Hotel nie jest zły, ale po procedurze odprawy były pozostałości?

Pisemny: 28 sierpień 2018
Czas podróży: 10 — 16 sierpień 2018
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 5.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 8.0
Spę dziliś my w hotelu 7 dni z mę ż em i có rką . Podobał się obszar hotelu. Bardzo duż y, zadbany. Super fajne slajdy. Dobra kuchnia. W pierwsze dni chcesz spró bować wszystkiego, ale w ostatnie nie moż esz nawet patrzeć na jedzenie. Wszę dzie jest czysto. Zaró wno hotel, jak i plaż a są stale sprzą tane. Morze jest czyste i ciepł e. Ale minus, są duż e kamienie. Chociaż biuro podró ż y powiedział o, ż e plaż e są kamieniste i piaszczyste, to i tak musiał em kupić kapcie do pł ywania. W przeciwnym razie moż esz doznać obraż eń . 80% wczasowiczó w w hotelu to Brytyjczycy, Niemcy, Polacy, Turcy, Holendrzy. Rosjanie 15 procent, Ukraiń cy prawdopodobnie 5. Dobre liczby otrzymują oczywiś cie mieszkań cy Europy Zachodniej. Rosjanie, Ukraiń cy osiedlają się w bungalowach. Są to mał e pokoje, w któ rych z trudem zmieszczą się trzy osoby. Ale administracji hotelu udał o się pomieś cić w takim pokoju czteroosobową rodzinę z Rosji. Przybyliś my do hotelu o 6 rano i marynowaliś my do 14 po poł udniu. To prawda, ż e ​ ​ po okoł o godzinie rozdali bransoletki, abyś my mogli zjeś ć w restauracji. Ci, któ rzy nie chcą czekać do godziny 14.00 lub nie są zadowoleni z pokoju w bungalowie, mogą zapł acić.100 USD i zostaną zakwaterowani w duż ym pokoju, ale w innym hotelu Eftalia Marin. Rosyjskoję zyczna dziewczyna w recepcji uprzejmie proponuje taką opcję . Niektó rzy zrezygnowali i zapł acili, my odmó wiliś my. Sprawdzili pokó j, aby upewnić się , ż e wszystko jest w porzą dku, w przeciwnym razie mogą nał oż yć grzywnę . Niektó re wieszaki był y zepsute, telefon nie dział ał . Natychmiast zgł osiliś my to w recepcji. Wymieniono wieszaki, telefon zabrano do naprawy. Ogó lnie procedura rozliczania jest okropna i jest to duż y minus. Nastę pnego dnia na spotkaniu z przewodnikiem wielu zaczę ł o narzekać na problem z zał atwieniem, ale przewodnik zaczą ł przekonywać , ż e sierpień to szczyt sezonu, duż y napł yw wczasowiczó w, wię c takie sytuacje zdarzają się i pł ynnie przekrę cają rozmowę na inny temat, pró bują c sprzedać ró ż ne wycieczki. Jednym sł owem podobał o mi się wszystko poza procedurą rozliczenia. Po tym nie mogę wystawić hotelowi wysokiej oceny i jest mał o prawdopodobne, ż e jeszcze do niego przyjadę .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał