Z dobrego: woda w morzu była dobra, ciepła i przyjemna

Pisemny: 27 lipiec 2020
Czas podróży: 17 — 24 lipiec 2020
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 4.0
Generalnie mieliś my lot z Boryspola o 6 rano, a do hotelu przyjechaliś my okoł o 11, zał atwiliś my nas na począ tku trzeciej. Jak przekroczyliś my pró g hotelu gł ó wne wejś cie zbliż ał o się do recepcji, nie był o nikogo, stali okoł o 10 minut, za mną zebrał a się już kolejka turystó w lub chcą cych odpoczą ć Turkó w, któ rzy przybyli za mną . Mł oda dama, któ ra przyszł a na przyję cie jako pierwsza zaczę ł a im sł uż yć , chociaż byli za mną , wię c stał em jeszcze przez 20 minut. po prostu kontemplują c to wszystko. Zabrali dokumenty, w koń cu nasze, zaczę li wprowadzać dane do komputera, powiedzieli, ż e nie rozliczą się w cią gu najbliż szej godziny, poczekaj jak. Nikt nie oferował wody np. z drogi lub tam, gdzie jest toaleta i gdzie moż na przejś ć się tu w hotelu i coś zobaczyć . Wszystko to musieliś my odkryć sami. Ponieważ kiedy po raz pierwszy przyjeż dż asz do tego hotelu, nie jest jasne, gdzie wszystko jest, zwł aszcza w tym hotelu. Ci, któ rzy tam byli, zrozumieją , o co mi chodzi.
O kolacji dowiedzieliś my się przypadkiem, ż e już się zaczę ł a, nikt nas na nią nie zaprosił . Choć na dobre powinny wszystko opowiedzieć i wyjaś nić , okazywać goś cinnoś ć . Ale tak się nie stał o w dniu przyjazdu i nie był o przez resztę . W rezultacie po przyjeź dzie z lunchu nadal nie byliś my usadowieni, ale ich koledzy Turcy czuli się już normalnie pod klimatyzatorem w pokoju. Chociaż przypomnę , ż e przybyli po nas. Ogó lnie personel tego hotelu nie zachwycał mnie, nie bardzo mnie prowadził . Cał ą resztę byliś my zdani na siebie, mają piekielne pytanie. Przesł uchaliś my pokó j już.3 dnia, ż eby go posprzą tali, chociaż trudno to nazwać sprzą taniem. Na przykł ad w toalecie nie ma nawet szczotki, a jak zauważ ył em przez cał e pozostał e 7 dni, nigdy jej nie myli przez 2 czyszczenia. Rę czniki i poś ciel ró wnież nie był y zmieniane, począ tkowo wszystko był o poplamione, poduszki brzydko pachniał y. Dostaliś my jeden koc na trzy, jeś li moż na tak to nazwać , koc z dziurą . Kiedy poprosił em o wię cej, zignorowali nas.
To inna bajka o jedzeniu, Turcy latają , sami sobie pogadają i wsadzają wszystko w odpowiedniej iloś ci, a jeś li prosił em nie o jedno, ale o trzy udka z kurczaka, np. od razu na siebie i dziecko, wię c zeby nie biegac 3 razy to np. zaczeli sie miewac tam cos co biore duzo, to samo z arbuzem a jak pokroili jakis placek to przy okazji nie jest zle to wpadlem i poprosilem o 3 kawał ki od razu - dla siebie, mojego mę ż a i dziecka, wię c mi trochę mię dzy oczami ten spodek nie raz nie poleciał . Ale zwykle cał e ich gó ry narzucają wszystko. Z pewnoś cią mnie to zachwycił o. Generalnie jedzenia jest mał o, lepiej nie jeś ć pó ł produktó w i kieł basek, to jest coś strasznego. Wydaje mi się , ż e mamy najtań szą kieł basę i smakuje lepiej. Kotowi, któ ry do nas podszedł , pró bowaliś my nakarmić kieł basą , wię c nawet jej nie zjadł . W zasadzie był o coś smacznego, ale generalnie tak sobie moż na wytrzymać tydzień . Ale minusem jest na przykł ad kolacja, któ ra trwa tylko 2 godziny, jak przyjdziesz pó ł godziny przed koń cem to wró cisz gł odny, na przykł ad Turcy wypoczywają cy u nas na przykł ad wszyscy grabi i w duż ych iloś ci, chociaż wtedy poł owa jest wtedy na stole i odchodzą . Lepiej przyjś ć od samego począ tku obiadu lub kolacji. Na przykł ad grillowane mię so nam nie wystarczał o, gdy przyjechaliś my 40 minut pó ź niej. od począ tku kolacji i zaczę li podawać te okropne, wygodne potrawy. Na moją proś bę pokroić ś wież ego arbuza, bo chcieliś my wię cej, powiedzieli, ż e już nie ma. Chociaż dają to trzy razy dziennie.

Pierwszy raz jestem w takim hotelu z takim podejś ciem personelu do urlopowiczó w. Animatorzy byli dobrzy, wypró bowani. Mini dyskoteka był a dobra. Na plaż y nie ma wystarczają cej liczby leż akó w. Na gł ę bokoś ci iw niektó rych miejscach pod wodą , kamienie, uką szenia ryb, ugryzł y mnie do krwi. Oczywiś cie spacer z pokoju na plaż ę to kolejny test, zwł aszcza jeś li jesteś z dzieckiem w wó zku. Wó zek trzeba był o zostawić w recepcji, zabrali go dopiero, gdy jechali na miasto. Milion krokó w, ś liskich i wą skich, w przejś ciu do morza o ogó lnie ró ż nej wysokoś ci, za pierwszym razem prawie upadł em. A mó j mą ż skrę cił nogę w przeddzień wyjazdu i był „bardzo szczę ś liwy” z tylu krokó w, biorą c pod uwagę , ż e wcią ż trzeba cią gną ć dziecko na siebie. Generalnie każ demu, kto ma dziecko w wó zku lub problemy z nogą , nie radzę jechać tutaj na odpoczynek. I wcale nie polecam tego hotelu. 4* wcale o nim nie chodzi, tu bę dzie duż o 2*. Dobry personel, oczywiś cie, jest kilka osó b, ale to nie ł agodzi zbytnio sytuacji i wraż enia hotelu.
Z dobrego - ciepł a woda w morzu, dział ają ca klimatyzacja w pokoju, ciepł a woda cał y czas. Moż e to wszystko.
Ponadto, jeś li chodzi o przewodnik, na któ ry natrafiliś my z Join Up, chcę zostawić recenzję . Bezczelny kł amca i cham! Robi wszystko, aby wył ą cznie zarabiać i mieć wł asną korzyś ć . Na przykł ad nie kupiliś my od niego wycieczki na jachcie, rozmawiał ze mną z tył u gł owy i lizał tych, któ rzy kupili lub zamierzali kupić od stó p do gł ó w. Có ż , mi to wszystko jedno, ale dzień nadszedł w przeddzień wyjazdu, nie mogliś my uzyskać od niego informacji o wyjeź dzie, po prostu od nas zamarł , nie odpowiedział Viberowi ani mnie, ani mojej podró ż y agent, od któ rego wykupił em wycieczkę ! I już o wpó ł do jedenastej wieczorem raczył wysł ać cał y ten sam czas wyjazdu i transferu. I mamy transfer nastę pnego ranka o 7:00. Usiadł za moimi plecami, mó wią c innym osobom, któ re wł aś nie przyjechał y, sprzedają c swoje wycieczki, ż e hotel daje im coś w rodzaju racji ż ywnoś ciowej, jeś li lot jest taki, jak na przykł ad mamy rano, a nie mają na to czasu ś niadanie. Ale tak naprawdę wieczorem zaczą ł em wyjaś niać i przekazywać sł owa przewodniczki dziewczynie z recepcji, skierował a mnie do jadalni, gdzie powiedzieli mi, ż e tego nie robią i nie mają w ogó le kontener. W zasadzie nie obchodzi mnie to, ale mam dziecko, któ re nie bę dzie czekać , aż wró cimy do domu i usią dzie do jedzenia, ale jakoś nie chcę kupować kanapki na lotnisku za 10 euro. Ogó lnie rzecz biorą c, zaproponowali nam, ż e wstawią nam kanapki, zgodziliś my się . Rano jak zobaczyli te kanapki. Tylko pó ł bochenka chleba kroi się wzdł uż , a w ś rodku znajduje się ogó rek, pomidor i feta. Zapytał em przewodnika, czy to normalne, ż e powiedział , ż e dają ze sobą ś niadanie, a hotel w ogó le nie spał , na co odpowiedział - no có ż , każ dy hotel ma swó j wł asny system.
Zastanó w się dobrze przed pó jś ciem do tego hotelu, gdybym mó gł cofną ć czas, zapł acił bym dodatkowo i wylą dował w innym hotelu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał