nie kupuj biletów do tego hotelu?

Pisemny: 16 lipiec 2017
Czas podróży: 8 — 15 lipiec 2017
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 2.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 4.0
Jeś li już kupił eś bilety, to nie czytaj recenzji, po prostu zabierz ze sobą chusteczki uspokajają ce, dezynfekują ce i czajnik.
Personel jest lekceważ ą cy dla odwiedzają cych.
mogą zapomnieć o zameldowaniu się , zał oż yć bransoletkę , mogą ignorować i nie rozmawiać ,
w barze cał odobowym odmawiają serwowania, bo bar jest zamknię ty i nie ma korkocią gu.
Hotel jest bardzo brudny: okna i parapety z ogromną warstwą piasku i kurzu,
wszę dzie są ś mieci, naczynia z zepsutym jedzeniem,
windy się zacinają (podczas cał ego pobytu winda był a przejeż dż ana 2 razy)
toalety dział ają co drugi raz.
W restauracji w ogó le nie ma miejsca,
aby stać w kolejce po jedno danie, potrzebujesz co najmniej 40 minut;

naczynia są myte bardzo sł abo – na talerzach pozostają resztki jedzenia, a szklanki są tł uste;
obok jedzenia zawsze stoją zgnił e wó zki z resztkami jedzenia i zuż ytymi naczyniami;
bardzo silny zapach zgnił ego jedzenia w cał ym hotelu;
liczniki prę tó w nie są wycierane,
ludzie starają się niczego nie dotykać ;
tabele nie są wyczyszczone
jeś li coś spadnie lub rozleje się , pozostanie nietknię te przez pó ł dnia lub do nastę pnego dnia.
Jest jeszcze jeden mał y niuans, koty mieszkają na terenie hotelu, a ja mam astmę alergiczną .
Na szczę ś cie dzieci nie zacią gnę ł y ich na 5 pię tro.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał