Najgorszy hotel w historii!

Pisemny: 20 grudzień 2021
Czas podróży: 27 lipiec — 4 sierpień 2020
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 2.0
Minę ł o pó ł tora roku, odką d odwiedziliś my, wł aś nie odwiedziliś my, NIE odpoczywaliś my w tym hotelu. I z ciekawoś ci poszedł em przeczytać recenzje, aby zrozumieć , co się zmienił o i co zaakceptował a firma Coral Travel po tym, jak wł asnorę cznie wpisał a nas na czarną listę . Widzę wię c z recenzji, ż e dokł adnie nic się nie zmienił o! Ludzie wcią ż są wysył ani do tego piekł a.
Có ż , zacznijmy w kolejnoś ci.
W sierpniu 2020 zwró ciliś my się do Coral Travel o wybó r wycieczki, mieliś my ograniczone ramy czasowe, wię c zaufaliś my operatorowi i to był nasz ogromny bł ą d.
Dany:
Rodzina 2 dorosł ych + 3 dzieci (9 lat, 5 lat i 11 miesię cy)

Za dodatkowe pł atnoś ć w recepcji zmiana pokoju na pokó j o podwyż szonym standardzie.
W pokoju spotkał a nas brudna skarpeta poprzednich wł aś cicieli, kurz i brud.
Poprosił em o normalne posprzą tanie pokoju, celowo nie zgł osił em skarpetki. Dojeż dż amy, a on nadal tam jest, a miejsce jest widoczne. Za drugim razem poprosił em o jej zdję cie, po tym, jak osobiś cie pokazał em skarpetę , usunę li ją .
Jadalnia, restauracja nie odważ y się nazwać tego:
Ogromne kolejki, niesmacznie, monotonnie, brak miejsc.
Batonik:
W hotelu są bezsmakowe burgery i frytki, sał ata, pomidory, napoje w proszku, któ rych nie moż na wypić .
Na plaż y:
Jest kurczak smaż ony w gł ę bokim tł uszczu i frytki, gofry, ale jest kolejka kilometrowa i trzeba stać pod palą cym sł oń cem przez 25 minut…
Po raz pierwszy od wszystkich lat pobytu w Turcji byliś my gł odni.
Teraz o tym, jak hotel rozwią zuje problemy:
Rano rodzina z tró jką dzieci (wó zek, paczka dmuchań có w, zabawki) szuka leż aka przy brodziku dla dzieci. . . Idę do relacji goś ci i rozmawiam o problemie, na któ ry mi mó wią : "Jeś li są ż adnych leż akó w przy basenie, idź na plaż ę ” po aferze okazuje się , ż e leż aki nadal je mają , po prostu schowali je pod kluczem w pokoju domowym, kazali mi czekać , trwa to okoł o 20 minut, ja' m już chodzą z 3 dzieć mi, kó ł kami, naramiennikami, znowu wó zkiem. Proszą nas, ż ebyś my poczekali wię cej. . . Po kolejnych 15 minutach pracownik wychodzi i informuje o leż akach na naszej rodzinie, po drodze kolejne 10 osó b biegnie za tym mę ż czyzną i proszą o podanie im leż akó w.

Nastę pnego dnia. Sytuacja jest taka sama - znowu idę i proszę o leż aki, znowu tracę.40 minut, podczas gdy mojej proś bie towarzyszą oburzenie relacji goś ci mó wią cych, ż e jeś li chcę mieć leż aki przy brodziku to muszę wstać o 6-tej. 7 rano, tak jak reszta i kł adą na nich rę czniki. . .
Recepcjonistki też nic nie robią . Przedstawiciel touroperatora Oslan, kompletny Hamlo. Był o to jasne od pierwszego spotkania informacyjnego, kiedy był spó ź niony i niegrzeczny. Jego zadaniem jest sprzedawanie wycieczek, ale nie rozwią zywanie problemó w.
Plaż a jest brudna, kosze peł ne, wokó ł nich leż ą ś mieci, nie ma też leż akó w. Wejś cie do wody jest straszne.
O usł udze:
Jesteś znienawidzony! Zgadza się ))) Są wł asne (Turcy) i reszta. Wię c nikt tutaj nawet się do ciebie nie uś miechnie! Wyją tkiem jest jeden mił y facet, kelner, któ ry widział jak boleś nie za każ dym razem z mał ymi dzieć mi szukamy wolnego stolika i wł aś nie zaczą ł go dla nas brać , za co został hojnie wynagrodzony na koniec naszych wakacji. Reszta to zupeł nie niekompetentni ludzie, któ rzy nie wiedzą , jak rozwią zywać problemy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał