Podczas zameldowania w hotelu doświadczyliśmy stresu i koszmaru?

Pisemny: 23 lipiec 2017
Czas podróży: 7 lipiec 2017
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 4.0
Chcę opowiedzieć o okropnym zameldowaniu w hotelu. To obrzydliwe, ż e po przyjeź dzie administrator hotelu powiedział , ż e w hotelach nie ma wolnych pokoi, a o tej godzinie zabiorą nas niezrozumiale do jakiegoś hotelu, któ rego nigdy wcześ niej nie widzieliś my. Nasze oburzenie był o naturalne. t. do. przyjechaliś my z tró jką dzieci, bardzo zmę czonych w godzinach 23-30 w nocy. Zaczą ł em pisać skargę , kierownik hotelu był bardzo niegrzeczny i nieprofesjonalny. Na moje stwierdzenie, ż e jesteś my Twoimi goś ć mi i nie masz prawa tak się z nami mieszać , zaczę ł a krzyczeć „Wynoś się z hotelu”, po czym pomachał a i uderzył a mnie teczką w gł owę . To wszystko wydarzył o się na oczach moich dzieci i mę ż a. Dzwonią c do ochrony hotelu, administrator zaczą ł im mó wić po turecku, co jest dla niej korzystne. Sytuacja był a szokują ca. Mą ż zaczą ł mó wić , ż e o tej godzinie zadzwonimy na policję i obejrzymy wideo z kamer zainstalowanych w hotelu. Oczywiś cie po tym, co się wydarzył o, nigdzie nie zamierzaliś my jechać , informują c recepcję , ż e spę dzimy noc w ich holu. Ponieważ zapł aciliś my za pokoje i odpoczywaliś my przez 7 nocy w tym hotelu. Po godzinie tego horroru dostaliś my pokoje. Nastró j i osad pozostał y nieprzyjemne. Pomimo wszystkich pozytywó w tego hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał