Zastraszanie gości hotelowych

Pisemny: 16 listopad 2018
Czas podróży: 15 listopad 2018
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 4.0
Hotel znajduje się.2, 5 godziny od lotniska. Nie mieli czasu na przyniesienie obiadu i nie ma tradycyjnej pó ź nej kolacji o 23.00 w hotelu.
Napoje alkoholowe nie są wliczone w cenę , zgodnie z obietnicą All Enclusive
Zakurzone zimno: obsł uga w puchowych kurtkach i swetrach. Nie moż na był o czerpać przyjemnoś ci z masaż u i ł aź ni tureckiej, zamarł a na wskroś . Rozkazem kierownictwa jest wył ą czenie klimatyzatora, aby nie wł ą czał y ogrzewania. Tryb ekonomiczny. Na wszystkim zresztą : w ł azience dwie butelki szamponu i dwa mydł a (dobrze, ż e wszystko zabrał am ze sobą , nie liczył am na 5 gwiazdek ??? ? )
Koc został przyniesiony do pokoju po mojej czwartej natarczywej proś bie.
Brak tureckiej kawy. Tylko dwa automaty z napojami instant na cał y hotel.
Cholera, w skró cie... .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał