednocześ nie personel rosyjskoję zyczny w recepcji, wielu kelneró w rozumie ję zyk rosyjski i w ogó le wszystkie znaki i znaki są przeznaczone dla naszego brata : ) Podsumowują c, powiem, ż e dla mnie osobiś cie ta podró ż sama wyjechał a najprzyjemniejszy znak w moim ż yciu : ))), ale dla hotelu - wielkie podzię kowania dla hotelu i personelu za to, ż e nas nie zawiedli i pozwolili nam spę dzić wspaniał e wakacje!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał