Nie marnuj pieniędzy i nerwów!!!!

Pisemny: 9 październik 2022
Czas podróży: 1 — 8 październik 2022
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 5.0
Dzień dobry wszystkim! Zacznę od tego, ż e hotel nie został wybrany, wystarczył o jak najszybciej opuś cić kraj. Ale nie spodziewaliś my się , ż e bę dzie aż tak ź le. Wię c:
1. Pokoje są odrapane ze starymi sofami.
2. Rę czniki są brudne!
3. Jedzenie jest monotonne. Misek na zupę nie starczył o dla wszystkich. Musiał em poczekać , aż zostaną umyte.
4. Wi-fi w pokoju (za któ re został o opł acone) dział ał o w nieskoń czonoś ć z przerwami. Dzień w ogó le nie dział ał z powodu problemó w z routerem.
5. W pokoju nie ma sejfu. Pł atne tylko w recepcji.
6. Wisienką na torcie był a skradziona obrą czka (TAK, TO TWOJA WINA, ż e zostawił am ją na nocnym stoliku) podczas sprzą tania pokoju!

do któ rego powiedziano nam: „To nie moż e być! ”, a nastę pnie pokazali papier (któ ry podpisujesz po przyjeź dzie), ż e nie są odpowiedzialni za zagubioną biż uterię i pienią dze ....
Nie wiem, dlaczego podano tam 3 gwiazdki, dał bym 1, a nastę pnie pasowanie z wciskiem. Nie polecam tego hotelu!!!
Lepiej trochę przepł acić i odpoczą ć przy normalnej obsł udze.
Co wię cej, na wybrzeż u są wielokrotnie lepsze, sprawdzone!
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał