pięć? Naprawdę?! "Hotel 3 błędy"

Pisemny: 6 październik 2019
Czas podróży: 13 — 23 wrzesień 2019
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 3.0
Zameldowaliś my się już.14. 09, wycieczka odpowiednio zaczę ł a się od 13.09, w pokoju nie był o rę cznikó w, o 3 w nocy poszliś my do recepcji, obiecaliś my przynieś ć za 30 minut, po 1 godzinie pojechaliś my ponownie, już przestał zwracać na nas uwagę i powiedział poczekaj, bę dą jutro, pró bowali wyjaś nić , ż e nasza wycieczka rozpoczę ł a się wczoraj, recepcjonistka krzyknę ł a na nas i wyszł a trzaskają c drzwiami. O 5 rano mó j mą ż pró bował skontaktować się z zagranicznym turystą , nikt nie odpowiedział , po tym jak recepcja zaczę ł a krzyczeć od innych turystó w, któ rzy przyjechali z nami w tym samym czasie.
Hotel jest cał kowicie niehigieniczny (wszystkie podł ogi są brudne, po prostu się ich trzymasz). JADALNIA! Zadanie „znajdź czysty talerz i sztuć ce” najpierw umyj widelce we wrzą cej wodzie. Moż esz jeś ć , ale bę dziesz musiał stać w kolejce po owoce, a podczas lunchu jest to oczywiś cie w upale. Cał e miejsce ś mierdzi kwaś noś cią . To wcale nie jest 5 - to oszustwo! Ponieważ nie mogliś my zmienić hotelu, wynaję liś my samochó d przed hotelem i wyruszyliś my w podró ż po OSZAŁ AMIAJĄ CEJ TURCJI! Ten hotel to nieporozumienie i niegrzecznoś ć !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał